Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Adana Devlet Bahçeli Köprü Projesi
123 ... 616263   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 1
sercan97
2 yıl önce - Prş 28 May 2015, 15:28
Adana Devlet Bahçeli Köprü Projesi


Yeni yapılan köprülerin inşaatının yakında başlayacak olmasından dolayı hem inşaat fotoğrafları hemde haberleri toplu halde bulunsun diye başlık açmayı uygun buldum.

Başlığın ilk haberi benden:
Alıntı:
Seçimin hemen ardından iki büyük köprü projesinin temelinin atılacağı müjdesini de veren Başkan Hüseyin Sözlü, şöyle devam etti: “Köprü çalışmalarına başlıyoruz. Bir tanesiyle, Baraj Seddesi üzerinden Çukurova Üniversitesi’ne ulaşıyoruz. Yaklaşık günlük 50-55 bin araç geçecek bu köprüden. Yeni Baraj Kapısı Kavşağı’ndan, Sarıçam-Yüreğir Hattı’ndan gelen Yeşil Bulvar’la direkt buluşan, yaklaşık 850-900 metre uzunluğunda yeni bir köprü yapıyoruz. Baraj yatağını geçiyoruz. 3 gidiş, 3 geliş, ortada da raylı sistemi üniversiteye ulaştıracak bir gidiş geliş olacak. 8 şeritli bir köprü yapıyoruz. Yine Sular caddesi, Cevat Yurdakul Bulvarı’ndan, Yavuzlar’ın göbeğindeki Orhan Kemal Bulvarı’na bir köprü yapıyoruz. Bunlar 100-120 milyon lira civarında iki proje. Bu projeler öncelikle Baraj Seddesi’ni gayrınizami kullanımdan kurtaracak. Çukurova Üniversitesi’nin, Balcalı Hastanesi’nin, Seyhan ve Çukurova’ya yüklediği trafiği Yüreğir’e çekerek, Yüreğir’i kıymetlendirecek, Sarıçam’ı kıymetlendirecek ve Adana’yı tedrici olarak rahatlatacak projeler. Köprünün temelini seçimden sonra Sayın Genel Başkanımız Devlet Bahçeli atacak. Köprünün ismi Devlet Bahçeli Köprüsü olacak. Cevat Yurdakul Köprüsü, Yüreğir’i Suriye muamelesi görmekten kurtarmak için yapmayı uygun gördüğüm bir köprü. Cevat Yurdakul’u Yavuzlar’a bağlayan anıt mimari kullanımlı bir köprü. Tasarım olarak düz köprülerden farklı. Adana’nın önemli anıt mimari eserlerinden biri olacak. 7 Haziran’dan sonra inşallah Genel Başkanımız Devlet Bahçeli, Başbakan olarak gelip temelini atacak.


Köprünün adı Devlet Bahçeli Köprüsü olacakmış.. (Şahsen hayatını yakın zamanda kaybeden Yaşar Kemal'in adının verilmesini isterdim).
Köprünün tahmini güzergahını Resul Gül önceden şöyle paylaşmıştı:



Yukarıdaki habere göre yapılacak 2. Köprünün güzergahı ise tahmini olarak şöyle:



Sonradan değişmediyse ilk paylaşıldığındaki projesi ise şöyle:



En son sercan97 tarafından Prş 28 May 2015, 19:05 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


ERTUĞRUL
2 yıl önce - Prş 28 May 2015, 15:32

Resimdeki köprü mimarisi müthiş.
Çok orjinal.
Başka resimler varsa paylaşırsanız güzel olur.


kgozutok

2 yıl önce - Prş 28 May 2015, 21:01

Cevat Yurdakul'u Yüreğir'e bağlayacağı söylenilen köprü Seyhan Nehri'ni betonlaştırmaktan öteye gitmez. Zaten hemen yanı başında Mustafa Kemal Paşa Bulvarı'nı Yüreğir'e bağlayan bir köprü mevcut. Nehir üzerinde 7-8 kilometrelik bir mesafede 7-8 köprü olması pek mantıklı değil. Bunun yanına sırf öyle uygun gördüm diyerek köprü yapmak milletin parasını çöpe atmaktır. Ayrıca sorarlar adama ne demek böyle uygun gördüm? Senin bu konuda uzman çalışanların yok mu? Belediye Başkanı kafasına göre mi proje hazırlayıp onu uyguluyor?
Elimizin altında inci öylece duruyor ve biz onu değerlendirmek yerine çirkinleştiriyoruz.



En son kgozutok tarafından Prş 28 May 2015, 21:03 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


yusufsezgin
2 yıl önce - Cum 29 May 2015, 12:10

Kent merkezindeki en yeşil alanlar,nefes aldığımız alanlar katledilmek üzere. Trafiği rahatlatmak adına da nerdeyse hiç katkısı olmayacak, üstüne bide ağaç katliamı yapacak bu projeyi kim neden hazırlar? Bu kadar vizyonsuz,misyonsuz bir projeyi kim neden hazırlar?

" target="_blank" class="postlink">


sercan97
2 yıl önce - Cum 29 May 2015, 13:03

Ben ayni fikirde değilim. Stadyum ve Bilim ve Teknoloji Üniversitesi bitince ayrıca sarıçamdaki gittikce hızlanan yapılaşmayı göz önüne alırsak sizce tek şeritli set yolu yeterli olacakmı?
İllaki yeni bir köprü yapılması lazım. Ve seçilen güzergah ağaç kesiminin en az olacağı güzergah. Setin kuzeyinden gitse ormanı katletmek zorunda olurdu.
Ayrıca 1 yılın sonunda ilk kez Sözlüyü takdir ettim. Sonunda doğru düzgün bir proje yapabildi..


güney 01

2 yıl önce - Cum 29 May 2015, 13:27

bu projeye sacma dıyenler konusmasoın lutfen bı zahmet ya boyle projeler daha onceden hayata gecseydı bu kadar carpık kentleme trafık sorunu bu sekılde basını alıp gıtmezdı sarıcam suanda ıkıncı kuzey adana gıbı olacak stadyum yenı kampus ler yenı konutların yapımı vesayre hepsı basladı bu proje tam zamanında yapılırsa buyuk kazanclar saglayacaktır adanay deger olarak gerekse konum olarak



yusufsezgin
2 yıl önce - Cum 29 May 2015, 14:23

Tramvay,bisiklet yolları yapma. Metronun 2.etabını yapma. Trafiğe inen araç sayısını azaltma. Sonra ormanın içinden köprü geçir. Ağaçları katlet. Üstelik köprünün bağlanacağı yerde de hali hazırda trafik var zaten. Sarıçam iyice gelişince orası tam bir kaos'a dönüşsün. Sonra yeni köprü yap. Yeni ağaçlar kes. Nehir üzeri çelikler yığınına dönüşsün. Köprü yapmak, yol yapmak kısa vadeli çözümlerdir

Misafir 219

2 yıl önce - Cum 29 May 2015, 15:50

O köprü çamlığı o güzelliği yok edecek yeri kötü tıpkı şekli gibi.

inanc01
2 yıl önce - Cum 29 May 2015, 18:53

Köprü projesine muhalefet eden arkadaşların set üstünün çözümü ile ilgili alternatif fikirlerini duymak isterim.

senuti
2 yıl önce - Cum 29 May 2015, 20:44

hafta sonu bisiklete binip, koştuğum şehrin içinde kalmış ender yeşilliklerden biri olan o kıyı şeridine yapılacak bu köprü intihardır.



sayfa 1
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
123 ... 616263   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM