Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
Misafir bca

5 yıl önce - Sal 20 Oca 2015, 01:56

tcdd en kısa zamanda yolcu kısmı özelleşir . nedenide eskiden pamukkale ekpresi dinar karakuyuda ısparta burdur eğirdirden gelen vagonlar denizliden gelen vagonlara eklenir haydarpaşaya giderdi haydardarpaşadan gelen trenden ısparta burdur eğirdir vagonları ayrılırdı deniziye devam ederdi bu şekilde aktarma olmadan trenle seyahat edilirdi. şimdi başlıyan pamukkale seferleri çok saçma yapmışlar trene insanlar binmesin istiyorlar eğirdir garı kapandı bozanönü eğirdir arası ingilizlerin yaptığı hat çalışmıyor bazı yerlerde raylar söküldü. ısparta burdur yolcuları otobüsle dinara gelecek trene aktarma yapacak gece 1,5 da tren sabah eskişehire varacak orda hızlı treni bekliyecek hızlı trenle pendiğe varacak pendikten istanbulun merkezine gitmek için en az 2saat yolculuk yapacak beklemeler hariç ben yazarken yoruldum birde bu şekilde yolculuk yapanları düşünsenize.adam trene binmeye tövbe eder. hadi diyelim cr3 bitmeden eskişehirden öteye anahat trenleri girmeyecek bir yere kadar bunuda anladık. peki ısparta burdur izmir arası çalışan göller ekspiresi neden çalışmıyor . tcdd ısparta burdur a yolcu treni çalıştırmamakta kararlı yük trenleri yoğun bir şekilde yıllardır çalışıyor burdur ısparta göltaş ve afyon arası hatta tcdd yeni aldığı 36000 lik lokoları bu hatta çalıştırıyor. en kısa zamanda tcdd nin yolcu kısmının özelleşmesi dileğiyle. saygılarımla

Misafir f18

5 yıl önce - Sal 20 Oca 2015, 09:09

Özelleştirmeden sonra bu ve benzeri konvansiyonel trenlerin çalıştırılacağını düşünüyorsanız Allah akıl fikir versin size.



berkkorkmaz
5 yıl önce - Sal 20 Oca 2015, 09:27

Kesinlikle özel işletmelere hat verilmeli. THY ni olduğu gibi TCDD'nın de rakipleri olmalı.. Pamukkale Ekspresine Burdur ve Isparta'dan vagon eklenme seçeneği en uygun olan seçenek. Ayrıca Göller Ekspresi çalışmayacaksa en azından İzmir Denizli Trenine aktarma sağlasınlar

Misafir 42e

5 yıl önce - Sal 20 Oca 2015, 12:39

TCDD'nin rakibi yok değil ki. Rakip illa ki demiryolunda olmaz. Yolcunun amacı tren yolculuğu yapmak değildir. Yolcunun amacı, bir yerden bir yere gitmektir. Bu hizmeti veren tüm firmalar birbirine rakiptir. Bu bakımdan, TCDD'ye rakip olarak otobüs firmaları var, havayolu firmaları var. Hatta bireysel araçlar ile tren arasında bile rekabet var. Rekabet TCDD'yi adam edecek olsaydı şimdiye kadar ederdi.

berkkorkmaz
5 yıl önce - Sal 20 Oca 2015, 13:09

Alıntı:

TCDD'nin rakibi yok değil ki. Rakip illa ki demiryolunda olmaz. Yolcunun amacı tren yolculuğu yapmak değildir. Yolcunun amacı, bir yerden bir yere gitmektir. Bu hizmeti veren tüm firmalar birbirine rakiptir. Bu bakımdan, TCDD'ye rakip olarak otobüs firmaları var, havayolu firmaları var. Hatta bireysel araçlar ile tren arasında bile rekabet var. Rekabet TCDD'yi adam edecek olsaydı şimdiye kadar ederdi




Hiç alakası yok. tamamen farklı seçenekler. Tren Otobüs Uçak fiyat ve konfor bakımından rakip olamaz. aynı cümlede geçmesi bile komik. ancak raylı taşıma kara yoluna rakip olabilir. Rakip olabilmesi içinde TCDD’nın sektör içinde rakipleri olmalı. Yani rakibi olan TCDD sayesinde demiryolu taşımacılığı gelişirse bu da karayolu ile rekabet anlamına gelir. Karayolu ve havayoluna rekabet için tcdd’nın sektör bazından rakipleri olmalı.
Yani konu bir yerden bir yere gitmek değil. Bir yerden bir yere neyle gidileceği
İşletmecilik zekasından uzaksınız



En son berkkorkmaz tarafından Sal 20 Oca 2015, 16:36 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Misafir 5a5

5 yıl önce - Sal 20 Oca 2015, 13:24

7 yılda tek hat Eskişehir'e kadar açılmış bravo çok hızlı çalışmışlar madem yaptınız adam akıllı iş yapın hala 50 yıllık çekiciler kullanılıyor , İstanbul yolcusu Eskişehirde inecek tabi tren gecikmezse belki ayakta İstanbul'a gidecek ve pendikte inecek üzerine 180 tl 'ye yakın para çıkacak cebinden , kalsın canım ben almayayım..

Misafir 8a6

5 yıl önce - Sal 20 Oca 2015, 13:49

berkk korkmaz çok güzel özetlemişsiniz. ispanyada tcdd nin karşılığı renfe fransada sncf almanyada d.b. incelemeleri filolarında hertürlü tren setleri ve lokomotif ve vagon seçenekleri hızlı tren ve konvansiyonel trenler var ve bunları fiyat farkları var aynı güzergahta bütçeye göre tren seçebilirsin. bizde tcdd tren seferi yok alternatifi bir kenara bırktım 7yıl sonra pamukkale geri geldi oda eskişehire kadar insanlar treni tercih etmesin diye konulmuş.ısparta burdur yolcuları otobüsle dinara gelecek trene aktarma yapacak gece 1,5 da tren sabah eskişehire varacak orda hızlı treni bekliyecek hızlı trenle pendiğe varacak pendikten istanbulun merkezine gitmek için en az 2saat yolculuk yapacak taksime ulaşmak için pendikten taksi veya iett bin kartal kadköy metrosuna aktarma kartal kadıköy metrosundan ayrılıkçeşmede marmaraya aktarma marmaraydan yenikapıda m2 metrosuna aktarma ve taksime ulaşım bunun için tam 6kez aktarma yapmamız gerekiyor.

kami suyutmaz
5 yıl önce - Sal 20 Oca 2015, 20:12

TCDD nin demiryolu alt yapısıyla ilgili ciddi yatırımlar yapmaya başladığı vede bir kısmını yaptığını görmemezlikten gelemeyiz bence(yenilenen hatlar,elektiğe dönüş,yerli sinyal sistemi,yerli ray,makas,vede çekici..gibi)
Ancak işletme konusunda birçok forumdaşında belirttiği gibi eski ve köhne zihniyetini bence hala geliştiremedi
şayet alt yapıyı büyük ölçüde doğru dürüst tamamlarsa havayollarında olduğu gibi işletme ve hizmette özel sektöre rekabet şansı verilmelidir..


Eyup2558
5 yıl önce - Sal 20 Oca 2015, 23:04

Bu trende hayat yok, hem yavaş hemde duruşları fazla. Bu haliyle tercih edilmez.

Deniz Çağdaş
5 yıl önce - Sal 20 Oca 2015, 23:09

Alıntı:
O kadar bekledik,hem tren doğru düzgün hızlanmamış hem de tren setleri yenilenmemiş.Anadolu setleri olur diye beklemiştik ama yine hayal kırıklığı...


Anadolu setlerinden kastınız DMU ise yanlış düşünüyorsunuz.Balıkesir-İzmir arası 6 saatlik yola 2 eksprese verilmişti millet isyan etti.Yaklaşık 1 yıl aradan sonra bu hatadan vazgeçildi.



sayfa 5
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege