sayfa 2  |
 |
atilla akbalık
|
 |
osmanturan
8 yıl önce - Çrş 02 Tem 2014, 11:06
karayolları önündeki lavhaları kaldırmışlar..
|
 |
Özgür Sabanlıoğlu
8 yıl önce - Çrş 02 Tem 2014, 12:20
Levhalar diğer kavşaklarda da kalkmış durumda, zaten zemin etüd çalışmasıyla ilgili levhalardı.
İnşaat çalışmaları başlayınca, onunla alakalı levhaları koyarlar, ama inşaat ne zaman başlar, muamma...
|
 |
Alper Mersin33
8 yıl önce - Çrş 02 Tem 2014, 13:17
Alıntı: |
karayolları önündeki lavhaları kaldırmışlar.. |
Osman,Özgür; evet tüm levhalar kaldırılmışi sanayii odası yanında ki FORE KAZIK kamyonları da yok piyasada acaba trafikten dolayı Ramazan sonuna mı bırıakıldı hep beraber göreceğiz
|
 |
osmanturan
8 yıl önce - Çrş 02 Tem 2014, 23:34
projede kara yollarının bahçesinden geçiyor. 4 katlı apartman yükseliğindeki ağaçları kesecekler gibi duruyor.. insallah oyle bir şey yapmazlar
alttan götürürler yolu. yoksa tam bi kıyım olur
|
 |
ersel yıldırım
8 yıl önce - Cmt 05 Tem 2014, 00:54
1 saat önce istasyon caddesinden geldim. çalışmalar başlamış asfaltı kazıyorlar yolun büyük kısmı kapalı
|
 |
Cihan Ertürk
8 yıl önce - Cmt 05 Tem 2014, 01:28
Alıntı: |
1 saat önce istasyon caddesinden geldim. çalışmalar başlamış asfaltı kazıyorlar yolun büyük kısmı kapalı
|
asfalt yaması yapılıyodur büyük ihtimal. Köprülü kavşak çalışmalarının hemen başlayacağını zannetmiyorum çünki hiçbir ihale haberi falan duymadık bu kadar işin ihalesiz yapılacağını zannetmiyorum
|
 |
Said Karahasan
8 yıl önce - Cmt 05 Tem 2014, 12:04
Bende gece çevre yoldan geçerken İstasyon caddesi kavşağı kapalıydı. Asfalt yaması falan olsa komple gidişi kapatmazlardı parça parça kapatılırdı bence.
|
 |
bugraduman38
8 yıl önce - Cmt 05 Tem 2014, 15:23
istasyon caddesi ile hastane caddesi tek yol gibi olacaktı belki öncelikle oraları düzenliyorlardır. başkan hastane caddesi şehir merkezine gidiş ise istasyon caddesi dönüş olacak demişti ve köprülü kavşaklar yapılmadan onların yapılması daha mantıklı olur ki yapılanında pek işe yarayacağını düşünmüyorum çünkü belsinden mimarsinan kavşağına kadar rahat 30 40 adet trafik ışığı var her yere köprülü kavşak yapılacağına çevreyol alta alınsa daha mantıklı olur yine tıpkı yoğunburç kartal kavşaklarında olduğu gibi kavşak çıkışına ya ışık konur yada önceden tek ışık olan kavşak düzenlenip iki ışığa çıkarılır...
|
 |
onurnazliaka
8 yıl önce - Cmt 05 Tem 2014, 23:47
İstasyon Caddesi ve Hastane Caddesi'nin tek yön olarak işletilmesi ilk başta trafiği azaltacak bir hamle gibi gözükse de ilerleyen zamanda ciddi sorunlar oluşturacaktır. Çünkü bu iki caddenin dikinde Kocasinan Bulvarı (çevreyol) ve Osman Kavuncu Bulvarı - Park Bulvarı - Sivas Caddesi aksı aynı şekilde işleyecek. Bu da her halükarda sola dönüşlerde aşırı yığılmalara sebep olacak. Ayrıca tecrübeyle sabittir ki 2+2 yolken tek gidişe çevrilen yollarda sağ ve sol şeritler otopark olarak kullanılmakta, pek de değişen bir şey olmamaktadır. Gerçi bu caddelerde kenar otoparklar da gelişmiş ama esas sorun sola dönüşlerin yoğunlaşacak olması. Üstüne üstlük, şayet köprülü kavşaklar da bu şekilde yapılırsa bir daha geri dönüş de olmayacaktır. Ek olarak karşılarında Seyyid Burhanettin ve İnönü Bulvarları yine gidiş-dönüş işlerken buraların tek gidiş işlemesi, Park Bulvarı - İstasyon Caddesi - Kocasinan Bulvarı - Hastane Caddesi aksında dolanan trafiği de arttıracak, esasında değişen pek de bir şey olmayacaktır.
İstasyon ve Hastane Caddeleri akşamları 17.00 - 19.30 saatleri arası, meydana gelişte yoğun oluyor. 2,5 saat, katlanılabilir bir yoğunluk süresi. Şu anda kilit olan nokta Osman Kavuncu'dan şehir merkezi istikameti. Bazen sabahın 8'inde bile yoğun oluyor. Belediye, bu caddelerle oynayacağına Osman Kavuncu'da, eski Emniyet önünden meydana kadar oluşan sıkışıklığı çözmeye çalışsa daha yeğ olur. Onu da çözmenin yolu, Düvenönü kavşağına yoğunluk ölçen ve tramvay geçişleriyle de sinyalize olmuş trafik ışığı koymaktır. Ayrıca insanların Atpazarı, Gülük tarafını daha fazla kullanması gerek. O taraflar bomboşken bile insanlar Osman Kavuncu'da takılmaya bayılıyor. 
|
 |
sayfa 2  |