Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1332
Misafir 85b

4 ay önce - Pts 19 Mar 2018, 20:21

Marmaray CR3 inşasında personel sıkıntısı var o yüzden işler yavaş ilerliyor deniyor. O zaman 3. Havalimanı'nı yıldırım hızıyla inşa eden personeli nereden buluyorlar? Yoksa kısıtlı sayıda personeli havalimanı inşasına yönlendirdikleri için mi Marmaray'a işçi bulunamıyor? Sizce İstanbul'un en büyük sorunu ulaşım mı yoksa vitrin eksiği mi?

Misafir 033

4 ay önce - Pts 19 Mar 2018, 20:34

Hayret kimse de çıkıp "F kapı numarası mı olur yoksa darbeci örgüt liderinin isminin baş harfi kullanılarak millete mesaj mı vermeye çalışıyorlar?!" dememiş.

naims1
4 ay önce - Pts 19 Mar 2018, 20:35

Bence İstanbul ve ülkemizin en büyük eksiği devletçi kafaya sahip muhalefet anlayışıdır.

Zaten ülke ne çektiyse devletçiliktten çekti çekiyor yıllarca beyinlere kazınan bu anlayışın yıkılması kolay değil tabi.

Ülkeye en büyük demiryolu yatırımını yapan hükümete demiryolu mu bıraktın denebiliyor adam eski kokuşmuş köhne sistemi komple yeniden yapıyor milletin gözünün içine baka baka rahatça yalan söylenebiliyor.

Bizdeki muhalefet anlayışı hakikaten ilginç.
Ama ne bekliyorduk ki zaten, doğru yapsalar bile yine karşılarında olur itiraz ederiz diyen bir zihniyet sonuçta.



COGRAFYACI
4 ay önce - Pts 19 Mar 2018, 20:38

Ben hep söylerim, bilgi doğru olmazsa analiz zaten yanlış olur. Bu Misafir85b bunun tipik örneği.
Bir kere bu Demir ağlarla örme işi 1923'te başlamadı, çok daha öncesi var. Osmanlı taa 1850'li yıllarda başlamış demir yolu inşaatlarına, İstanbuldan Bağdata, Hicaza kadar demir hat döşemiş.. Ve toplamda 4200 km demir yolu inşaa etmiş. Cumhuriyet döneminde de yaklaşık 2 bin km demiryolu yapılmış. Ancak sonrasına birşey yapılmamış. Yıllar sonra bu iktidar demir yollarına büyük önem vermeye başladı. Her yere hızlı tren hatları yapılıyor. Bunları görmeyen adam da ideolojik körlük var demektir.
Şeker fabrikaları da öyle. 1923-1950 arasında 4 tane yapılmış, 1951-1956 arasında 11 tane şeker fabrikası yapılmış. Daha sonraki yıllarda da 6-7 tane daha yapılmış. Türkiyede özelleşen fabrika hızla gelişmeye başlıyor. Elli tane örnek sayılabilir. Erdemir, İsdemir mesela. İnşallah Şeker fabrikalarına da nasip olur.
CR3 çalışması, İstanbulun demir ulaşımından koparmadı. Pendik üzerinden Ankara hızlı treni yıllardır çalışıyor zaten. Sizin dediğiniz düdük çalan nostaljik trenler galiba? Hala bu eski tren yollarını mı kullanalım? Yenisini yapmayalım mı? Atanın eseri üzerine eser yapılmasın mı? Bu mu istediğiniz? Şu ideolojik takıntıları bıraksanız iyi olacak. Komik oluyor.


En son COGRAFYACI tarafından Pts 19 Mar 2018, 20:49 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Misafir 85b

4 ay önce - Pts 19 Mar 2018, 20:45

Peki Pendik'ten şehir merkezine nasıl nasıl ulaşabiliyorsun hiç düşündün mü? Tren dediğin tarihi Haydarpaşa Garı'na gelmeli! Atatürk Havalimanı'nı yok ediyoruz bari Haydarpaşa'yı koruyalım! O eski, nostaljik trenlerin yarım saatte aldığı yolu bugün karayolu bir saatte alamıyoruz! Minibüslerde perişan olacağıma eski trenlerle seyahat ederim daha iyi.

COGRAFYACI
4 ay önce - Pts 19 Mar 2018, 20:50

CR3 çalışması bunun için yapılıyor zaten.. Bittiği zaman hızlı tren Haydarpaşaya, hatta Halkalıya kadar gelecek. Pendik geçici bir istasyon idi. Nostaljik tren hattında hızlı tren olmaz. Birinden birini seçmek durumundasın.. Nostaljik treni çok istiyorsanız, Sirkeci-Yedikule arasında sanıyorum çalışacakmış deniliyor.



En son COGRAFYACI tarafından Pts 19 Mar 2018, 20:57 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Misafir 85b

4 ay önce - Pts 19 Mar 2018, 20:53

Peki 2019 yılbaşına yetişir mi? Aslında buraya biraz daha işçi takviyesi yapsalar çocuk oyuncağı! Bir de Marmaray CR3 inşasının kışın kar yağınca durduğu oluyor. Peki ya 3. Havalimanı? Gökten taş yağsa da işler 7 gün 24 saat ilerliyor, işçilerin üzerinde "29 Ekim'de bütün işler bitmeli" baskısı var!

naims1
4 ay önce - Pts 19 Mar 2018, 20:57

Alıntı:
Peki Pendik'ten şehir merkezine nasıl nasıl ulaşabiliyorsun hiç düşündün mü? Tren dediğin tarihi Haydarpaşa Garı'na gelmeli! Atatürk Havalimanı'nı yok ediyoruz bari Haydarpaşa'yı koruyalım! O eski, nostaljik trenlerin yarım saatte aldığı yolu bugün karayolu bir saatte alamıyoruz! Minibüslerde perişan olacağıma eski trenlerle seyahat ederim daha iyi

Bunun geçici bir durum olduğunu anlamamakta niye bu ısrar.
Tren Haydarpaşa da gelecek, Bakırköy'e de halkalıya da.
Bende bunu anlamakta zorlanıyorum.


COGRAFYACI
4 ay önce - Pts 19 Mar 2018, 21:04

Değerli kardeşim, sen hala CR3 projesini, 3.havalimanı ile kıyas ediyorsun. İkisi arasında dağlar kadar fark var. Öncelik olarak da fark var, yapılış modeli olarak da var. 3.havalimanını firma ne kadar erken bitirirse o kadar kar edecek, onun için maksimum hızla çalışıyor. Öbürü normal hızda gidiyor, çünkü alternatifi olmayan bir hat değil. Marmaraya bağlantı veren Kadıköy-Kartal metrosu kısmen de olsa banliyo hattının görevini görüyor zaten. CR3 projesi daha çok sahil semtlerinde oturanların merakla beklediği bir proje.. Biraz içerde (E-5 civarında) oturanlar zaten bir şekilde Marmaraya ulaşıyor.

igaspotter
4 ay önce - Pts 19 Mar 2018, 21:17


(+)




(+)




(+)




sayfa 1332
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM