Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
meric turkbikmaz

5 yıl önce - Cmt 21 Hzr 2014, 12:25
3. Çevreyolu'nun Doğu yönünde hiç bir çalışma yok!


TEM Otoyolu'nun İstanbul Kurtköy - Kocaeli Dilovası bölgesi arasının ne kadar yoğun şekilde sanayiye ev sahipliği yaptığını bilenler bilir. Bu kesimde zamanında sadece güney yönlü verilen kavşaklar ve eski tip nakit para toplama mantığına göre yapılmış gişeler yüzünden bölgede sabah ve akşam saatlerinde aşırı yoğun trafik oluşur.


(+)


Buradaki bu yoğunluğu gidermek, Türkiye'nin en büyük sanayi bölgesinin, İstanbul'un Avrupa'nın Anadolu'ya açılan kapısını rahatlatmak için 3. Çevreyolu'nu, Sultanbeyli Kurna köyü mevkiinden Körfez Köprüsü Dilovası mekiine kadar bağlamak gerekir. Böylece Tuzla, Gebze, Şekerpınar bölgesinde bulunan ülkemizin en önemli sanayi bölgesinin trafik sorunu kuzeyden geçen yeni bir yolla çözülmüş olur. İstanbul'un Avrupa'nın Anadolu'ya giden tek otoyolunun da yeni bir alternatifi olmuş olur.

Ancak ne yazık ki burada benim bildiğim kadarıyla ne plan/proje var, ne de çok değerli arazilerin kamulaştırılmasıyla ilgili bir gelişme. Eğer 3. köprü yolu Kurtköy'den TEM Otoyolu'na bağlanırsa trafikten kurtulmamız mümkün olmamakla beraber daha da çok trafiğe maruz kalacağız.

Bu kadar plansız ve gece kondu mantığıyla gelişen bir ülkeden umudum az. Çok değerli zaman, dışarıdan ithal ettiğimiz akaryakıt, plansızca geliştirdiğimiz İstanbul-Kocaeli hattında heba olup gidiyor, ülke kaybediyor.


Cemoli D18
5 yıl önce - Cum 04 Tem 2014, 21:38

3.Çevre yolu yani otobanın hızlıca artık yapılması gerek. Yoksa İstanbul trafiğinde Tem yolunda tır kazaları işleri aksatacak

Cemoli D18
5 yıl önce - Prş 10 Tem 2014, 17:36



(+)



İstoç'un arkasından geçen bu sarı toprak yol 3.köprü bağlantı yolu.



Cemoli D18
4 yıl önce - Cum 12 Eyl 2014, 16:38



(+)




Bunu da ekleyelim buraya...


Gorkem.

4 yıl önce - Cum 12 Eyl 2014, 16:54

ben de kuzey marmara otoyolu diye arattırıyorum forumda. megersem aradıgım başlık buymuş.
sadece kopru değil ana yolları da gormek istiyordum.

sağolun



mus7y123

4 yıl önce - Cum 12 Eyl 2014, 17:19

Burada paylaşıldı mı bilmiyorum ama google maps ta birisi KMO güzergahı nı çizmiş, yanlış anlamayin ben yapmadım bunu, sadece paylaşıyorum


https://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&t=h&a ...0c4c5b27e1


Cemoli D18
4 yıl önce - Cum 12 Eyl 2014, 17:26

Link hata vermekte ?

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=3852776#3852776

Görkem bu linkte işine yarar sanırım.



Meric T

4 yıl önce - Pzr 09 Ksm 2014, 11:18

3. Köprü bağlantı yolu Anadolu yakası, kesinlikle Paşaköy'den sonra İstanbul Park'ın yakınlarından geçerek Tepeören-Balçık-Pelitli ve oradan Dilovası - İzmit Körfez Köprüsü'ne doğru bağlanmalı.



(+)




Cemoli D18
4 yıl önce - Pts 17 Ksm 2014, 17:57

İstanbul Anadolu Yakası Google Maps'ten görünümleri ekran görüntüsü yaptım.
Koyu mavil ile çizdiğim küçük yerler sanırım tünel olacak.
Birisi tam evlerin konutların olduğu yerden geçecek. İstimlak olmazsa ya viyadük ya da tünel ile aşılır orası...



(+)





(+)








(+)


Gorkem.

4 yıl önce - Sal 02 Arl 2014, 12:04

Alıntı:
Karayolları Genel Müdürü Cahit Turhan, Kuzey Marmara Otoyolu Projesi kapsamındaki Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nün bağlantılı yolları için ihaleye çıkıldığını, bugüne kadar 42 firmanın şartnameyi incelediğini, 12 firmanın şartname satın aldığını söyledi.

Turhan, AA muhabirine yaptığı açıklamada, İstanbul Boğazı’na yapılacak üçüncü köprünün bağlantılı yolları Kınalı-Odayeri otoyolu ve Kurtköy-Akyazı otoyolu için 6 Mart 2015′te ihale yapılacağını ifade etti.

Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nün bağlantılı yollarının Yap-İşlet-Devret (YİD) modeliyle ihale edildiğini kaydeden Turhan, bugüne kadar 42 firmanın şartnameyi incelediğini, 12 firmanın şartname satın aldığını bildirdi.

Projeyi ilk etapta üçüncü köprü ve bağlantı yolları dahil olmak üzere bütün halinde ihale ettiklerini ancak bu ihalede teklif gelmediğini anımsatan Turhan, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Teklif gelmediğine göre suçu kendimizde bulmamız lazım. Burada bazı konularda bize gelen isteklerde, sorularda firmaları tatmin edemedik ki teklif gelmedi. Bunlar aslında yapım projelerinden ziyade finansman projeleri. Risk oluşturacak hükümleri açık seçik görmek istiyorlar. Hakkaniyetli, adaletli ve isteklisi olan bir sözleşme hazırlayabilmek önemli. İhalelerde değişen ve gelişen dünya şartlarında uygun sözleşmeler hazırlıyoruz. Bazı hususların daha açık seçik olarak sözleşmede bulunmasını Hazine, Kalkınma ve Maliye bakanlıklarıyla görüşmeler yaparak sağlıyoruz.”

“İş kapasitesini yüzde 90 mertebesinde kullanıyoruz”

Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nün ayak uzunluğunun 332 metreye ulaştığını, köprü yapım hızının planlandığı gibi sürdürüldüğünü belirten turhan, köprünün bağlantı yolları, viyadük ve tünellere yönelik çalışmalarda epey mesafe kat edildiğini anlatan Turhan, köprünün inşa edildiği bölgenin yağış aldığını ve bu durumun çalışma şartlarını olumsuz etkilediğini bildirdi.

Turhan, şunları kaydetti:

“Projede yaklaşık 68 milyon metreküp toprak hareketi var, bunun yaklaşık 37 milyon metreküpü yolun gövdesinde, kalan kısmı ise yeni ağaçlandırma yapılacak maden ocakları ile orman alanlarına dökülerek kullanılacak. Şu an itibarıyla 49 milyon metreküp toprak hareketi oldu. Bunu yıl sonuna kadar 50 milyon metreküpe yaklaştırabilirsek hedefimizi gerçekleştirmiş oluruz.”

Turhan, teknik bir sıkıntı yaşanmazsa projenin 2015 sonunda tamamlanmasını hedeflediklerini sözlerine ekledi. AA

Akşam




sayfa 2
« önceki   123 ... 181920   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM