sayfa 1  |
 |
gökhan(D)
18 yıl önce - Çrş 24 Arl 2003, 14:17
TCDD - Tren Feribotu
İran'a giden demiryolunun Van gölü üzerinden gectigini biliyorum.
Orada böyle tren vapuru var.
|
 |
messiah_haktan
18 yıl önce - Çrş 24 Arl 2003, 15:53
Aslinda moral bozucu bir durum!Vapurlarla trenleri karsindan karsiya geciriyoruz Yapin su marmarayi artik!Kamyonlarla köprüden gecirip asya tarafinda trene yüklemek bu sistemden daha kolay olmaz mi?
|
 |
aykut_a
18 yıl önce - Pzr 22 Şub 2004, 03:46
hiç Tren Vapuru gördünüz mü ?
Daha önce hiç Tren Vapuru gördünüz mü ?
Umarım yakında denizin altından tüp geçit ile geçiririz.
|
 |
Taha
18 yıl önce - Pzr 22 Şub 2004, 04:29
Trenlerin gemilere nasil yuklendiklerini merak ediyorum. Acaba daha fotograf varsa koyabilirmisiniz.
|
 |
aykut_a
18 yıl önce - Pzr 22 Şub 2004, 04:35
Yükleme yapılırken hiç denk gelmedim. Belki başka arkadaşlarda yükleme yapılırken çekilmiş fotoğraf vardır. Ben de ilk fırsatta çekmeye çalışacağım.
|
 |
Atila
18 yıl önce - Pzr 22 Şub 2004, 08:43
Gördüm....
Burasi Danimarka, her yer denizle dolu Ya köprü veya vapur kullanirlar, Gemi/vapurin icinde aynen raylar vardir, ve trenler öyle kolay bir sekilde girer....
|
 |
Aydinsert
18 yıl önce - Pts 23 Şub 2004, 15:31
tcdd ye ait iki tane arabalı vapuru var demiryolu1 ve demiryolu2 diye devamlı haydarpaşada demirli durur
|
 |
Akın Kurtoğlu
17 yıl önce - Sal 22 Mar 2005, 00:21
İSTANBUL'UN TREN FERİLERİ
3 adet tren ferimiz var. Her 3'ü de Haliç Tersanesi'nde inşa ediliyorlar ve Sirkeci-Haydarpaşa limanı arasında tren katarlarını getirip-götürüyorlar.
1-DEMİRYOLU-I TREN FERİSİ - İnşa tarihi: 1958 (23 Mart 1995'de eski ismi olan; "Demiryolu"nun sonuna "1" ibaresi getiriliyor.)
2-DEMİRYOLU-II TREN FERİSİ - İnşa tarihi: 1966
3-DEMİRYOLU-III TREN FERİSİ - İnşa tarihi: 1982
Akın KURTOĞLU
|
 |
Mustafa Noyan
|
 |
Akın Kurtoğlu
17 yıl önce - Sal 22 Mar 2005, 15:42
Bir de 15.195 gros tonluk "Erdeniz" adlı tren ferisi var (mış). Özel sektöre ait ve istanbul limanına tescilli olan bu gemi, 1979 Norveç yapımı ve diğer 7 tren ferisinin yaklaşık 10-12 katı... (Diğerleri, ortalama 1232-1918 groston arasındalar)...
|
 |
sayfa 1  |