Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Adana Devlet Bahçeli Köprü Projesi
« önceki   123 ... 606162   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 2
sercan97
2 yıl önce - Cum 29 May 2015, 21:04

Arkadaşlar daha az ağaç kesileceği alternatif bir güzergahınız varsa söyleyin bende itiraz edeyim. Çevredeki alternatiflere bakıyordumda her taraf ağaç dolu. Belirlenen guzergahin ise %90ında bile ağaç bile yok. Sadece Yüreğir kıyılarında ağaç var oradada umarım mümkün olan en az şekilde keserler. Ayrıca dediginizin aksine çamlığın arka tarafından geçiyor çamlıktaki ağaçları etkilemiyor.

Bende en az sizin kadar karşıyım ağaç kesilmesine. Çok itiraz etmek istiyorsaniz 3. Köprü inşaatına itiraz edin. Bir dünya dolusu ağaç kesildi orada.


osmancık
2 yıl önce - Cum 29 May 2015, 21:09

Bu bakis acisina gore Brezilyada civi cakilmamasi lazim. Yesilligin, agacin, bitkinin olmadigi bir tek karis topraklari yok. Ne yapacaklar?

ads 1940
2 yıl önce - Cmt 30 May 2015, 10:18

Alıntı:
Kent merkezindeki en yeşil alanlar,nefes aldığımız alanlar katledilmek üzere. Trafiği rahatlatmak adına da nerdeyse hiç katkısı olmayacak, üstüne bide ağaç katliamı yapacak bu projeyi kim neden hazırlar? Bu kadar vizyonsuz,misyonsuz bir projeyi kim neden hazırlar?



Aynı fikirdeyim ne yapılıp edilip bu proje engellenmelidir kentin silüeti bozulacak ne gerek var yeşilliklerin olduğu o bölgeye o şekil köprü yapmaya..



Ersin ÇALDIR

2 yıl önce - Cmt 30 May 2015, 15:15

öncelikle Buraya bir yol gerekli zaten.. ve yıllar önce başladı bu muhabbet..
yakın geçmişte Set Üzerindeki Trafik tek yönlü olarak düzenlenmek istendi , ama alternatif bir yol olmadığından bu düşünce işlemedi..

şu an aklıma bundan iyi alternatif güzergah gelmiyor..

---> Atosev Tesisilerinin tam karşısına doğru bir köprü atılabilirdi belki (kırmızı ile çizdiğim) , ama oranın da bir kısmı ağaçlık..
---> veya Otoyol'a giriş çıkışlar düzenlenip, Set zerindeki ulaşım buraya kaydırılabilirdi.. (Sarı çizgilerle belirttiğim) , ama Otoyoldaki trafiği artırmak ne kadar doğru bilemem.. daha da tehlikeli olur bence..

Şöyle mesela ;



Son yerel seçimde de Belediye Başkan Adaylarının hepsinin de buraya köprü yapma projesi vardı..




______________________________________________________________________________



gelelim şu an ki planlanan Projeye..

Hiç yapılmasa daha iyi tabi.. o bölgedeki yeşil görüntüyü bozmasını bende istemiyorum..

umarım Proje güzergahında minimum derecede ağaç kesimi olur..
Baraj Seti üzerindeki yoğunluğu ve tehlikeyi bir nebze olsun azaltacaktır.. tabi Yeşil Bulvar ve Beyazevler tarafında da birtakım düzenlemeler yapılacaktır..

eğer Köprü yapıldıktan sonra , köprü çevresini betonlaştırmazlar ise, sadece bu köprü yüzünden orada çevre katliamı olacağını düşünmüyorum..
Yukarıda bir arkadaşında dediği gibi, Yeşil Bulvara bağlantı kısmında biraz ağaç yoğunluğu var..



Planlanan güzergah ;



Uydu Görüntüsü ;




__________________________________________________________________________


Proje Görselleri ;












Sadece merak ettiğim, üzerinden geçecek olan Raylı sistemin iki ucu nerede
o zaman bu köprü inşaatı bitmeden, Raylı Sistem projesi de gündeme gelecektir.. şimdiden planlanıyordur belki..


Misafir 359

2 yıl önce - Pzr 31 May 2015, 10:39

bir proje var ortada, bence yakışır Adana'ya.Kaldı ki Sayın Sözlü'de zaten ağaç katili değil canım herhalde.Hiç ağaç gitmemesini ya da minimum ağaç gitmesini o da canı gönülden istiyordur bence.Projeye sıcak bakanlardanım.Ben daha önce de set üstü yolunun artık bu trafiği kaldırmadığını ve acilen genişletilmesi gerektiğini düşünüyordum zaten.İsabet olmuş.Benim tek ilavem şu olacak.Bildiğim kadarıyla ayın Çelikcan da yeni yapılmakta olan Hastane Kampüsü yanına dev bir kavşak üzerine planlama yapıyor diye duymuştum.Bu kavşak ile bu köprü projesi bütünsel düşünülmeli.Yoksa her ikisi de ayrı ayrı boşa giden yatımlar olabilir.Her ikisi de gerekli projeler memleketimiz için, sadece beraber düşünülmeli o kadar.Bana kalırsa Sayın Sözlü de ,Sayın Çelikcan da kıymetli insanlar va ortak projede Adana için beraber planlama yapmalılar.Öyle olursa ortaya bir şaheser çıkar.Dosta düşmana Adanalılık mesajı verilir.

güney 01

2 yıl önce - Pzr 31 May 2015, 11:11

Hocam zatennprojede koprunun gectıgınoktadanın yuzde 60 70 i ağacsız bölge uzerınden gecıyor baska bır yerde olsa her yer agacllık koprunun gectıgı guzargah en ağaçsız bölge zaten sadece sarıcam tarafı yanı karsıya baglanan noktada kesım olur olursa oda mınımum en aza ındırılır zaten



76Furkan07
2 yıl önce - Pts 01 Hzr 2015, 01:25

Güzel olur bence

bu arada adana Seyhan nehri ve üzerindeki köprüleri, geniş caddeleri 1.6 milyonluk şehir merkezi nüfusu ile Türkiye'deki en etkileyici ve büyük şehir yerleşimlerimden birine sahip.


yusufsezgin
2 yıl önce - Pts 01 Hzr 2015, 10:20

Alıntı:
Hocam zatennprojede koprunun gectıgınoktadanın yuzde 60 70 i ağacsız bölge uzerınden gecıyor baska bır yerde olsa her yer agacllık koprunun gectıgı guzargah en ağaçsız bölge zaten sadece sarıcam tarafı yanı karsıya baglanan noktada kesım olur olursa oda mınımum en aza ındırılır zaten


Daha ağaç budamasının yapılamadığı bir şehirden bahsediyoruz dimi?


Misafir fae

2 yıl önce - Pts 01 Hzr 2015, 11:27

sözlü raylı sistemden bahsetti adana mavrası olmuş bence bu proje 2025 te hizmete girecekmiş ilğinc mavraya devam

adnlserdar
2 yıl önce - Pts 01 Hzr 2015, 12:49

Herşey iyi güzelde,köprünün üzerindeki Davut yıldızı ambleminin orada ne işi var



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 606162   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM