Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Konya yeni YHT garı
« önceki   123 ... 303132   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 31
Misafir 2cc

3 gün önce - Cmt 12 Oca 2019, 10:45

Bu gar tam olarak nerde?konyalı degilim ondan soruyorum.kayacık köyüne yakın mı?yani ankaradan gelip kayacık köyünd gitmek istesek burası daha avantajlı mı?

abdulaziz42
3 gün önce - Cmt 12 Oca 2019, 10:48

Alıntı:
Zaten anladığım kadarıyla ankaradan Konya yönüne gittiğinizde mevcut gardan önce bu gar geliyor galiba.

O yüzden burası son durak olacağından oraya gideceğini zannetmem ayrıca gitmemeli de zaten.

İki gar mesafe çok yakınmış anlaşılan.

Karaman hattı açıldığında eski Gara hızlı trenler mecburen gideceklerdir fakat bana kalsa bu kadar iki garın kullanılması bana saçma geliyor.


Evet yeni gar daha önce geliyor. Benim açımdan daha iyi olacak. Evim Selçuklu'da olduğu için hem daha az yol gideceğim hem de istasyon civarındaki trafiğe girmemiş olacağım.
Şimdi haritalardan ölçtüm, iki gar arası 4.2 km demiryolu üzerinden. Arabayla ise en iyi rota 6 km. Yani tren için 5 dk'lık bir yol.


naims1
3 gün önce - Cmt 12 Oca 2019, 10:57

Alıntı:
Şimdi haritalardan ölçtüm, iki gar arası 4.2 km demiryolu üzerinden. Arabayla ise en iyi rota 6 km. Yani tren için 5 dk'lık bir yol.


Neredeyse yan yanalarmış.

Kesinlikle iki gar aynı anda kullanılmamalı.
Ama tcdd iki garı aynı anda kulanır bence çünkü tcdd demek saçmalık demek.

Verdiğiniz bu bilgi için teşekkür ederim.



sezinc
3 gün önce - Cmt 12 Oca 2019, 11:00

İki garın da kullanılmasından yanayım. Yeni yapılan garda manevra yapılacak, temizlik yapılacak yer de yok bildiğim kadarıyla. Onun için eski garın kullanılması da mantıklı bence

naims1
3 gün önce - Cmt 12 Oca 2019, 11:08

Alıntı:
İki garın da kullanılmasından yanayım. Yeni yapılan garda manevra yapılacak, temizlik yapılacak yer de yok bildiğim kadarıyla. Onun için eski garın kullanılması da mantıklı bence


Gar olarak değilde depo ve manevra sahası olarak kullanılsın o zaman .
Yani fonksiyonu değiştirilsin.

Peronlar ve bekleme salonları yıkılsın bu işler için güzel bir yer yapılsın.

Alın size mantıklı bir çözüm.


sezinc
3 gün önce - Cmt 12 Oca 2019, 11:18

Tren duruyorsa insanlar binebinsinler, zorlaştırmadaki amaç nedir onu anlamadım?



abdulaziz42
3 gün önce - Cmt 12 Oca 2019, 11:20

Alıntı:
İki garın da kullanılmasından yanayım. Yeni yapılan garda manevra yapılacak, temizlik yapılacak yer de yok bildiğim kadarıyla. Onun için eski garın kullanılması da mantıklı bence


Ankara-Konya trenlerinin rotası Ankara-Konya-Karaman olarak uzatılırsa manevra sahasına çok ihtiyaç olur mu yeni Konya garında? Karaman istasyonu için sormak lazım bu soruları bence. Karaman hattı için yeni tren seti alınacağını duymadım. Karaman seferleri Ankara trenlerinin rotasına eklenecek o zaman mantıken düşünüldüğünde.


Erdem Taşlıca

3 gün önce - Cmt 12 Oca 2019, 11:27

Alıntı:
Ankara-Konya trenlerinin rotası Ankara-Konya-Karaman olarak uzatılırsa manevra sahasına çok ihtiyaç olur mu yeni Konya garında? Karaman istasyonu için sormak lazım bu soruları bence. Karaman hattı için yeni tren seti alınacağını duymadım. Karaman seferleri Ankara trenlerin rotasına eklenecek o zaman mantıken düşünüldüğünde.


Olabilir. Ama tüm seferler Karaman'a uzatılmaz, Karaman'da o kadar yolcu talebi yok. Gün içinde 10 sefer varsa atıyorum 4'ü Karaman'a devam eder diye düşünüyorum. Trenlerin hepsini Karaman'a devam ettirirseniz bu sefer de gün içindeki 10 sefer olan sıklık daha fazla azalmak zorunda kalır.


Gulabii
2 gün önce - Pzr 13 Oca 2019, 11:19

Burayı doğu ekspresi vs anahat eski trenlerin bekleme yeri depo sahası olarak kullanırlar

Hasan Mihrican
2 gün önce - Pzr 13 Oca 2019, 11:48

Alıntı:
Olabilir. Ama tüm seferler Karaman'a uzatılmaz, Karaman'da o kadar yolcu talebi yok. Gün içinde 10 sefer varsa atıyorum 4'ü Karaman'a devam eder diye düşünüyorum. Trenlerin hepsini Karaman'a devam ettirirseniz bu sefer de gün içindeki 10 sefer olan sıklık daha fazla azalmak zorunda kalır.


Adana-Mersin otobüs aktarmasıyla Karaman yolcusu artabilir.

Adana ve Mersin'in Karaman'a uzaklığı kabaca 300km, İstanbul'a ise yine kabaca 1000km.
Yani Karaman bağlantısıyla Adana ve Mersin'den İstanbul'a gidecek bir yolcu için yolculuğun %70'ini demiryolundan yapma imkanı yaratılıyor. Bu da oldukça önemli bir mesafe.

Aynı durum Ankara için çok geçerli gözükmüyor çünkü Adana-Mersin'den Ankara'ya karayoluyla olan uzaklık 500km civarı.



En son Hasan Mihrican tarafından Pts 14 Oca 2019, 08:35 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


sayfa 31
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 303132   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM