Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Adana Devlet Bahçeli Köprü Projesi
« önceki   1234 ... 606162   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 3
Resul GUL
2 yıl önce - Sal 02 Hzr 2015, 13:43

Projenin Animasyon Videosu
Projenin tam yerini görmek açısından bilgi sahibi olduk..




Alıntı:

Devlet Bahceli Köprüsü Animasyon


Umarım "İsim " konusunu tekrar gözden geçirirler Köprü İsminin Tüm Adana ya Hitap
etmesi daha iyi olur.

Alıntı:

Gelelim şu an ki planlanan Projeye..
Hiç yapılmasa daha iyi tabi..
O bölgedeki yeşil görüntüyü bozmasını bende istemiyorum..

Umarım Proje güzergahında minimum derecede ağaç kesimi olur..
Baraj Seti üzerindeki yoğunluğu ve tehlikeyi bir nebze olsun azaltacaktır..
Tabi Yeşil Bulvar ve Beyazevler tarafında da birtakım düzenlemeler yapılacaktır..

Eğer Köprü yapıldıktan sonra , köprü çevresini betonlaştırmazlar ise,
Sadece bu köprü yüzünden orada çevre katliamı olacağını düşünmüyorum..
Yukarıda bir arkadaşında dediği gibi, Yeşil Bulvara bağlantı kısmında biraz ağaç yoğunluğu var.


Aşağı yukarı diyeceklerime tercüman olmuş bir yorum..
Ama Ek olarak Köprüyle alakalı bir kaç cümle de ben yazayım..

Adana nın böyle bir Köprüye çok ihtiyacı var Bunun bir kaç yolu var
Onlardan biri de bu Proje..Otoban dan bağlantı olabilirdi.. Daha kuzeyden yapılabilirdi ..
Sonuçta bizler Profesyonel değiliz Bunlara karar verirken elbetteki bir çok veri ışığında
Hangisi çevreye daha az zarar verecek ,Hangisi Daha kullanışlı olacak veya ilerisi için ne kadar
kazanç sağlayacağı vs. bunlar görüşülmüştür..

Bu Projenin detayları Adanalıların içini ferahlatmak açısından mutlaka kamuoyu ile
paylaşılması gerek.. Eğer Projenizi ,doğaya zarar getirmeden yapmayı planlıyorsanız halkı buna
inandırmanız gerekir..






Proje..




Projeye gelirsek;
Köprünün genel görünümde Projenin geçtiği Alan belli ..
Sarı Ok ile gösterdiğim Alanda sıkıntı yok...
Kırmızı Ok işareti ile gösterdiğim Alan ve Diğer kıyı ya kadar olan kısım ile
Yukarıdaki [Sarı] kısım arasında Kod farkı var ..

Bu yüzden bu kısımlar Viyadük şeklinde yapılmış..
Bu kod farkından dolayı sanıyorum buradaki Ağaçlar Köprün altında kalacak ve zarar görme
olasılığı düşük olacak..Sadece köprü ayaklarında bir kesim olabilir..

Asıl sorun Yeşil Ok ile gösterdiğim kısım da.. Proje de Bu kısım ağaçlık olarak görünmekte..
Tahminim Aşağıdaki Haritada gösterdiğim "Yeşil Ok"a kadar Viyadük gelmesi lazım Çünkü orası Baraj
kenarından oldukça yüksek. Oraya kadar ağaçlara çok zarar gelmemesi gerekiyor..

Ondan sonrasında ise Yol tam olarak zemine oturup kavşağa ulaşıyor..
Bu arada ağaçlar kesilecektir Hava fotoğraflarından görüldüğü üzere O kısım da biraz seyrek görünmekte..
Hayırlısı diyelim Umarım Ağaçlara çok zarar verilmeden bu Projeyi hallederler..



Misafir 359

2 yıl önce - Sal 02 Hzr 2015, 20:53

KÖPRÜ GÜZEL FİKİR ANCAK BANA GÖRE SAĞLIK KAMPÜSÜ BÖLGESİNE DÜŞÜNÜLEN VE SAYIN ÇELİKCAN TARAFINDAN PLANI YAPILMAKTA OLAN DEV KAVŞAK İLE ENTEGRE EDLMELİ. BANA GÖRE SAYIN SÖZLÜ VE SAYIN ÇELİKCAN ADANA İÇİN BÜYÜK BİR PROJEDE ORTAK AKLI ÇALIŞTIRABİLİRLER. AYRICA BEN O BU BÖLGEYE YAPILACAK DEV KAVŞAĞIN VE ENTEGRE KÖPRÜNÜN ADANAYA YAKIŞACAK GÜZEL BİR YATIRIM OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.AMA BENCE ADANA İÇİN EN ÖNCELİKLİ KONULARDAN BİRİ KENEDY KÖPRÜSÜNÜN GENİŞLETİLMESİ OLMALIDIR.

Misafir 359

2 yıl önce - Sal 02 Hzr 2015, 21:02

AYRICA BU KÖPRÜ BİRAZ YÜKSEK BİR KÖPRÜ OLSUN Kİ BARAJ SETİ ALLAH MUHAFAZA YIKILIRSA KÖPRÜYÜ ALIP GÖTÜRMESİN.SU KÖPRÜNÜN ALTINDAN AKIP GİTSİN.NE OLUR NE OLMAZ GELECEĞİ VE EN KÖTÜYÜ DÜŞÜNMEK LAZIM HEM AĞAÇLARDA KÖPRÜ ALTINDA KALIR VE KESİLMEZ.DAHA İYİ OLUR.



alierbilir
2 yıl önce - Sal 02 Hzr 2015, 21:21

Oncelikle proje hepimize, herkese hayirli olsun.

Isim konusu tum ulkeyi kapsayan bir isim olsa sanki daha evla. Hatta belki uluslararasi bir isim de konulabilir.

Benim projeyle ilgili bir sorum olacak. Projede rayli sistem de var. O zaman koprunun basladigi noktadan (yani Beyazevler/Adnan Menderes tarafindan) universiteye kadar bir rayli sistem projesi mi planlaniyor? Cunku bildigim kadariyla 2015 butcesinde olmadigi gibi 2016 butcesinde de Adana icin metro planlanmiyor.


Ersin ÇALDIR

2 yıl önce - Sal 02 Hzr 2015, 23:40

Alıntı:
KÖPRÜ GÜZEL FİKİR ANCAK BANA GÖRE SAĞLIK KAMPÜSÜ BÖLGESİNE DÜŞÜNÜLEN VE SAYIN ÇELİKCAN TARAFINDAN PLANI YAPILMAKTA OLAN DEV KAVŞAK İLE ENTEGRE EDLMELİ. BANA GÖRE SAYIN SÖZLÜ VE SAYIN ÇELİKCAN ADANA İÇİN BÜYÜK BİR PROJEDE ORTAK AKLI ÇALIŞTIRABİLİRLER. AYRICA BEN O BU BÖLGEYE YAPILACAK DEV KAVŞAĞIN VE ENTEGRE KÖPRÜNÜN ADANAYA YAKIŞACAK GÜZEL BİR YATIRIM OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.


bu Kavşak projesi Otoyol'daki giriş çıkışların düzenlenerek daha verimli kullanılmasını sağlayacak.. Otoyol şehir içi ulaşımda Adanalılar tarafından sıkça kullanılıyor zaten.. bunu biraz daha kullanışlı hale getirecek bu proje..

bana göre köprü projesiyle entegre olması imkansız gibi.. ikisi ayrı noktalarda planlanıyor çünkü..

_______________________________________________________________________________


Alıntı:
AYRICA BU KÖPRÜ BİRAZ YÜKSEK BİR KÖPRÜ OLSUN Kİ BARAJ SETİ ALLAH MUHAFAZA YIKILIRSA KÖPRÜYÜ ALIP GÖTÜRMESİN.SU KÖPRÜNÜN ALTINDAN AKIP GİTSİN.NE OLUR NE OLMAZ GELECEĞİ VE EN KÖTÜYÜ DÜŞÜNMEK LAZIM HEM AĞAÇLARDA KÖPRÜ ALTINDA KALIR VE KESİLMEZ.DAHA İYİ OLUR.


Allah göstermesin böyle bir felakette, değil bu köprü Adana'nın yarısı yok olur.. yani Köprü kurtulsun derken Adanamızı unutma


ama madem bu konuya değinildi, benimde aklıma takılan nokta şu ;




Projenin Beyazevler tarafındaki ilk kısmı, Seyhan Barajı'nın tehlike savağı dediğimiz bölümü üzerinde..
bu bölümün yapımı yüksek olmalı sanki, yani altından su akabilecek şekilde..
çünkü Barajdaki doluluk maksimuma falan ulaşınca bu savaktan aşağı nehir yatağına su akışı oluyor..
ben çocukluğumda bir defa şahit olmuştum buna..

tabi Projeyi çizenler bizden daha iyi araştırma yapmışlardır, zemin etüdü , yükseklik, barajdaki olası bir su yükselmesi falan gibi şeyleri elbette hesaba katmışlardır..

benimki de bir düşünce sadece


inanc01
2 yıl önce - Sal 02 Hzr 2015, 23:56

Ağaç kesme konusunun çözümü var. Kestiğin sayıda ağacın 5 katını başka yere fidan olarak dikebilirsin. Bu bulunduğumuz coğrafya da mümkün.
Bir diğer konuda güvenlik konusu. Şu anda set üstünden geçen noktada barajın kapaklarının üstünden geçiyoruz. Herhangi bir terör saldırısı durumunda o kapak patlatıldığı anda Adana'nın yarısından çoğu sular altında kalır. Bu çok uzak bir ihtimal gibi görünse de sonuçta bu tehlike mevcut. Benim şahsi fikrim set üstünün sivil araç trafiğine kapatılması. Yeni yapılacak köprü yoğunluğu kaldıracak kapasitede gibi görünüyor görsellerde.
Bazı arkadaşlarımız kavşağa yeni bir yolun eklenmesinin trafiği karmaşıklaştıracağı gibi bir mantıklı tespit yapmışlar. Gerçekten bu eksi bir konu. Fakat dediğim gibi köprü yapılınca zaten set üstü yola gerek kalmayacak. Bu yüzden o gidiş(sete çıkan yol) kapatılıp kavşağa çıkan yolların sayısı sabit kalabilir.
İsim konusunda bence daha farklı alternatifler düşünülebilir. Adana tarihinde önemli yeri olan bir kişi ya da Adana'ya mal olmuş bir ürün v.s



Misafir 359

2 yıl önce - Çrş 03 Hzr 2015, 00:16

ERSİN BEY KAMPÜS KAVŞAĞI PROJESİYLE KÖPRÜ PROJESİ ENTEGE OLMAZ DİYORSUN AMA BU ENTEGREYİ YAPAMAZLARSA ORADA TAM BİR TRAFİK KAOSU YAŞANIR.HER İKİ PROJEDE BİRBİRİNE YAKIN VE ENTEGRE OLABİLİR.PTT EVLERİNDEN GELEN BULVAR,KOLORDUDAN GELEN BULVAR,ÜNİVERSİTE YOLU,OTOBAN ÇIKIŞI, SET ÜSTÜ YOLU DERKEN O CURCUNAYI DÜŞÜNMEK BİLE İSTEMİYORUM.SAYDIĞIM YERLER HEP ÇİFT YÖN BİR DE.ORAYA DEV BİR PAPATYA/YONCA KAVŞAK GEREKİYOR.GÖR ARTIK BUNU. TRAFİK İSTER İSTEMEZ ADLİYELER,HASTANE,STADYUM ÜNİVERSİTE DERKEN EN AZ 100 KAT ARTACAK. YOKSA HER İKİ YATIRIM DA BÖŞA GİDER VE KISA VADELİ OLUR.SAYIN SÖZLÜ VE SAYIN ÇELİKCAN SONUNDA DOĞRU YOLU BULUP ORTAK AKLI ÇALIŞTIRMALILAR BENCE.HAYIRLISI OLSUN.

sercan97
2 yıl önce - Çrş 03 Hzr 2015, 00:29

Alıntı:
Projenin Beyazevler tarafındaki ilk kısmı, Seyhan Barajı'nın tehlike savağı dediğimiz bölümü üzerinde..
bu bölümün yapımı yüksek olmalı sanki, yani altından su akabilecek şekilde..
çünkü Barajdaki doluluk maksimuma falan ulaşınca bu savaktan aşağı nehir yatağına su akışı oluyor..
ben çocukluğumda bir defa şahit olmuştum buna..

tabi Projeyi çizenler bizden daha iyi araştırma yapmışlardır, zemin etüdü , yükseklik, barajdaki olası bir su yükselmesi falan gibi şeyleri elbette hesaba katmışlardır..

benimki de bir düşünce sadece


Aynı soru benimde aklima geldi. Yerden 2-3 metre yüksekte yapsalar daha mantıklı olurdu. Evet suyun taşması çok düşük bir ihtimal ancak öyle bir ihtimal varki tehlike savağı yapmışlar. Olası bir taşkın durumunda hem asfalt hemde raylı sistem zarar görebilir.
Ancak şöyle bişey varki şuanki set yoluda hemzemin. Belki bunu düşünerek bunuda hemzemin yapmışlardır

Alıntı:
Bu çok uzak bir ihtimal gibi görünse de sonuçta bu tehlike mevcut. Benim şahsi fikrim set üstünün sivil araç trafiğine kapatılması.


Bencede orada yapılacak en mantıklı hareket tüm araç trafiğini yeni köprüye, otobüsleri ise set köprüsüne yönlendirmek olacaktır. Böylece oradaki iki okulun (çeaş ve dsi) ulaşımı engellenmemiş olur.


Resul GUL
2 yıl önce - Çrş 03 Hzr 2015, 12:01

Alıntı:
KÖPRÜ GÜZEL FİKİR ANCAK BANA GÖRE SAĞLIK KAMPÜSÜ BÖLGESİNE
DÜŞÜNÜLEN VE SAYIN ÇELİKCAN TARAFINDAN PLANI YAPILMAKTA OLAN
DEV KAVŞAK İLE ENTEGRE EDİLMELİ. BANA GÖRE SAYIN SÖZLÜ VE SAYIN ÇELİKCAN
ADANA İÇİN BÜYÜK BİR PROJEDE ORTAK AKLI ÇALIŞTIRABİLİRLER.


Mahmut Çelikçan ın yapacağı "Yonca Kavşak" Projesi, Mithat Özhan Bulvarının
Otoyol kısmında düzenlenecek...

Alıntı:
Uyumlu çalışma Adana’ya hizmeti getirdi
Merkezi iktidar ile yerel yönetim işbirliği Adana’ya kentin doğusunda trafiği rahatlatacak önemli bir yatırım kazandırıyor. Otobanı Mithat Özsan Bulvarı’na bağlayan bölümde düşünülen “Yonca Kavşak” için Büyükşehir-Yüreğir işbirliğine yapıyor.
http://www.adanamedya.com/uyumlu-calisma-adanaya- ...58155h.htm



Bu Kavşak..




Aşağıdaki Haritada Bu iki alanı gösterdim..
Aslında Büyükşehir in yapacağı "Köprü"nün bağlandığı "Yeşil Bulvar" ile Bu "Kavşak "
Projesi birbirlerine çok yakın..

Bu konuyla ilgili 7 Ay önce Başka bir Başlıkta yaptığım Yorum.....
Burada da o zamandan Köprü Projesinin nereden geçeceğini Haritada aynı şekil tahmin etmişim.

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=3898036#3898036



(+)




Ama Mahmut Çelikcan ın yapacağı "Yonca Kavşak " Otoyoldan Bu Bulvara yapılacak
Giriş- Çıkış ları daha kolay sağlamak için düşünülüyor...

Büyükşehir in "Köprü Projesi "de Adana nın Doğu - Batı doğrultusunda Ulaşımını
sağlayan, Aslında kullanılmaması geren "Baraj Dolgusu " üzerindeki "Set Yoluna "
alternatif olması için düşünüldü..

Ama bunlar arasında nasıl bir bağlantı sağlayacaklar orası karışık bir durum..


refikkk
2 yıl önce - Çrş 03 Hzr 2015, 16:07
Yer altına inmenin zamanı geldi geçiyor


Benim anlayamadığım,bütün dünya trafiğini yer altına indiriyor,biz habire,köprü,kavşak,alt geçit,üst geçit çabalayıp duruyoruz.Yeraltının kamulaştırması yok,trafiği alt üst etme riski yok,kazaların olma riski minimum (çünkü isteyen istediği hızı yapamaz),yok ağaç kestin ,yok betonlaşma arttı gibi bahaneler yok.Norveç 2016 yılında tüm trafiği yer altına almayı planlamış bile.Oslo şehrinin altı tamamen tünellerle kaplı,denizin altı bile neredeyse tünellerle dolu.Belirli yerlere giriş çıkış verirsiniz olur biter.Türkiye artık denizin altından tüp geçitler yapabilen bir ülke,bırakın yeşillikler,güzellikler üstte kalsın,yer altını kullanmaya alışalım artık.



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   1234 ... 606162   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM