Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Antalya AntRay 3. Etap: Varsak-Otogar ve Otogar-Üniversite-Işıklar
« önceki   1234 ... 343536   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 3
alihanmalan
3 yıl önce - Sal 30 Arl 2014, 13:44

Alıntı:
umarım öyle yapılır...

Müze'den kuzey ve batı uzatmaları 3. etapla birlikte yapılacağa benziyor. Hattın çift hat olması ve yenilenmesi de 3. etapla yapılabilir. İhaleler farklı olabilir, gerçi çorbaya benzedi şimdiden

2. etap olan Meydan-Expo arası güzergah bakanlık tarafından inşa edileceğinden Büyükşehir Beleidyesinin 3. etabı başlatmasında pek bir engel görmüyorum.
Varsak-Otogar-Üniversite-Hastane hattı bir bütün olarak yapılabilir, hatta buna Müze-Zerdalilik hattının birleştirilmesi, yenilenmesi ve çift hatta çıkarılması dahil edilelerek tek seferde işin içinde çıkılabilir.
2015'de ihale yapılsa 2 senede rahat biter, sonuçta tramvay hattı.

Aynı yıl yetişirse Müze-Konyaaltı ve Zerdalilik-Lara uzatmaları ihale edilerek yeni hatların inşasına başlanabilir.

tramvay hatlarını köprülü kavşaklardan daha önemli görüyorum.



Aynen 3.etap için belediyenin önünde bir engel yok ancak konyaaltı - lara uzatmalarını 3.etapla yapılması bana göre zor en azından meydan-aksu kadar arası bir maliyet çıkma ihtimali var bu maliyeti 3.etap ile birlikte karşılayamayabilir belediye tabi bunlar varsayım belki çok daha az maliyetlide olabilir umarım dediğiniz gibi yapılmasından bir engel yokturda bir an önce yapımına başlanır


M. Ali Özdoğan
2 yıl önce - Pzr 18 Oca 2015, 19:38

Alıntı:
Böylece Varsak'tan kalkan tramvay Otogar'a gelip buradan Meydan'a hatta yapılırsa Aksu'ya kadar gidebilecek.
yürüsek daha çabuk varırız varsaktan aksuya..

Alıntı:
Varsak tramvayımı ?
Kepez belediye kavşağında yaptıkları viyadükle imkansız hale geldi zaten,
diyen arkadaş böyle bir şey yok.dikkat ettiysen kepez belediye kavşağında orta kısmı 10 metre tabana indiler. bunun amacı gelecekte alttan geçebilecek bir tramvay alt geçididir. hiç bir sıkıntı yok. tramvay için burası kullanılabilir. ancak kızılarık caddesi daralırsa hiç olmasn daha iyi çünkü varsağa şehri bağlayan ana arter burası...

Misafir 3e7

2 yıl önce - Pts 19 Oca 2015, 10:15

1-VARSAK HATTI VE 2- HURMA -KONYAALTI -LARA-KIRCAMİ HATTI OLMALIDIR.2.HAT KIRCAMİDEN SONRA AKSU HATTIYLA HAVAALANI CİVARINDA BİRLEŞMELİDİR.bU ŞEKİLDE YENİ İMARA AÇILACAK OLAN KIRCAMİ ÇEVRESİ DE ULAŞIMA DAHİL OLMUŞ OLUR.



Ömer YILMAZ
2 yıl önce - Pts 19 Oca 2015, 20:27

Alıntı:
yürüsek daha çabuk varırız varsaktan aksuya..


O zaman neden hat Otogar'dan geçiyor. Kepez belediyesi kavşağına yapılacak alt geçit değil de uzun bir tünelmiş. Bunun için buraya raylı sistem alt geçidi olmaz.

Ama bu tünel projesi ile raylı sistem projesi aynı anda yapılıp sorunsuz şehir merkezine doğrudan gidilebilirdi ancak Mevlana kavşağında yapılacak üst geçit de buna engel olacak hepten.

Alıntı:
Türel Raylı Sistem Projelerini Anlattı


Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, Antray Hafif Raylı Sisteminin 2. ve 3. etap projelerini anlattı.

3. etabın 2016 yılında çalışmalarına başlanacak. Otogar kavşağında Fatih-Meydan hattına bağlanacak olan 3. etap Dumlupınar Bulvarından Eğitim Araştırma Hastanesine kadar gidecek.



ÜÇÜNCÜ ETAP RAYLI SİSTEM MÜJDESİ

Üçüncü etap raylı sistem hattının müjdesini de veren Başkan Türel projeyi şöyle anlattı: “Yapmayı planladığımız üçüncü etap raylı sistem projesi Varsak’tan başlamak kaydıyla gündemimizde. Bununla ilgili çalışmalarımız ve ihale hazırlıklarımızı sürdürüyoruz. Yine bu projede de güzergah üzerindeki mahallelerde seçim disiplini içinde bir referandum yaparak, projeyi halkımıza soracağız. Halkımız projenin yapılmasını isterse üçüncü etap raylı sistem hattını da yapacağız.

Ön çalışmaya göre; güzergah Varsak Belediyesi önünden başlayarak kuzeyden güneye doğru gelecek, Sakarya Bulvarı’ndan sağa dönecek ve Otogar Kavşağı’na bağlanacak. Otogar Kavşağı’nda bir çok kişinin bilmediği bir çalışmayı ilk raylı sistem projesinde gerçekleştirmiştik. Mevcut yeraltı sistemin eksi 2 kotunda bir tünel geçişi şu an hazır bekliyor. İlerde proje yapılırsa diye önünü kapatmış, bugünlere hazırlamıştık. Sakarya Bulvarı’ndan gelen hat Dumlupınar Bulvarı’na devam edecek. Üniversite kampusunun önünden yer altından Meltem Mahallesi’ne geçecek ve Uygulama Hastanesi’ne kadar gelecek.

Böylelikle hastanelere, üniversite, otogar ve şehrin her noktasına isteğimiz gibi ulaşacağız. Hasan Subaşı döneminde yapılan raylı sistem güzergahını da üçüncü etap projesine bağlıyoruz. Aktarma sistemi ile Varsak’ta binen bir kişi Işıklar’a kadar, hatta havaalanı ve Aksu’ya kadar gidebilecek. Avam proje çalışmaları devam ediyor. İhale şartnamesine yönelik bir çalışma da yapılıyor. Daha sonra proje göze gelir hale gelince, halka soracağız. Halkımız evet derse, raylı sistem üçüncü etap çalışmasını da 2016 senesi içinde başlatmayı planlıyoruz. Uzunca bir süreci var, bakanlıklar ile takip edilmesi gereken çalışmalar var.”


kaynak Antalya toplu ulaşım http://www.antalya-ulasim.com/ulasim/turel-rayl-s ...ini-anlatt


Misafir 9f0

2 yıl önce - Sal 24 Şub 2015, 08:16

varsak guzergahı nerden baslıyor arkadaslar olımpık parkın ordanmı

a_iverson
2 yıl önce - Cmt 24 Ekm 2015, 19:29

Nostaljik tramvay hattını nasıl çift hat yapacaklarmış, açıklasınlar bir zahmet. Böyle saçma sapan iş mi olur. Kalekapısını, ışıklar caddesini nasıl çift hatta çevirecekler? Işıklar caddesinin güzelliği olan palmiyeleri söküp atıp ray mı yerleştirecekler ? O yemyeşil Konyaaltı Caddesini, Cumhuriyet Meydanını, Kalekapısını, Işıkları beton yığınına mı çevirecekler ?
Menderes Türel bıkmadı mı orta refüjlerdeki yeşil alanları ve ağaçları kesip atmaktan ?
Perge Bulvarı - Havaalanı orta refüjlerinde o yemyeşil alan beton yığınına dönüyor. Antalya'ya Doğu istikametinden giriş yapan insanları yemyeşil bir Antalya karşılıyorken şimdi beton yığınına dönmüş bir kent karşılıyor. Şimdi de bu hat ile de Sakarya Bulvarı ve Çevreyolu beton yığınına dönecek. Bu kenti beton yığınına kim döndürüyorsa hakkımı hiçbir şekilde helal etmiyorum.
İlerde Burhanettin Onat - Lara istikametine de orta refüjlerden bir raylı sistem yaparlar. Oradaki ağaçları, çimleri kökler atarlar. Daha sonra Liman - 100. yıl bulvarına da bir ray çekerler. Orada da ne kadar ağaç falan varsa söker atarlar. Al sana mis gibi beton yığını Antalya. Antalya caddelerinin hiçbir güzelliği kalmayacak ilerde böyle giderse. Yeni yapılan çevreyollarıyla, yeni açılan imar alanlarıyla ( Kırcami ve Konyaaltı gibi ) ne tarım alanı bırakacaklar ne yeşil bir alan. Zaten Antalya'nın yarısından fazlası oturduğu binalarında yeşil alanı, ağacı bile yok. Dünya'da o kadar kent geziyor bu adamlar hiç mi görmüyor bunlar herifler yemyeşil kentlerde yaşıyor diye.
Ayrıca çift hat saçmalığı da nedir biri bana anlatsın. Zaten duraklar arası mesafe çok kısa. Nerdeyse 1 dakika içinde tramvay diğer durakta oluyorken ve tramvaylar duraklarda karşılaşıyorken çift hat yapmanın mantığı nedir ? Bugün tek raylı olsaydı hatlar, boş kısımlarde güzel peyzaj uygulamaları yapılabilirdi. Havaalanı tarafındaki girişte betonlaşma şimdiki kadar olmazdı. Bu şekilde olsa bu kadar laf etmeyiz.



Musa07
2 yıl önce - Sal 27 Ekm 2015, 00:52

Refüjlerdeki ağaçlar köklenip expo'ya ekildi. Ama yeşil konusunda haklısın. İnsana saygı olmayan bir ülkede yeşile saygı pek mümkün değil. Şimdi belediyeye gitsek ve Konyaaltındaki taş ocaklarını şikayet etsek 'onlarla bakanlık ilgileniyor' diyecektir. Bakanlığa gitsek 'kanun var' diyecektir. Alt belediyenin yaptığına üst, üstün yaptığına alt karışamıyor. Ben anlamıyorum bu ülkede söz sahibi kim? Şehirlerin yöneticisi kim?

Misafir 9b8

2 yıl önce - Sal 27 Ekm 2015, 22:05

Sayın Antalyalılar şehrimize hepimiz güzel yatırımların yapılmasını istiyor ama çeşitli sebeplerden ötürü bu yatırımların ( hizmetlerin ) yapılmadığını biliyoruz şimdi ben varsak bölgesinde oturan bir kişi olarak tramvay gelmesini istiyorum ama bahsedildiği gibi nostaljik tramvay istemiyorum ayrıca şehrimiz de metro konusunda bazı görüşlerim var şehrimiz kayalık bir zemin üzerine kurulu bir şehir en ufak bina yapımında kayaları kırmak gerekiyor yani metro için maliyet çok fazla yine metro için durak sorunları var çünkü hiç boş arazi bırakılmamış buda istimlak sorunları demek gönül ister ki metro yapılmasını ama burada Antalya da metro için çok fazla sorun var

Onur Taner
2 yıl önce - Sal 27 Ekm 2015, 22:45

^^ Metro'dan kasıt olarak tünelde tramvay ise onu tünel geçişli kavşaklar gibi cut-cover (kaz-ört) olarak da yapabilirsin. Tabi nedense Mendo'nun işine gelmediğinden, Şarampol-Ali Çetinkaya kan ağlıyor. Kan ağlaması yetmezmiş gibi Rujlu Domuz misali trafiğe kapatılıp çevre düzenlemesi yapılacak şimdi.

Musa07
2 yıl önce - Çrş 28 Ekm 2015, 15:57

Üstten metro yapılsın. İlla yer altı şart değil. Hepsinin bir maliyeti var. Hızlı tramvay'a hatta elektrikli metrobüse de razıyız yeterki ulaşım efektif olsun. Bu çağda hala duraklarda uzun uzun bekleyip her durağa ve her el edene duran bir minibüsçülük sistemine mahkumuz.



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   1234 ... 343536   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM