Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kayseri-Tomarza-Tufanbeyli-Göksun Yeni yol
« önceki   123 ... 7891011   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 8
Özgür Sabanlıoğlu

3 ay önce - Prş 19 Ekm 2017, 08:05

Bu yolun yapımı için özellikle Kayseri Maraş Kırşehir Kırıkkale illerinin yöneticileri işi sıkı tutup bastırmaları gerekiyor. Bu iller yoğun kavşak noktası haline gelip ticaretleri daha da canlanacaktır.

COGRAFYACI
3 ay önce - Cum 20 Ekm 2017, 23:31

Yapılan tahminlere göre bu yol, K.Maraş, G.Antep ve daha doğuda kalan tüm illerin Batıya olan ticari ulaşımın büyük bir bölümünü çekmesi bekleniyor.
Otobüsle yolcu taşımacılığının ise yarıya yakınını alması beklenebilir. Ticari ulaşımda Osmaniye-Adana hattı Mersin liman ve devamında Antalya sahili yolu için kısmen kullanılmaya devam edecektir.
Bu arada, Maraş, Antep, Urfa, Mardin bölgesine 3-4 sene içinde hızlı tren geleceğini de hesaba katarsak, Türkiyenin belki de en büyük otobüs hatlarından biri olan Diyarbakır- Urfa -Antep -Osmaniye -Adana- Mersin-Ve Batı illeri hattının zaten önemi kalmayacaktır diyebiliriz.
Esasında hızlı trenler devreye girdikçe tüm Türkiye genelinde otobüs ile ulaşım azalacak.
Maraş-Göksun-Tomarza-Kayseri güzergahının bir diğer avantajı da Elbistan üzerinden Malatya, Elazığ ve daha doğuda kalan, Tunceli, Bingöl, Muş gibi illerin de Batıya ulaşımını alacak olmasıdır. Çünkü bu illerin şu anda kullandığı Darende, Gürün, Pınarbaşı güzergahı, Elbistan, Göksun, Tufanbeyli, Tomarza, Kayseri güzergahına göre hem biraz daha kısa, hem daha düz ve alçak zeminden geçtiği için de kış aylarında kapanma riski taşımıyor. 2 bin metre rakıma ulaşan Gürün hattı kış aylarında çok riskli bir hat durumunda.
İç anadolu ayağında ise, Kayseri, Kırşehir, Kırıkkale bu yoldan olumlu etkilenecek illerimizdir.
Özetle, Göksun-Tufanbeyli-Tomarza güzergahı Türkiyenin neredeyse üçte birini etkileyecek, son derece önemli bir yol olacak. İnşallah en kısa zamanda başlanır ve bitirilir.


mirza2738
3 ay önce - Cmt 21 Ekm 2017, 21:49

Marmara bölgesinden ve İç Anadolu bölgesinden Habur sınır kapısına olan transit taşımacılık Tarsus-Adana-G.Antep otobanı yerine yapılacak olan bu yeni yola mesafe daha kısa olduğundan kayacaktır. Ayrıca büyük bir nüfusun bu yolu kullanacağı aşikardır. COĞRAFYACI'nın yorumuna katılıyorum.



Vural Demir
3 ay önce - Pzr 22 Ekm 2017, 13:01

#TAKİBİMİZDE olan
#Kahramanmaraş -#Kayseri arası Yeni yol güzergahı

#TOMARZA üzerinden olacak .

Yolumuz 81 kilometre KISALACAK
#Proje #ihalesine 22 kasım 2017 tarihinde çıkıyor....










(+)


ali alimi012
3 ay önce - Pzr 22 Ekm 2017, 13:33

bu yol yapılırsa sarız mahalle mi olacak ilçeliği düşecek mi şu anda bile ilçe sayılmaz da

ali alimi012
3 ay önce - Pzr 22 Ekm 2017, 14:08

ayrıca pınarbaşını da bitirecek bu proje. dolayısıyla kolay kolay yapılmaz bu proje. belki 2023 gibi biterse çok iyi..



alp37
3 ay önce - Pzr 22 Ekm 2017, 14:14

Alim bey yol yapıldığında Pınarbaşı bitmez çünkü bu yol yerine Osmaniye - ordu Akdeniz - Karadeniz yolu Pınarbaşı dan gececek ayrıca Sarız ın ilçeliğide düşmez.

drguven
3 ay önce - Pts 23 Ekm 2017, 10:32

Bu hattın açılması ile Pınarbaşının bitmesi düşünülemez....Karadeniz ve orta anadolunun bir kısmı güneye yine pınarbaşı ile bağlanıyor... Kaldıki ben pınarbaşından 30 kere geçtim. Bir kere durup bişey almışlığım da yok...

mirza2738
3 ay önce - Pts 23 Ekm 2017, 17:51

Pınarbaşı batı doğu aksı üzerinde yani gerilemesi olmaz yerinde durur. Tufanbeyli-Tomarza yolu bölgeyi daha da canlandırıp geliştirecektir. Sadece Kahramanmaraşlıların değil güneydoğunun da bu yola çok ihtiyacı var.

drguven
2 ay önce - Cum 27 Ekm 2017, 11:29

Buradaki kritik nokta Tomaara-Tufanbeyli arasındaki Dedebeli tüneli....Bu arada ölçüm yaptım, Bu yol ve tünel ile Göksun-Kayseri arası yaklaşık 40-50 km arası kısalıyor....Bu durumda Kayseri-Maraş arası 230 km, Ankara-Maraş arası 530-540 km civarına iniyor...



sayfa 8
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 7891011   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM