Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İzmir - Üçkuyular - İstinyepark AVM, Otel ve Residans projesi
« önceki   123 ... 353637 ... 525354   sonraki »

ANA SAYFA -> İZMİR - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 36
Ayhan
1 yıl önce - Pts 09 Ekm 2017, 20:07

Alıntı:
MEvcut tramvay hatlarının geçtiği yerlerde , Tam kapasite çalışmadan sonra Ulaşıms adece tramvaylar ile olacak. trafiğin rahatlaması açısından bir kısım belediye otobüsleri kalkacak diye biliyorum?


Tramvay 10 dakikada bir geçiyor, tramvayın işgal ettiği yolu araçlar kullanamıyorlar. Bu da sıkışıklığa ve altrenatif yol ihtiyacına sebep oluyor.

Bunu test etmek isteyen çarşamba günleri Bostanlı Köprü çevresindeki trafiği izleyebilir.


alen Doğu Gencer
1 yıl önce - Pts 09 Ekm 2017, 20:15

ALternatif yol konusunda haklısınız. izmir trafiğinin en büyük skıntısı şu an

Misafir c34

1 yıl önce - Sal 10 Ekm 2017, 02:29

doğuş gurubu yandaki ylun yapımını ustlenmiş diye biliyorum doğrularsanız sevnirim
istanbuldada kavşağın yapımını ustlenmişti..
ve ayrıca...
ÇED Sunum dosyasında en ilginç detay ise, İzmir ilinde üniversite yokmuş gibi Pamukkale Üniversitesi’nden ÇED Sürecinde trafik yükünün oluşturacağı hava ve gürültü kirliliğinin niceliksel kestirimine ilişkin bilimsel modelleme çalışması yaptırılmış.

Raporun son bölümünde;

“ÇED Gerekli Değildir kararının, trafik ve trafik kaynaklı etkiler yönünden Çevresel Etki Değerlendirmesi Yönetmeliğine hükümlerine uygun olduğu, oluşacak ek trafik talebi ile kavşaklarda oluşabilecek gecikmelerin basit ve ekonomik sinyalizasyon ve geometrik düzenlemeler ile giderilebileceği belirlenmiştir. "



Misafir da3

1 yıl önce - Sal 10 Ekm 2017, 13:35

İzmir ilindeki universite olup olmaması ne alakası var kışları tüm izmiri kömür bulutu kaplıyor bu kirliliğe pişkin pişkin sis diyenlere oy verenler düşünsün.

Misafir c3a

1 yıl önce - Çrş 11 Ekm 2017, 17:30

üniversite olayı şu şekilde izmirde inşaat fakültesinde ulaştırma anabilim dalı bulunmadığından ötürü pamukkale üniversitesinden alındı diye bir açıklama var ne kadar doğru bilemem..

Misafir 956

12 ay önce - Sal 17 Ekm 2017, 16:54

tramvayın ne işe yaradığını izmirliler bundan 10 yıl sonra öğrenecekler. nüfus giderek artıyor, diyelim tramvay yapılmadı ve alsancaktaki yollar 2 şerit olmaya devam etti. Sonra ne olacak? Nüfus 7 milyon olduğunda o yollar gene yetmeyecek. 3 şerit yapabilecek misin? hadi yaptın diyelim 20 yıl sonra ne yapacaksın? 4 şerite mi çıkaraksın yolları? yol yapa yapa trafik ve ulaşım sorunu çözülmez. alsancakta yolları 4 şerit yapsan ki mümkün değil göztepede yine tek şerite düşecek ve tekrar tıkanacak trafik. trafiğin ve ulaşımın tek çözümü TOPLU TAŞIMAdır. amsterdama gittiniz mi bilmiyorum, şehir içine araç ile giremezsin. yıllar önce kapattılar yolları. herkes bisiklet ve toplu taşıma ile giriyor.tabi metro olsa daha iyiydi ama metro bütçesi ve yapım işi ile tramvay bir mi? değil. o hat için en iyi çözüm tramwaydır ve göreceksiniz 10 yıl sonra keşke bornovaya da gitseydi diyeceksiniz.



M Ali Çelik
12 ay önce - Sal 17 Ekm 2017, 18:00

Alıntı:
tramvayın ne işe yaradığını izmirliler bundan 10 yıl sonra öğrenecekler. nüfus giderek artıyor, diyelim tramvay yapılmadı ve alsancaktaki yollar 2 şerit olmaya devam etti. Sonra ne olacak? Nüfus 7 milyon olduğunda o yollar gene yetmeyecek. 3 şerit yapabilecek misin? hadi yaptın diyelim 20 yıl sonra ne yapacaksın? 4 şerite mi çıkaraksın yolları? yol yapa yapa trafik ve ulaşım sorunu çözülmez. alsancakta yolları 4 şerit yapsan ki mümkün değil göztepede yine tek şerite düşecek ve tekrar tıkanacak trafik. trafiğin ve ulaşımın tek çözümü TOPLU TAŞIMAdır. amsterdama gittiniz mi bilmiyorum, şehir içine araç ile giremezsin. yıllar önce kapattılar yolları. herkes bisiklet ve toplu taşıma ile giriyor.tabi metro olsa daha iyiydi ama metro bütçesi ve yapım işi ile tramvay bir mi? değil. o hat için en iyi çözüm tramwaydır ve göreceksiniz 10 yıl sonra keşke bornovaya da gitseydi diyeceksiniz.


Amsterdam'ı örnek veriyorsunuz fakat o şehrin nüfusu konak + Karabağlar kadar.


Zafer A

12 ay önce - Sal 17 Ekm 2017, 18:16

Yahu sanki daha önce toplu taşıma yokmuş da tramvay ile olacakmış gibi yazan adamlara hayret ediyorum. Nasıl bir mantık bu? Toplu taşımanın tek aracı tramvay çünkü, o da sadece mevcut yollara tecavüz edilerek yapılabilir. Başka da hiçbir alternatif yok değil mi? Metro da olurmuş ama pahalıymış Bir zahmet şehir merkezinin toplu ulaşımı metro olsun ya, pahalıysa da pahalı. Hani borçsuz güçlü belediye idi bu? Vatandaşın hayatını çilesiz geçirtecek işler yapsın arkadaşım.

Şehir merkezine araçla girilmesin vıdı vıdı, arkadaş Bornova'ya gidecek adam şehir merkezine girmeden nasıl gidecek? Sen transit yolları bağlamazsan, tüm yolların ancak şehir merkezine girip öyle dağılıyorsa nasıl olacak o dediğin? Bir de kalkıp koskoca, dümdüz alanlar üzerine kurulmuş ama nüfusu buranın ilçesi kadar olan yerlerden örnek veriliyor! Gülelim mi ağlayalım mı...


Misafir 102

12 ay önce - Sal 17 Ekm 2017, 22:13

Tokatlı Belediyesi ucuz teneke parçasını "ben izmirli hemşehrilerime(?!) tramvay getirdim" diyip sonrası malum , biraz izmir marşı biraz tanımadıkları Atatürk hakkında edebiyat hatta abartıp avrupa iliyiz biz zırvalıkları...
Bunlara kanıp oy veren cahil yobazlar da uyandı bir dahaki sefere oy vermeyecekler.


alen Doğu Gencer
12 ay önce - Sal 17 Ekm 2017, 22:32

İstinye parktan konu tramvaya nasıl geliyor bende ona hayret ediyorum. Gürsel aksel başlıgında biri 100m ötedeki metro sitasyonuna kafayı takıyor. Gökdelen projesi başlıgında adam konuyu belediyeye bağlıyor vs... misafirlik kapatılmalı.



sayfa 36
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 353637 ... 525354   sonraki »
ANA SAYFA -> İZMİR - Haberler ve Sohbet