Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 23
Misafir 879

3 yıl önce - Sal 01 Oca 2019, 10:52

Bu hatta sıkışıklık sadece sefaköyün içini geçerken ve maskonun önünde oluyor.
Metroyu kaldıracak yolcu sayısı yok.doğu batı eksenlı hatlara daha çok ihtiyaç var.


em1nk
2 yıl önce - Pzr 19 Nis 2020, 13:13

Bu hat Sefaköy-Başakşehir şeklinde yapılmamalı. Çok güdük kalır.

Sefaköy tarafından ise Florya'ya Marmaray aktarması için uzatılmalıdır. Marmaray'a aktarma vermeyen hat, yolcuları aktarma manyağı yapar.

Başakşehir tarafından Habipler'de planlanan otogardan geçerek Fenertepe-Beyazıt metro hattına entegrasyonu sağlanmalı.

Bu şekilde Habipler Otogarı-Florya metro hattına sahip oluruz.


En son em1nk tarafından Pzr 19 Nis 2020, 14:09 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Jezky
2 yıl önce - Pzr 19 Nis 2020, 13:52

Alıntı:
Bu hat Sefaköy-Başakşehir şeklinde yapılmamalı. Çok güdük kalır.

Sefaköy tarafından, M1A Atatürk Hvl. istasyonundan geçerek sahile ulaşarak, Marmaray'a aktarma vermeli

M3 Kayaşehir-Başakşehir-Bakırköy ile M9 İkitelli-Ataköy metro hattı nedeniyle uzatma olayı olmaz bence. Bu hatlar ile Yenibosna, İncirli metrobüs durakları ile Ataköy, Bakırköy Marmaray’a ulaşım sağlanacak.


En son Jezky tarafından Pzr 19 Nis 2020, 14:08 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


em1nk
2 yıl önce - Pzr 19 Nis 2020, 14:08

Alıntı:
M3 Kayaşehir-Başakşehir-Bakırköy ile M9 İkitelli-Ataköy metro hattı nedeniyle uzatma olayı olmaz bence. Bu hatlar ile Yenibosna, İncirli metrobüs durakları ile Ataköy, Bakırköy Marmaray’a ulaşım sağlanacak.

Metrobüs ayrı, M3 ayrı, M9 ayrı Jezky forumdaşım.
Florya'ya sadece Marmaray geliyor.
O nedenle bu hat Marmaraya bağlanmak için Floryaya uzatılmalıdır. Diğer hatlarla alakası yoktur.


Jezky
2 yıl önce - Pzr 19 Nis 2020, 14:22

Alıntı:
Metrobüs ayrı, M3 ayrı, M9 ayrı Jezky forumdaşım.
Florya'ya sadece Marmaray geliyor.
O nedenle bu hat Marmaraya bağlanmak için Floryaya uzatılmalıdır. Diğer hatlarla alakası yoktur.

Fakat bu hat M3 ve M9 metrolarına yakın bir güzergahtan geçiyor. M7 ve M11’in Halkalı uzatması da ele alınınca bu hattın ulaşabileceği bölgelerin çoğunun metro ulaşımı sağlanıyor. Hatta hat bu yüzden proje aşamasında kalmış gibi görünüyor. Çünkü İBB’nin sitesinde kendisine ait bir bilgi yok. Kaldı ki proje onaylansaydı bile Mahmutbey-Esenyurt, Yenikapı-Büyükçekmece ve Sultanbeyli-Vezneciler metrosu gibi daha acil metrolar dururken bu metroya sıra zor gelirdi. Diğer yandan inşa halinde, inşaatı durmuş metrolar da cabası.



emrenmert

2 yıl önce - Pzr 19 Nis 2020, 14:43

Aslında Sefaköy'den güneye inerek önce şu an üzerine hastane inşa edilen Atatürk Havalimanı'na, oradan da Florya'ya gidebilir.

em1nk
2 yıl önce - Pzr 19 Nis 2020, 15:04

Alıntı:
Kaldı ki proje onaylansaydı bile Mahmutbey-Esenyurt, Yenikapı-Büyükçekmece ve Sultanbeyli-Vezneciler metrosu gibi daha acil metrolar dururken bu metroya sıra zor gelirdi. Diğer yandan inşa halinde, inşaatı durmuş metrolar da cabası.

İlk olarak, Sultangazi-Vezneciler hattını kastettin galiba

İkincisi de, tabii ki o hatlar daha önemli. Ancak bu hat yapılırsa Marmaray'a ve Fenertepe-Beyazıt hattına aktarma vermeli.

Marmaray için Florya en uygun aktarma istasyonu. Fenertepe hattı içinse Habipler Otogarına ve Habiplere uzatılmalı. Entegrasyon önemli


em1nk
2 yıl önce - Cum 26 Hzr 2020, 20:25

Bu hat Habipler Otogarı - Florya şeklinde projelendirilmeli.

emrenmert

1 yıl önce - Cmt 03 Nis 2021, 22:38

Bu proje de tarihe karıştı. Bunların yerini üç ayrı metro projesi aldı:

Yenikapı-TÜYAP
Ataköy-Olimpiyatköy
Bağcılar-Halkalı


e_mutlu

1 yıl önce - Cmt 03 Nis 2021, 23:02

Asıl havaray projesi vardı; oldukça güzel tasarlanmıştı örnek bir proje olabilirdi...



sayfa 23
« önceki   123 ... 22232425   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM