Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Antalya AntRay 3. Etap: Varsak-Otogar ve Otogar-Üniversite-Işıklar
« önceki   123 ... 125126127 ... 129130131   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 126
scars

1 ay önce - Prş 09 Oca 2020, 16:18

Betonlari yapip raylari dosediler bauhausun onune

Berktuğ
site denetçisi

1 ay önce - Prş 09 Oca 2020, 21:14

BAŞKAN MUHİTTİN BÖCEK MÜHENDİSLERLE RAYLI SİSTEM ÇALIŞMALARINI İNCELEDİ
Alıntı:
İnşaat mühendisleri ile birlikte 3. Etap Raylı Sistem Projesi katlı kavşak çalışmalarını yerinde inceleyen Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, projeyi Nisan ayına kadar tamamlamayı hedeflediklerini söyledi.







Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, İnşaat Mühendisleri Odası Antalya Şube Başkanı Mustafa Balcı, Yönetim Kurulu Üyeleri ve inşaat mühendisleri ile birlikte Otogar-Meltem arasında yapımı devam eden 3. Etap Raylı Sistem Projesi’ni inceledi. Proje kapsamında Akdeniz Üniversitesi Meltem kapısı önündeki katlı kavşak çalışmalarını inşaat mühendisleri ile birlikte yerinde gören Başkan Muhittin Böcek, inşaat mühendislerine projenin son durumu ile ilgili bilgi verdi, sorularını yanıtladı.

ÜST GEÇİT İLE 9 MİLYONLUK TASARRUF
3. Etap Raylı Sistem Projesi’ni Nisan ayına kadar tamamlamayı hedeflediklerini belirten Başkan Muhittin Böcek, “Projede üniversite Meltem arasındaki geçiş alt geçit olarak yapılacaktı. Zaman olarak yaklaşık bir yılımızı alacaktı. Biz bu geçişi üst geçit olarak yapıyoruz. Böylece hem zamandan kazandık hem de belediyemizin 9 milyon liraya yakın bir tasarruf oldu. 15 gün önce de projenin vagon ihalesini tamamladık. Nisan ayına kadar hızla raylı sistemi tamamlamak istiyoruz” dedi.

Meltem Kavşağı’nın tamamlandığında 100. Yıl ve Gazi Bulvarı aksındaki trafiği rahatlatacağını belirten Başkan Böcek, Antalyaspor Kavşağı’nda da rahatlama sağlanacağını, üniversitenin giriş ve çıkışlarının yeniden düzenleneceğini kaydetti.

SÖZ VERDİĞİMİZ PROJELERİ YAPACAĞIZ
31 Mart seçimleri öncesi seçim bildirgesinde kent ve kentli adına yer alan bütün projeleri gerçekleştireceklerini vurgulayan Başkan Böcek, “Doğru olan projeleri yapacağız. Bir taraftan tasarruf ederken, bir taraftan da yatırımlarımız hızlı bir şekilde aynı azim ve kararlılıkla devam edecek. 2020 yılında 3. Etap Raylı Sistemi, Doğu Garajı Kültür ve Ticaret Merkezi, Doğu Garajı Nekropol Projesi, Kent Müzesi, Sedir Spor Kompleksi projelerini tamamlamış olacağız” diye konuştu.







MESLEK ODALARI İLE ÇALIŞIYORUZ
Bütün projelerde sivil toplum örgütleri ve meslek odalarıyla birebir çalıştıklarının altını çizen Başkan Muhittin Böcek, şunları söyledi: “Ben bilirim yok. Ben, sen yok, biz varız. Biz birlikte yaparız dedik. Tüm kurum kuruluşlarla Antalya için çalışmalarımıza devam edeceğiz. Örneğin 19 ilçeyi kapsayacak ulaşım master planı için çok geniş katılımlı bir çalıştay yapacağız.”

ANTALYA’YI ORTAK AKILLA YÖNETECEĞİZ
Planlı, kurallı, kimlikli kent için göreve geldiklerini belirten Başkan Böcek, “Antalya’yı 25 yıllık siyasi deneyimimle, oda başkanlarımızla ortak akılla yöneteceğiz. Seçim bildirgemi yaparken çılgın projeler değil Antalya’nın ihtiyacı olan projeler ürettik. Bu projeleri Akdeniz Üniversitesi’nden hocalarla, meslek oda başkanlarının katkılarıyla birlikte hazırladık. Antalya hepimizin. Hep birlikte güzel şeyler yapacağız” ifadelerini kullandı.

BAŞKAN BÖCEK’E TEŞEKKÜR
İnşaat Mühendisleri Odası Antalya Şube Başkanı Mustafa Balcı, proje gezisinin kendileri için çok faydalı olduğunu belirterek, şöyle konuştu: “3. Etap Raylı Sistem, uzunca bir süredir odamızın gündeminde olan ve takip ettiğimiz bir projeydi. Hangi aşamada olduğunu sizlerin ve yetkili arkadaşlarımızın ağzından dinleyip, uygulamaları yerinde görmek istedik. Bu talebimize olumlu karşılık verdiğiniz için teşekkür ediyoruz. Antalya’da sizin meslek odaları ile sağladığınız bu birlikteliğin ülke çapına da yansımasını arzu ederiz.”

Kaynak: http://www.antalya.bel.tr/haberler/baskan-muhitti ...i-inceledi

İyi tasarruf elde edilmiş, umarım ilerleyen zamanlarda sorunlar yaşanmaz.



yalçın1881
1 ay önce - Cum 10 Oca 2020, 16:25




Aşağıdaki haber linkinde tramvayın Meltem bağlantısının projenin revize edilen halinden sonra nasıl olacağı ile ilgili net bir görsel verilmiş. Linki açamayanlar için oradaki görseli de fotoğraf olarak burada paylaşıyorum.

https://antalyacityzone.com/haber/antalyada-3-eta ...nacak/4519


mba1907
1 ay önce - Cum 10 Oca 2020, 19:28

9 milyon lira tasarruf edilmiş olabilir, zamandan kazanılmış olabilir ama yapılıyorsa doğrusu ve iyisi olmalı. Gelişmiş ülkeler kentici raylı sistemi olabildiğince yerin altına alıyorlar. Yukarıda olması bence hem görüntü kirliliği hem gürültü hem de yanlış. Antalya raylı sistemini geliştirmenin yollarını aramalı. Laraya Konyaaltı na raylı sistem yok. Callida aşağıya inen hattın da oradan şehir merkezinde kalan kısmı yerin altında olmalıydı.

akincan
1 ay önce - Cmt 11 Oca 2020, 00:35

Gəlişmiş ulkeler rayli sistemi yerin altına alınmasının pahali ve iyi olmadığını anliyorlar..

Yer oldukca yer üstündə gitmeli



ARCMANİA24
1 ay önce - Cmt 11 Oca 2020, 00:44

Aslında Antalyanın bir ucundan diğer ucuna kaşdan gazipaşya kadar Metro,tramvay hatları olmalı istanbul gibi trafigi yok yolları dar değil mümkün oldukça yer üstünden olmalı yer altından gidince istanbul örnekleri gibi 4 seneden önce açılamıyor

Sonra İstanbul izmir gibi Şehir içi Deniz hatları vapurları olmalı geç bile kalınmış bu turizm şehrine


Ömer YILMAZ
1 ay önce - Cmt 11 Oca 2020, 03:34

Alıntı:
Gelişmiş ülkeler kentici raylı sistemi olabildiğince yerin altına alıyorlar. Yukarıda olması bence hem görüntü kirliliği hem gürültü hem de yanlış.


Gelişmiş ülkelerde kullanılan tramvay sistemlerinin çoğu yer üstünden geçiyor. ABD’deki bazı şehirlerde kullanılan tramvaylara bakabilirsiniz.
Avrupa’da da öyle. Hatta bazı sistemler araç trafiği ile karışık çalışıyor


mba1907
1 ay önce - Cmt 11 Oca 2020, 10:57

Düsseldorf da, Köln de, duisburg da, essen da...diğer alman şehirlerinde şehir merkezinde hauptbahnhof dedikleri merkezi bir gar istasyonu vardır. Bunların şehir içi ulaşım sistemi olanları yerin altında en alt kattadir, banliyo ve şehirlerarası trenler de üst kattadir. Kent içi raylı sistem şehrin merkezi yerlerinde hep yerin altındadır şehir merkezinden uzaklaşıp yeterli yol alanı olan yerlerde ise yer üzerinden ve bazı yerlerde karayolu ile beraber gider. Gidip görmemiş olsam bu yorumları anlarım. Zaten ben de yerin altında olması gereken dediğim yer Antalya şehir merkezi. Şarampol meltem zaten yer üstü trafiğin sıkıntılı olduğu merkezi yerler. Sen Konyaaltı Uncalı da, varsak da yer üstü raylı yaparsın Serik yoluna yer üstü yaparsın ama şehrin merkezinde yeralti mantıklıdır. Zaten bunu anlamak için yaşamak gerek bir zaman gelecek bunları niye yerin altına almadılar diyecek bugün bu itiraz edenler ama iş işten geçecek.

En son mba1907 tarafından Cmt 11 Oca 2020, 11:28 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


mba1907
1 ay önce - Cmt 11 Oca 2020, 11:24

Alıntı:
Gelişmiş ülkelerde kullanılan tramvay sistemlerinin çoğu yer üstünden geçiyor. ABD’deki bazı şehirlerde kullanılan tramvaylara bakabilirsiniz.
Avrupa’da da öyle. Hatta bazı sistemler araç trafiği ile karışık çalışıyor


Evet "çoğu" yer üstünden. Şehir merkezi, trafik ve insan yoğunluğunun fazla olduğu yerlerde ise yerin altında. Tek mesele de yer üstü yer altı olayı değil. O ülkelerde kent planlaması yaşam alanları park alanları imar yoğunlukları da rantsiz insana değer veren şekilde planlanmış dolayısıyla yer üstünden götürdüğü yerlerde trafige yük olmayan bir raylı sistem oluyor.


akincan
1 ay önce - Cmt 11 Oca 2020, 15:07

Alıntı:
Düsseldorf da, Köln de, duisburg da, essen da...diğer alman şehirlerinde şehir merkezinde hauptbahnhof dedikleri merkezi bir gar istasyonu vardır. Bunların şehir içi ulaşım sistemi olanları yerin altında en alt kattadir, banliyo ve şehirlerarası trenler de üst kattadir. Kent içi raylı sistem şehrin merkezi yerlerinde hep yerin altındadır şehir merkezinden uzaklaşıp yeterli yol alanı olan yerlerde ise yer üzerinden ve bazı yerlerde karayolu ile beraber gider. Gidip görmemiş olsam bu yorumları anlarım. Zaten ben de yerin altında olması gereken dediğim yer Antalya şehir merkezi. Şarampol meltem zaten yer üstü trafiğin sıkıntılı olduğu merkezi yerler. Sen Konyaaltı Uncalı da, varsak da yer üstü raylı yaparsın Serik yoluna yer üstü yaparsın ama şehrin merkezinde yeralti mantıklıdır. Zaten bunu anlamak için yaşamak gerek bir zaman gelecek bunları niye yerin altına almadılar diyecek bugün bu itiraz edenler ama iş işten geçecek


Evet Dogru, o saydiginiz alman sehirleri 1960-1970 yillarinda Arabalara yer acmak icin Tramvay hatlarini HRS hatlarina cevirip yerin altina aldilar ama bugün ise o yer alti hatlarini onarmak ve bakmak icin tonlarca para harciyorlar ve cok pismanlar.. Kölnde Bagimsiz bir hatti yikmak istiyorlar (Linie 13) ve Duisburgda Tünel yikmayi düsünüyorlar.. Yer altinda süren aracin sagladigi tasarufu zaaten Tünel duragina ininceye Kadar yok etmis oluyorsan.. Fransa ve bir sürü ülke Metro yerine Tramvay kuruyor, Daha tasaruflu (Hem simdi hem ileride) taha kentsel ve bir sehirin görünümünü positif etkiliyor.



sayfa 126
« önceki   123 ... 125126127 ... 129130131   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM