Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 9
ZaferB66
1 yıl önce - Cum 03 Ksm 2017, 13:38
ilk Paralı Yol


Türkiye'nin ilk paralı yolu 1861'de İzmir'de açılmıştı. İzmir'in merkezini o zamanki adı Birunabad olan Bornova'ya bağlıyordu.

http://www.milliyet.com.tr/Milliyet.aspx?aType=Ek ...p;EkPage=7


ali alimi012
1 yıl önce - Cum 03 Ksm 2017, 13:47

uçaklar, metrolar çok ilginç olmuş. uçak ücretsiz mi olur ya. metro ücretsiz mi olur.

Ali clarkkent
1 yıl önce - Cum 03 Ksm 2017, 15:52

Köprüler ve otoyollar gelişmiş ülkelerde bile paralı. Hatta bizim ülke köprü ve otoyol geçişlerinde çağ atlamış durumda. Gelişmiş ülkelerde bile bazı otoyollar ve köprülerde bu hizmet para ile veriliyor. Gişede adam çalışıyor. Para veriyorsunuz. Geçiyorsunuz. Bizde HGS ve OGS var.

Hatta bir filmde görmüştüm. ABD filmi idi. Adam köprüye geldi. Cebinden bozukluklar çıkardı. Kumbara gibi bir şeye attı. Sistem paraları analiz etti. Saydı. Bariyeri açtı. Adam geçti.



Osman_as

1 yıl önce - Prş 17 May 2018, 11:38

İstanbul da nüfus çok yoğun. Bu aslında toplu ulaşım için bi avantaj. Hatta en büyük avantajı. Niye hala bu işleri özel sektöre açmadıklarını anlayabilmiş değilim. Geri dönüşüm için yeterli potansiyel ve zaman var. SGK (Para bulmuş madem) emekliye ikramiye dağıtacağına metro yapıb işletsin, akar garanti. Max 20 yılda geri döner para.

Bence sorun artan nüfus değil. Sorun tercihler. Tercihleri etkileyemiyor yapılan işler.
Dünyanın en zor işlerinden biri, madencilik. O havasız tünellere girmek günışığı görmeden rutubetli, tozlu dehlizlerde çalışmak. Ve tehlikesi...Kim çalışmak ister ?
Metroların ne farkı var??? 10 dk Üsküdara gideceğim. Ama dur! platform 20 dk yeraltında, madene inmem lazım... İndim oturak bulsam hasbelkader, ya karşımdakinin suratına aşık olacağım ya da önüme bakacağım kitap-gaste vs. Dışarıyı izleyemem kapkara tünel... Oturakta taş gibi, yan durduğum için de midem bulanıyor. Bir daha tövbe! Kurulurum otomatik aurise. Zaten aynı parayı yakacak mazot. 15 dk trafik sıkışsa ne? Oturuyorum yumuşacık koltukta. Mis gibi güneş. Belediyede çiçek dikmiş, güzelim laleler ne kadar da güzel. Sanki bana buket...
Delimiyim


Misafir fb6

1 yıl önce - Prş 17 May 2018, 19:20

kim demiş pahalı diye
pahalılık kişiden kişiye değişir
ayda 1000-1500 lira kazanıyorsan simit bile pahalı gelir
ben bütün köprülerden otoyollardan geçiyorum
bazen günde 3 kez osmangaziden geçiyorum hiç dokunmuyor
ramazan bayramında gerekirse 1000 TL uçak bileti ödüyorum
hiç bir sıkıntım yok
cebinde para yoksa senin kabahatin kusura bakma



Enis Sever
1 yıl önce - Cum 18 May 2018, 08:00

Misafir 6 fb nin yorumuna bakın insanları nasıl da aşağılıyor. Bu tür yatırımlarda önemli olan küçük bir zümrenin mutluluğu değil, bu yatırımların halkla kucaklaşarak insanın mutluluk ve refah seviyesini artırmaktır. Paranın olmamasının nedenini insanlarda değil ülkenin neden yeterli ölçüde sanayileşemediğine, neden eğitim seviyesinin iyi düzeyde olmadığına ve neden gelir adaletsizliğinin minimum seviyede olmadığı sebeplerinde aramak gerekir.

Mete_10
1 yıl önce - Cum 18 May 2018, 10:04

Yazdım yazdım sildim, nasıl ifade edebilirim bilemedim.

Kaliteli ulaşım herkesin hakkıdır.



Misafir 9b6

1 yıl önce - Cum 18 May 2018, 12:04

Ulaşımı beğenmeyen varsa gidip istediği ülkede yaşayabilir sizi tutan mı var?

Misafir 2ff

1 yıl önce - Pts 21 May 2018, 16:19

PArali olmasi normal ama fiyatlar dusmeli.

edegadila
1 yıl önce - Sal 22 May 2018, 00:48

osmangazi köprüsü ve feribotlar bence gereğinden fazla pahalı



sayfa 9
« önceki   123 ... 891011   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM