Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
BarışGökhan Yılmaz

6 yıl önce - Pts 05 May 2014, 10:23

Bu otobüsün tek seferde harcadığı yakıtla conecto veya karsan 3 defa avcılar-zincirlikuyu arasında gider gelir ayrıca bakımı daha zahmetli onun yanısıra çift katlı olduğundan üst katta kapı olmadığı için iniş-binişlerde daha çok zaman kaybı olur, normal bir metrobüs kadar hızlı gidemez, virajlarda sorun yaşar vs. vs. en iyi çözüm çift körüklü metrobüs, çift katlı metrobüs istanbula uygun değil..

polat karahan can
6 yıl önce - Pts 05 May 2014, 10:30

Çift katlı otobüsler bazı hatlarda niye kullanılıyor,bu takım problemleri var madem,tercihli değilde normal yolda'da gecikme yaşanır öylese ve çift katlı hatlarda yenilenme yine çift katlı otobüsle oluyor,bu da enteresan bir durumdur.



İSMAİL ÇELİK

6 yıl önce - Pts 05 May 2014, 15:30

Çift katlı otobüsler iniş binişin çok olduğu noktalarda kullanışlı değil.Asıl mesele bu.Akın Ağabey o zamanlar bir gözlemini yazmıştı,tıkabasa dolu körüklü 2 dak. boşalırken,fotodaki 2 kapılı Daf MJT dir onlar 14 dak. sürdü diye boşalması.

Duraklarıda çift katlı yapman azım hızlı iniş biniş için.Bu seferde durakların alt katı basık ve sıkıcı olur.Araçta alt katı basık ve sıkıcı olur.Bu hatta bize lazım olanı hep diyorum.Soldan kapısıdaolan 24mt. boyundaki çift körüklü otobüsler.


TCV KARAT MALATYA için 24,7 mt. boyunda araç yapıyor ama troleybüs.

Daf lar 50 adet idi ÖHO kiralık verildi.


polat karahan can
6 yıl önce - Pts 05 May 2014, 15:36

İETT çift katlı otobüs almayı düşünmüyor,öho'larda yine eski usül tek iniş kapısı olacak şekilde yenileniyor.

İSMAİL ÇELİK

6 yıl önce - Pts 05 May 2014, 15:47

Alıntı:
TT çift katlı otobüs almayı düşünmüyor,öho'larda yine eski usül tek iniş kapısı olacak şekilde yenileniyor.


Alınıyor demedimki?



Emre_3542
1 ay önce - Çrş 16 Eyl 2020, 11:53

Alıntı:

Şu anda üretimi yapılan çift katlı ve körüklü otobüs yok benim bildiğim kadarı ile.

Abi bildiğimiz neoplanın hem çiftkatlı ve körüklü aracı JUMBORCRUİSER aracı var ondan alsan sonu kötü olur hem yolda kalabilir çift katlı ama bide körüklü ve metrobüs yoğunluğu sebebinden biraz sonuç hiç iyi olmayabilir

ÖRNEK FOTOSU:





Furkooo85

1 ay önce - Çrş 16 Eyl 2020, 13:15

Neoplan'in bu aracı bildiğim kadarıyla şehiriçi değil de şehirlerarası için tasarlandı, yanlış mıyım?

Bir de metrobüs yolunda iki katlı otobüsler olsaydı, kalabalık bir otobüste ikinci katından inesiye kadar durağı kaçırabiliriz


jasminn
1 ay önce - Çrş 16 Eyl 2020, 13:23

Çift katlı yapmak yerine 4'er vagondan HRS çalışsa daha mantıklı olurdu. Fikir olarak bence çift katlı yapılmasından daha uygun bu.

ppalaremzi
1 ay önce - Çrş 16 Eyl 2020, 16:32

Çift katlı olsa inip binmek üst kattakiler için çok zor olurdu. En iyisi 3 vagonlu.

Barbaros K
1 ay önce - Çrş 16 Eyl 2020, 16:58

çözüm: almanyadaki o-bahn sistemine benzer bir sistem olarak etap etap düzenlenerek ortada tramvay rayı ve otobüsün gideceği klavuzlu yol , köprüyü otobüsler geçer zincirlikuyudan son durağa kadar tramvay ve otobüs karışık biçimde yol alır.

örnek video:







sayfa 4
ANA SAYFA -> ULAŞIM