Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
zafery94
6 yıl önce - Cmt 03 May 2014, 14:43







Şu otobüsü alırsınız tahliye problemi çözülür ve elektrikli olduğu için ağırlıktada bir azalma var . ilk fotografda öndeki otobüs


mertatay
6 yıl önce - Cmt 03 May 2014, 21:25

Üst kata çıkanlar muhtemelen bir daha aşağı inemeyeceğinden bu istek bence yaş.

@ tolginho

Hocam 16D'yi görmemişsiniz galiba. Kadıköy-Kaynarca Sahil .

Çift katlı ama öyle bir dolu oluyor ki altlı üstlü bostancı'dan sonra çoğu durağı atlayacak gitmek zorunda kalıyor yer kalmadığından.



Mehmet DK

6 yıl önce - Cmt 03 May 2014, 21:37

Uzun mesafe yolcuları için üst kat ve ön kapı, kısa mesafe yolcuları içinde alt kat ve arka kapı kullanma şartı getirilseydi bence pek sorun çıkmazdı diyesim geliyor. Ama genede har gür çikardı, kuralsız yaşamak öylesine işlemişki içimize..

CanYarkin

6 yıl önce - Cmt 03 May 2014, 23:39

İstanbul un yolcu yükünü hayatta kaldıramaz çift katlılar. inişler, çıkışlar çok sıkıntılı olur

gkcsnmz
6 yıl önce - Pzr 04 May 2014, 01:09

Çift katlı otobüslerin merdiven kısmı çok dar. Alt kısmı da ayakta yolcu alamayacak kadar basık. Kısacası metrobüs gibi bir sisteme uygun değil.

Sanıyorum ilk günlerde çift katlı kullanılmasının sebebi otobüs yetersizliğiydi. Ya da plansızlık diyelim. sağdan gitmesi planlanan metrobüs sistemi, çift tarafta kapı olan otobüsler yetişmeyince soldan işlemeye başladı.



Doğukan Kahraman
6 yıl önce - Pzr 04 May 2014, 01:19

Bizim metrobüs hattına bu şekilde araç olsa fena sayılmazdı.



21ahmet
6 yıl önce - Pzr 04 May 2014, 01:21

Öyle bir araç gerçekte var mı?

Doğukan Kahraman
6 yıl önce - Pzr 04 May 2014, 01:26

Alıntı:
Öyle bir araç gerçekte var mı?


Bilmiyorum, bi de böyle araç var sanırım.



21ahmet
6 yıl önce - Pzr 04 May 2014, 01:28

Çizimler çok güzel ama kullanışlılık ve üretilebilirlikleri araştırılmalı.

zafery94
6 yıl önce - Pzr 04 May 2014, 03:48

neoplan jumbocruiser 1975-1992 üretildi 1992 model


(+)




sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM