Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6
ediz000

5 yıl önce - Sal 27 Oca 2015, 20:02

125 gördüm uçuyor tren 6:30 da indirdi eşkisehire hemde kötü dediğiniz yol karkuk dinar arası ve birde izmir maviyi bile solladı izmir mavi 20 dakika sonra geldi iyi bir haberim daha ankaraya şuanlık deneme seferi yapıyor bir kaç ay sonra denizli-eşkisehir-ankara gidip gelicek

oğuz33

5 yıl önce - Sal 27 Oca 2015, 21:10

Bahsettiğiniz trenin Pamukkale olduğuna emin misiniz. Çünkü söz konusu trenin livresi maksimum 110 km/h ve Eskişehir
varışı 06.48.



erkinalp
5 yıl önce - Sal 27 Oca 2015, 22:33

Denizli-Eskişehir arası başka tren yok.

Aras Berkin
5 yıl önce - Sal 27 Oca 2015, 23:05

1. Goller ekspresi yerine otobus verilmesi sacmaligin daniskasi. Eski uygulama cok guzelmis. Bati avrupada da benzer sistemi gormustum.
Egirdirde hatti onaracaksin, bir katara bir birkac
Vagon ekleyip Ispartadan yolcu alacaksin Burdurdan kalkan trenle birlesip Pamukkale ekspresiyle birlesecekler.
Ne diye otobus kaldiriyorsun ki tek vagonlu bile olsa tren kaldir.

2. Eskisehirde hizli trene aktarma sacmaligi. O da bir secenek olabilir bilette ama ben o haliyle binmem kardesim.
Yatakli vagonu tercih eden konforu tercih eder. Yatakli tren ha 8 saatte varmis ha 10 saatte varmis ha 12 saatte varmis yatakliyi tercih eden adama cok da farketmez. Konfor vereceksin hiz degil.
Eskisehire kadar yatip uyuyarak rahat rahat gelicem, ondan sonra sabahin korunde uyanip birde o sogukta dikilecekmisim ondan sonra YHTye binip o kalabalikta oturarak gidecekmisim.

Birde tehir olup YHT kacti mi tadindan yenmez.
Konvansiyonel tren Pendige kadar ulasmadigi takdirde tercih edilmez.


ekremcan35
5 yıl önce - Çrş 28 Oca 2015, 18:37

 Merhabalar

 

Benim anlayamadığım bir şey var. Bu hat açık olduğuna göre Göller Ekspresinin gelmemesi için bir sebep kaldı mı. ? En azından Isparta ve Burdur’dan 2 vagon çıkarsınlar. Eskişehir yönüne ve İzmir yönüne giden Pamukkale ekspresine bağlantı yapsınlar. Denizli’de ise İzmir Denizli trenine bağlantı yapsalar Göller ekspresi geri gelene kadar idare eder.

 
Ayrica Eskişehir Istanbul arasi konvansiyonel hat yok mu. Tcdd neden inatla oraya konvansiyonel hat açmiyor anlayamiyorum



Aras Berkin
5 yıl önce - Çrş 28 Oca 2015, 22:29

Alıntı:

Ayrica Eskişehir Istanbul arasi konvansiyonel hat yok mu. Tcdd neden inatla oraya konvansiyonel hat açmiyor anlayamiyorum


Ustte de belirttigim gibi inadi bende anlamiyorum.
Sanki demiryolu hatlarini isleten kisiler gene fazladan is cikacak dercesine kasitli olarak istemiyorlarmis gibi.
Insanlari Eskisehirde treni senelerdir var olan demiryolundan devam ettirmek yerine sabahin korunde sicacik yatakli trenden indirip ayazda bekletip zaten girtlaga kadar dolu YHTye bindirmenin mantigi nedir.
Ya da demiryolu olan sehirlere yolcularin yari yolda trenden indirilip otobus kaldirilmasina ne demeli?

Ben diyecek laf bulamadim


Misafir 6be

5 yıl önce - Pzr 01 Şub 2015, 21:53

yedi sene bekle Pamukkale ekspresi gelecek diye olacağı buymuş demek arkadaşlar, ben bir esnaf olarak denizli Haydarpaşa arasında çalışan Pamukkale ekspresini çok kullandım ve çok memnundum ,artık bundan sonra bu treni kullanmam çünki aktarma olmak hiç hoş değil niye aktarma olsun ki, sanki avrupaya gidiyoruz bunu kim koyduysa kim planladıysa onlar binsin trene yazık ettiler Pamukkale ekspresini, hızlı tren yapıyoruz diye konvansiyonel trenleri bu hale düşürmek Haydarpaşa garını işlevsiz hale getirmek ana hat trenlerini çalıştırmamak yazık daha ne dememeli.

mahmut11
5 yıl önce - Pzr 01 Şub 2015, 23:11

arkadaşa tek taraflı düşünmesek? size herkes o kadar uzun süre yolculuk etmek istemez belki? eskişehir ankara bir buçuk saat kim yavaş trenle 3 saatte gitmek ister ki eskişehir istanbul kaç saat bilmiyorum ancak kuvvetle muhtemel yüksek hızlı tren daha hızlı gider bir de böyle bakmak lazım ..

or_by
5 yıl önce - Pzr 01 Şub 2015, 23:17

sizlerde haklısınız ama artık çağ bu buna ayak uydurmak gerekiyor. hızlı tren anahat trenleri olup hızlı trenin gidemediği yerlerde de bu trenler kullanılıyor.aynı yöne 2 farklı tren koymak her türlü israf olur. bu yüzden de yht yi besliyorlar bu şekilde.

Misafir 09f

5 yıl önce - Pts 02 Şub 2015, 00:33

yht pahalı ulaşımdır bütün dünyada böyledir. aynı güzergahta farklı ulaşım araçları işletirsin istanbul ankara yht 70 tl boğaziçi ekpresi 35 tl doğu ekpresi 6tl olur. insanlarda zamanları ve bütçelerine göre tercih yaparlar.



sayfa 6
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege