Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Eyup2558
5 yıl önce - Pzr 18 Oca 2015, 13:42

Pamukova Eskişehir konvansiyonel hattında ne türlü problemler var acaba?

Misafir 5d5

5 yıl önce - Pzr 18 Oca 2015, 13:56

Alıntı:
Yüksek Hızlı Trenlerin Arifiye-Pamukova arasında kullandığı yolda 65-70 km/sa hızla işletme yapılıyor; bu kesim, yüksek hızlı yolu bir kenara bırakın, iyi bir konvansiyonel hat bile değildir.


o eskidendi, yol yenilendi ve çift hatta çıkarıldı. ertms bile kuruluyor. pamukkale ekspresi gece gidiyor zaten yht hattının tek hattını kullanarak pendiğe kadar gelmesini isterim. günde 1 seferden ne olacak? yhtyi çok etkilemez. yht hattını 1-2 saat meşgul edecek o kadar.



Eyup2558
5 yıl önce - Pzr 18 Oca 2015, 14:03

Alıntı:
o eskidendi, yol yenilendi ve çift hatta çıkarıldı. ertms bile kuruluyor. pamukkale ekspresi gece gidiyor zaten yht hattının tek hattını kullanarak pendiğe kadar gelmesini isterim. günde 1 seferden ne olacak? yhtyi çok etkilemez. yht hattını 1-2 saat meşgul edecek o kadar.


Konvansiyonel trenler teknik sebeplerden ötürü Yth hattını kullanamıyor, sebepleri burada defalarca izah edildi. Tartışılan husus mevcut Arifiye Eskişehir konvansiyonel hattının neden kullanılmadığı.


Misafir 13c

5 yıl önce - Pzr 18 Oca 2015, 14:25

Alıntı:
Konvansiyonel trenler teknik sebeplerden ötürü Yth hattını kullanamıyor, sebepleri burada defalarca izah edildi. Tartışılan husus mevcut Arifiye Eskişehir konvansiyonel hattının neden kullanılmadığı.
Belli bir hızın altına düşmedikçe teknik olarak yht hattının kullanılmasında hiçbir sakınca yok.. Bakınız ada trenleri köseköy-sapanca arasında yht hattını gayet güzel kullanıyor... Pamukkale ekspresine de 68000 lik loko verilip 140 km/s hızla eskişehir-pamukova ve sapanca-köseköy arası yht hattı kullanılabilir... Konvansiyonel hatta şu an eskişehir-pamukova arası yol yenileme çalışması var...En azından konvansiyonel hat yenilenene kadar yht hattı kullanılabilir...Amaç üzüm yemekse yapılması gereken bu...

Eyup2558
5 yıl önce - Pzr 18 Oca 2015, 14:31

Alıntı:
Belli bir hızın altına düşmedikçe teknik olarak yht hattının kullanılmasında hiçbir sakınca yok.. Bakınız ada trenleri köseköy-sapanca arasında yht hattını gayet güzel kullanıyor... Pamukkale ekspresine de 68000 lik loko verilip 140 km/s hızla eskişehir-pamukova ve sapanca-köseköy arası yht hattı kullanılabilir... Konvansiyonel hatta şu an eskişehir-pamukova arası yol yenileme çalışması var...En azından konvansiyonel hat yenilenene kadar yht hattı kullanılabilir...Amaç üzüm yemekse yapılması gereken bu...

Köseköy Sapanca hattı konvansiyonel bir hattır, hızlı tren hattı değildir mesela Ankara Sincan hattı da konvansiyonel bir hattır. Türkiye'de hızlı tren hatları konvansiyonel ve yük trenlerinin işletilemeyeği şekilde yapıldı.



Misafir 13c

5 yıl önce - Pzr 18 Oca 2015, 14:40

Alıntı:
Köseköy Sapanca hattı konvansiyonel bir hattır, hızlı tren hattı değildir mesela Ankara Sincan hattı da konvansiyonel bir hattır. Türkiye'de hızlı tren hatları konvansiyonel ve yük trenlerinin işletilemeyeği şekilde yapıldı.
Köseköy-Sapanca arası hem yht hattı hem konvansiyonel hat mevcut... Şu an kullanılan yht hattı.. Konvansiyonel hattı sadece yük trenleri kullanıyor,katener ve sinyal çalışmaları var.. Bilmeden yorum yapmayınız.. Köseköy doğu ile Sapanca batı arası yeni bir yht hattı yapılmış ve halihazırda kullanılmaktadadır, yht ler bu arada 200 üzeri hızlara çıkıyor ada trenleri ise 120 km hızla gidiyor... yani yeni yapılan yht hattında hem yht trenleri hem de konvansiyoenl ada trenleri çalışıyor... TCDD ye sorabilirsiniz bana inanmıyorsanız

Eyup2558
5 yıl önce - Pzr 18 Oca 2015, 15:01

Alıntı:

Köseköy-Sapanca arası hem yht hattı hem konvansiyonel hat mevcut... Şu an kullanılan yht hattı.. Konvansiyonel hattı sadece yük trenleri kullanıyor,katener ve sinyal çalışmaları var.. Bilmeden yorum yapmayınız.. Köseköy doğu ile Sapanca batı arası yeni bir yht hattı yapılmış ve halihazırda kullanılmaktadadır, yht ler bu arada 200 üzeri hızlara çıkıyor ada trenleri ise 120 km hızla gidiyor... yani yeni yapılan yht hattında hem yht trenleri hem de konvansiyoenl ada trenleri çalışıyor... TCDD ye sorabilirsiniz bana inanmıyorsanız

O kesimde yth 200 bulamıyor, defalarca gözlemledim, hızlı tren hatlarında konvansiyonel trenlerin ve yük trenlerinin işletilebilmesi için hızlı trenin hızının maksimun 200 km olarak seyrediceği şekilde inşa edilmesi lazım. Köseköy hattı da bu şekilde inşa edildi.


Misafir 13c

5 yıl önce - Pzr 18 Oca 2015, 15:12

Alıntı:

O kesimde yth 200 bulamıyor, defalarca gözlemledim, hızlı tren hatlarında konvansiyonel trenlerin ve yük trenlerinin işletilebilmesi için hızlı trenin hızının maksimun 200 km olarak seyrediceği şekilde inşa edilmesi lazım. Köseköy hattı da bu şekilde inşa edildi.
köseköy-sapanca arası 250 km hıza uygun yeni hat.. ama mesafe kısa hızlanma yavaşlama derken 250 ye ulaşamıyorlar... neyse mesele de o değil.. hızlı tren hatlarında konvansiyonel trenler çalışabilir... 120-140 km gibi hızlar teknik olarak dever değerlerini kurtaracaktır... ki zaten yht seferleri başlamadan önce tüm yht hatlarında 68000 lik lokolarla klavuz seferleri yapılıyor hergün...

Misafir a50

5 yıl önce - Pzr 18 Oca 2015, 15:16

Eskişehir-Denizli arası yeni hatla beraber ne kadar sürecek acaba? Internette bir bilgi bulamadım, bilen var mı?

Eyup2558
5 yıl önce - Pzr 18 Oca 2015, 15:47

Alıntı:
köseköy-sapanca arası 250 km hıza uygun yeni hat.. ama mesafe kısa hızlanma yavaşlama derken 250 ye ulaşamıyorlar... neyse mesele de o değil.. hızlı tren hatlarında konvansiyonel trenler çalışabilir... 120-140 km gibi hızlar teknik olarak dever değerlerini kurtaracaktır... ki zaten yht seferleri başlamadan önce tüm yht hatlarında 68000 lik lokolarla klavuz seferleri yapılıyor hergün...


Maksimun 200 km hıza göre alt yapı yaparsan çalışır ama gerek Ankara Eskişehir Arifiye ve gerekse Ankara Konya hattında konvansiyonel trenler çalışmaz.



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege