sayfa 1  |
 |
osman 42
|
 |
Anadolu Selçuklu
8 yıl önce - Çrş 10 Eyl 2014, 09:16
Hazırlanan raporlara göre Konya'nın Kuzey - Güney aksında (Afyon - Beyşehir -Seydişehir yolları bağlanacak şekilde) alternatif yola ihtiyacı vardır. An itibariyle Konya'nın en kalabalık ve en fazla kullanılan güzergahı Kuzey - Güney aksıdır. Belediye yetkilileri bu durumu bakanlık yetkililerine iletmişler fakat bu güzergahta maliyetlerin yüksek olduğu gerekçesiyle ( tünel, viyadük vs işlerden dolayı) kabul görmemiştir. Şu an çevreyolu için temel atılan bölgede Büyükşehir Belediyesinin açmış olduğu 3 farklı yol güzergahı bulunmaktadır. Belediye yıllar önce zaten Ereğli, Aksaray ve Ankara yollarını birbirine bağlayan geniş yollar açmıştı.
Yani sizin anlayacağınız yine seçim yatırımı yapılmıştır. Esas ihtiyaç olan bölgeden değil de hiç ihtiyaç olmayan fakat maliyeti düşük olan bölgelerden başlanmıştır.
|
 |
Misafir 1f8
8 yıl önce - Pzr 14 Eyl 2014, 13:09
Arkadaşlar şimdi bu yeni yapılan çevre yolu 3 şerit geliş 3 şerit gidiş olduğuna göre otoyol olarak mı yapılıyor bilgisi olan var mı?
|
 |
emrecn
8 yıl önce - Pzr 14 Eyl 2014, 14:58
hayır
|
 |
Batuhan42
8 yıl önce - Pzr 14 Eyl 2014, 16:50
Konya'nın ihtiyacı olan Afyon Beyşehir bağlantı çevre otoyolu yerine, hiç trafiğin olmadığı Karaman Ereğli güzergahından başlanarak, Konya'nın tarfiğine çözüm olmayacak bir yola başlanmıştır. Yukardaki arkadaşın da dediği gibi sorunlu yerden başlamak yerine sorunsuz yerden başlanmıştır.
Çevreyolunun otoyol olarak projelendirilmemesi de ayrı bir skandaldır. Konya ayarı bütün büyükşehirlerde çevre otoyolu varken Konya'ya normal standarta bir çevre yolu projelendirilmesi asla kabul edilemez.
Acilen Afyon yolunu Beyşehir yoluna bağlayacak tünel ve viyadüklere başlanmalıdır. Madem otoyol yapılmıyor en azından ayrıca güvenlik şeridi projeye dahil edilmelidir.
|
 |
sayfa 1  |