Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kayseri-Tomarza-Tufanbeyli-Göksun Yeni yol
« önceki   123 ... 67891011   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 7
COGRAFYACI
10 ay önce - Pzr 27 Ağu 2017, 03:02

Ak Parti K.Maraş İl Başkanı Ahmet Özdemir'in 15.08.2017 tarihli açıklaması:
Karayolları Genel Müdürlüğünün KAYSERİ-K.MARAŞ arasını 186 km'ye indirecek Göksun-Tufanbeyli-Tomarza-Kayseri güzergahı üzerindeki etüd çalışması devam etmektedir.
Ayrıca, Proje yapım ihalesinin gelecek yıl programına alındığı ifade edilmiştir.


doralak
9 ay önce - Cum 22 Eyl 2017, 15:57

Aslında bu yol sanıldığından çok daha önemli.
Göksun ile Kayseri arası şehilerarası yol standardında bağlanırsa (Keklikoluk köyünde mevcut yoldan ayrılıp tufanbeylinin güneyinden geçerek tozlu köyünden tünelle girilerek kayseri dağyurdu köyü civarından çıkılarak, tomarzanın kuzeyinden geçerek sakaltutan köyü civarında D300 karayoluna bağlanacağını tahmin ediyorum) güneydoğu-kuzeybatı aksında muhteşem bir yol ortaya çıkıyor.

Yani Şanlıurfa, Mardin, Gaziantep, K.maraş gibi şehirlerden sadece Kayseri değil, Ankara İstanbul yönüne gidecek tüm araçlar bu yolu kullanacaktır. (Adana üzerinden gidilen rotaya göre çok daha kısa)

Bu yolun K.maraş Göksun arası zaten bahsettiğim standartta yapılıyor 2 yıl içinde tamamen bitecek gibi görünüyor. Devamında bu güzergah da yapılırsa işte o zaman mükemmel olur.

Daha önce de verilmiştir belki ama merak edenler için bahsettiğim güzergahın kabaca çizimini ekliyorum.


(+)


ali alimi012
9 ay önce - Cum 22 Eyl 2017, 22:01

bir kere mesafe 85 değil 200 km de kısalsa kalkıp osmaniyeden adanadan mersinden vazgeçip bu güzergahı kullanmazlar zaten yolcuya ihtiyaçları var. kayseri ve maraştan toplayacağı yolcunun 2 katını bu 3 şehirden toplar....



COGRAFYACI
9 ay önce - Cum 29 Eyl 2017, 00:25

Bu güzergah belki çok fazla otobüs çekmez ama ağır yük kamyonları ve tırların da genelde burayı tercih edeceği aşikar. Çünkü Adana güzergahına göre daha kısa.

Özgür Sabanlıoğlu

9 ay önce - Cmt 30 Eyl 2017, 07:40

Otobüs kalkacağı şehirde tam dolduktan sonra neden geçmesin. Express otobüs mantığı da var. O otobüsler kesinlikle geçer. Otoyol ücreti de ceplerinde kalır. Yolcular da uzun yerden değil kısa yerden gitmek isteyecektir. Hangi otobüs kısa guzergahı kullanırsa o daha çok tercih edilecektir.

COGRAFYACI
9 ay önce - Pts 02 Ekm 2017, 23:18

Evet. Ekspres otobüs olur tabi. Ama sayısı çok olmaz. Güneydoğu firmaları Adana ve Mersinden çok yolcu buluyor, o yüzden o hat ilk tercihleri olur. Yalnız bu çok da önemli bir durum değil. Yollarda bir otobüs varsa 10 tane kamyon tır, 10 tane otomobil var. Yolları bunlar dolduruyor. O yüzden de yeni yapılacak Maraş-Kayseri güzergahı Güneydoğudan çok trafik çekecektir.



ali alimi012
9 ay önce - Çrş 04 Ekm 2017, 11:35

bu yol başladımı proje mi resim var mı olmayan yada yapılmayan hatta başlanmayan bir yoldan açılmış veya yakında açılacak gibi bahsediyorsunuz. bu yol yapılsa bile sk olarak yapılır çoğu. kimse bsk varken sk yoldan gitmek istemez. kamyoncuda olsa tırda olsa motosiklette olsa.bu yol ancak 2023 e biter. tabi başlarsa.....
diğer develiden giden yolla karıştırmayın.orası yapılıyor ama sizin dediğiniz bu yol farklı güzergah...


COGRAFYACI
9 ay önce - Çrş 11 Ekm 2017, 02:06

Dikkatli okursanız, yol başladı diyen olmadı. Fikir aşamasından proje aşamasına geçmesi için büyük bir adım atıldı. 2018 yılı içinde proje ihalesi yapılması kararı alındı. Proje bittikten sonra en iyi ihtimalle 2019 yılında ihalesi yapılıp inşaatı başlasa, 2021 veya 2022 gibi bitebilir. Coğrafyası çok zor bir bölge değil. En büyük iş Tomarza-Tufanbeyli arasındaki Dedebeli bölgesine yapılması gereken 5 kmlik tünel olacak. O da 2 yılda delinir. Yolun tamamı 3 yılda bitebilir.

mirza2738
9 ay önce - Çrş 18 Ekm 2017, 21:37

Bu yolun 2018 de projelendirmesi bile heyecan verici. Özellikle Kahramanmaraş ve güneydoğu illeri için Ankara ve İstanbul'a ulaşım çok kolaylaşacak mükemmel bir yol olacak inşallah.

alp37
8 ay önce - Prş 19 Ekm 2017, 00:03

Güneydoğu nun İçanadolu Marmara Karadeniz ve Kuzey egeye ulaşımını kolaylaştıracak süper proje hertürlü arac tereddütsüz bu yolu tercih edecektir çünkü yeni yollar otoban standardına yükseltiliyor sadece 1şerit eksik otoyollardan oda önemli değil fakat : Çukurova bölgesinden yolcu alıp verecek olan otobüsler tercih etmeyebilir onlarda iki şekilde çalışır.
1osmaniye-Adana mersin bağlantılı hat
2 kahraman maraş-kayseri bağlantılı diğer hat
Yolcunun hangisi işine gelirse o hattı tercih eder.



sayfa 7
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 67891011   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM