Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 35
Tunç D.

1 ay önce - Pts 01 Tem 2019, 21:40

Alıntı:
Tunç Bey'in bu serzenişleri dahi Aydınlıkevler haklının transfer, aktarma, yürüme vb. işlere bünyesinin kaldırmayacağı, zehirlenme yapacağı, bunalıma sokacağının garantisi.


Ben şahsen öyle düşünmüyorum. Kendim bizzat tek seçeneğin metro ringi olduğu bir mahallede oturuyorum, evime en yakın dolmuş yaklaşık 1,5 km uzaklıkta ve mesafeden dolayı kullanışlı olmuyor.
Açıkçası durumdan da oldukça memnunum, metro ringine döndükten sonra sefer saatleri oldukça arttı ve otobüsün duraktan tam geçtiği saati kestirebiliyorsunuz, kalktıktan 10 dakika sonra bulunduğum durağa ulaşıyor.
EGO uygulaması olsa bile eskiden tam geçtiği saati kestirmek pek mümkün olmuyordu.
Böylesi düzenli bir sistem olacaksa eğer, herkesin memnun olacağına eminim.


Cihan91
1 ay önce - Sal 02 Tem 2019, 13:58

Alıntı:
Bu cümleniz, ilk üyeliğim zamanında burada yazan M.K'ı hatırlattı. O da dolmuşa bindirmemek için yolu ve maliyeti en az 3'e katlardı. (üyeye laf atmış olmamak için baş harflerini yazdım)

Antares'den Beşevler'e 10-15 dakikada dolmuşla gitmek varken, 208+M1+A1 yaparak 35-40 dakika ulaşmak pek akıllıca


Yıllardır yolculuk süresini uzatmak pahasına da olsa dolmuş kullanmamak adına dediğiniz şekilde yapıyorum ve hiç de pişmanlık duymuyorum, ne zaman dolmuş denen garabet ulaşım tarzı yerine bu hatlar en son AHOKlarda yapıldığı gibi insanca otobüs hattına çevrilir o zaman bu hatları kullanırım


Cemal Özen v2
1 ay önce - Sal 02 Tem 2019, 14:35

Ben sizin gibi o kadar vakti bol ve boş değilim. 510 veya 514'e daha çok varsa, Sincan 11.Cadde veya Çimşit dolmuşuna binip gidiyorum.

Podium'dan Yenimahalle Belediyesine gitmek için 250+Metro+202/208 yapan kafadaysanız onu bilmemem. Dakika başı dolmuş var parkurda.



Serkan Berk
1 ay önce - Çrş 03 Tem 2019, 01:30

Sevgili Cemal Özenv2

Alıntı:
Şu an ki metro ağı yeterli
demiştiniz.
Vaktinizin boş olduğu bir gün,
Sırasıyla 3 güzergahta yolculuk yapalım.

(1)
286 EGO otobüsü.

(2)
312 - 320 - 322 EGO otobüslerinden herhangi biri.

(3)
330 - 340 EGO otobüsleri.

Fikriniz aynı mı kalır? Değişir mi?
Acaba...


Yalcin Tasdelen
1 ay önce - Çrş 03 Tem 2019, 07:22

V2 Cemal istiyen istediğine binebilir millet kendi zevkine göre hareket eder bunda garipsenecek bir durum yok. Hem maddi yönden hemde arkadaşın dediği gibi kelle koltukta gitmektense otobüs metro kullanmak daha mantıklı.



Cemal Özen v2
1 ay önce - Çrş 03 Tem 2019, 12:09

Ofisim Sincan merkezde. Evim Yenimahalle girişte. Bazen ben de 509+metro, 516+metro veya 551+metro yaptığım da oluyor.

Konu başlığı olan M4'ü de oldukça sık kullanıyorum. Metro'nun olduğu yerde elbette ki metro kullanılacak. Örneğini verdiğim Antares-Beşevler parkurunda 208+M1+A1 yapana kadar, dolmuşla direk gitmeyi tercih ederim. Ya da Podium-Belediye örneğindeki gibi 250+M1+202 yapana kadar, dolmuşla direk gitmeyi tercih ederim (ki 250 nin seferleri çok çok sınırlı)

**********************

AKM-Kızılay bağlantısı açıldıktan sonra, M4>M1 aktarmaları Kızılay yönünde bitecektir. Sıhhiye ve Kızılay'a zaten gidilecek. Ulus deseniz; Zaten AKM aktarması yapana kadar, yürüyerek daha kısa sürede ulaşılır.

YHT Garı istasyonuna gelince. M4 yolcusu dışındakiler, daha çok Gar önünden dolmuşa binmeyi tercih edebilir.

M4-M1 aktarması yapacak birini düşünsenize; Trenden indi, metroya yürüdü, aşağı indi , tren bekledi, 1 durak sonra AKM'de indi, iki kat yukarı çıktı, 100 metre koridor geçti, iki kat daha çıktı, bir kat geri indi, tren bekledi. Ohooo , bunu yapana kadar, YHT önünden dolmuşa biner gider.


muzaffer gurcan
1 ay önce - Pts 08 Tem 2019, 21:25

O zaman size Ankara için hayati bir önem taşıyan ve
aslında yıllar önce bitirilmesi gereken bir metro hattı
yapımı hakkında bir şeyler açıklamak istiyorum.

Keçiören metrosu meselesinin yılan hikâyesine
dönmesine sebep olan şey, hem Çayyolu ve Sincan
metro projeleri hem de Ankapark projesiydi. Şimdi
size soruyorum. Ey ahali! Daha "metro" kelimesini
ağzına alana kızan Gökçek'in etkisinden bir türlü
kurtulamayanlara özellikle sesleniyorum. Eğer bu
metro hattı Kızılay'a bağlanmazsa ileride çok büyük
sıkıntılar ortaya çıkacaktır. Daha önce belirtmiştim.
Ama bu sayfada bilmeyenlerimiz olabilir. O yüzden
benim bir kere daha belirtmemde fayda olacaktır.
Keçiören'de oturan ve 4 kız torunu olan 66 yaşındaki
halam, hem Keçiören metrosu inşaatının bu kadar
uzun sürmesine hem de açılışının 1. etap şeklinde
gerçekleştirilmesine çok kızmıştı. En sonunda bana
telefon etti ve "Bundan haberin var mı?" diye sordu.
Ben de "Aralık 2016'da açılacağını öğrenmiştim" diye
cevap verdim. Sonradan öğrendim ki zamanında son
durak olarak eskiden belirlenen Ulus yerine Kızılay
seçilmiş. Doğrusu da bu. Hatta bu uzatmanın inşa
edilmesini fuzuli bulan bazı kişiler "Neden Anadolu
(Tandoğan) Meydanı'nda bitirilmiyor?" şeklinde de
sormuşlar, hatta sorgulamışlar.

İki türlü nedeni var:

1) A1 Maltepe durağını YHT Garı'na bağlayacak olan
yeni alt geçit. AKM'den sonraki durak Gar olduğu için
Gar'dan Maltepe'ye ulaşmak artık mümkün olacak.
2) Ve bu dediğim sebepten dolayı en azından Gar ve
Maltepe durakları birbirleriyle paralel olacak.

Yani kısacası Ankara'nın bu hayati problemden bir
an önce kurtulması ve kesintisiz aralıksız bir ulaşım
sağlanması, hatta insanların da bu mağduriyetten
kurtulması gerekir.

Herkese iyi akşamlar, iyi günler diliyorum.



muzaffer gurcan
1 ay önce - Sal 16 Tem 2019, 23:01

Bir TV dizisinde şöyle bir cümle kullanılmıştı:
Bu kadar büyük bir lokmayı yutamazsınız.

Bırakın yılan hikâyesini, resmen Rapunzel hikâyesine
döndü bu Keçiören metrosunun durumu. Zaten
yarım yamalak açılan ve AKM'den Kızılay'a kadar
uzatılmasını fuzuli bulup "Canım olur mu öyle şey?
Kızılay'ın neresine gidecek bu Keçiören metrosu?"
diye soranlar, resmen bu kadar büyük bir lokmayı
yutabileceklerini zannediyorlar. Haftasonu, Sıhhiye
Orduevi'nin oradan geçin ve orada bir metro inşaatı
olduğunu göreceksiniz. İşte o metro inşaatı, AKM-
Kızılay arasına inşa edilecek olan Keçiören metro
hattının ikinci etabı. Ayrıca ikinci etabın 05.12.2020
tarihinde bitirilmesi öngörülmüş ve bu tarihe kadar
da bütün eksikliklerin tamamlanacağı kanısındayım.
Kim ne derse desin, Keçiören metrosunun Kızılay'a
bağlanması büyük bir zorunluluktur. Bu kadar.


cenkahmet
3 hafta önce - Cum 26 Tem 2019, 09:32

2020'nin sonuna kadar bitmesinin imkanı yok kimse kimseyi kandırmasın 2022'den önce bitmez daha nereye kadar kazıldığını bilmiyoruz. TBM'in nereden çıktığını gören var mı?

muzaffer gurcan
3 hafta önce - Cmt 27 Tem 2019, 19:07

Alıntı:
2020'nin sonuna kadar bitmesinin imkanı yok kimse kimseyi kandırmasın 2022'den önce bitmez daha nereye kadar kazıldığını bilmiyoruz. TBM'in nereden çıktığını gören var mı?


https://www.emlaktasondakika.com/amp/haber/genel/ ...yor/135886

Sayın Cenk Ahmet, siz yeni bir kullanıcı olduğunuz için
burada yazılanları tam okumamışsınız. O yüzden eksik
veya yanlış bilgilerle gelip bana kızmayın. Burada ne
yazıyorsa o.

http://www.duygumuhendislik.com/urun-akm-kizilay- ...detay.html

En son çalışmaların %53'ü bittiğini biliyorum. Sizin için
tatmin edici olmuştur bu cevap.



sayfa 35
« önceki   123 ... 34353637   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet