Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara Keçiören Metrosu AKM-Kızılay bağlantı inşaatı [ANK]
« önceki   123 ... 333435 ... 373839   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
sayfa 34
muzaffer gurcan
4 ay önce - Pts 03 Hzr 2019, 23:35

Alıntı:
yahu burası 2021'e kadar biter mi?


Öyle görünüyor ama ellerini çabuk tutuyorlar. Vakit
kaybetmeden belki daha da erken bitirilebilir.


muzaffer gurcan
3 ay önce - Pts 24 Hzr 2019, 01:30

Alıntı:
Oysa Mamak Altındağ ve Keçiören e öncelik olmalıydı. Şuan Natoyolu Nata Vega nın bitmiş olması lazımdı misal Çayyolu yerine. Veya Etlik metrosunun. 1 milyonluk ilçe olmuş sen sadece merkezine kadar getiriyorsun Keçiörenin şu an 3 ayrı yönüne daha metro ihtiyacı var artı 1 de üstten at nalı biçiminde toplama hattı olmalı. Mamak ta Keçiören de otobüsler tıklım tıkış giderken çalışanların çoğu bu semtlerde otururken sen kalk Çayyolu Koru ya metro yap.


Ne Mamak'a, ne Altındağ'a, ne de Keçiören'e veya
Etlik'e önem verilmediği için metro hattı yapılamadı
vakt-i zamanında. Neyse ki yıllardır yılan hikâyesine
dönen Keçiören metrosunun bir an önce Kızılay'a
bağlanabilmesi için çalışmalara son sürat devam
edilmektedir. Bu, güzel bir haber. Ama bir yandan da
özellikle eski Mamak Çöplüğü bölgesinin kirden ve
pislikten arındırılıp temizlenerek bir metro istasyonu
yapılması, Mamaklılar için büyük bir nimet olacaktır.
Ayrıca Etlik'e yapılmakta olan yeni şehir hastanesine
de metro gelmeli. Ama Altındağ'ın neresine metro
yapılabilir, orası bilinmiyor.


Cemal Özen v2
3 ay önce - Prş 27 Hzr 2019, 19:42

Altındağdan kastınız Aydınlıkevler ise şunu söyleyim. Aydınlıkevler 'in metro gibi bir hakkı yoktur. Talep etmeye dahi yoktur. Kızılay dan kuzeye her yere tek araçla giden bir bölgeye metro layık değildir.



Tunç D.

3 ay önce - Prş 27 Hzr 2019, 20:14

Alıntı:
Altındağdan kastınız Aydınlıkevler ise şunu söyleyim. Aydınlıkevler 'in metro gibi bir hakkı yoktur. Talep etmeye dahi yoktur. Kızılay dan kuzeye her yere tek araçla giden bir bölgeye metro layık değildir.


Gayet de hakkıdır. Kızılay’a ulaşmak için bile Ulus’un, Opera’nın trafiğine giren, pik saatte ciddi anlamda trafikle boğuşan, bakanlıkların, ofislerin, üniversitelerin, şehir hastanesinin, AVM’lerin olduğu şehrin yeni merkezi Eskişehir Yolu’na ulaşmak için günde 3-4 saatini yıllar yılı trafikte geçiren sadece Aydınlıkevler değil tüm mahallelerin hakkıdır kimse kusura bakmasın.
Aydınlıkevler’de oturan da bu kentin halkı değil mi ? Vergisini ödüyor mu ödemiyor mu ? Vergisini ödüyorsa metro gayet de hakkıdır.
Bunu yıllar yılı Örnek’te oturmuş ve Bentderesi’nin, Dışkapı’nın trafiğiyle boğuşmuş birisi olarak söylüyorum.


Cemal Özen v2
3 ay önce - Cmt 29 Hzr 2019, 12:09

Güney diyeceğime kuzey demişim önce onu düzelteyim.

Aydınlıkevler, 70 li yıllardan bu yana , bugünkü 413, 408, 135, 185, 317, 114 vb hatların semtlerine , araç değiştirmeden tek vasıta gitmekte. Kağıt biletlerin olduğu dönemde Aydınlıkevler ahalisi, o dönem işyerlerinin daha yoğun olduğu Çankaya'ya tek ücrete giderken, diğer semtler iki ücrete giderdi. Bir de üzerine Kızılay'da ehlikeyif Aydınlıklılardan kalan yerlere sığmaya çalışırdı. Bu günlü ücretle Aydınlık 5 TL diğerler 10 TL günlük yol masrafı yapardı.

Aydınlıkevler çile mile çekmedi. Çileyi aktarma yapmak zorunda olan diğer semtler çekti. Hem Aydınlıkevler halkı transfer kavramından uzaktır. Zehirlenme falan yapar.

Velev ki Aydınlıkevlerden gecen metro yapıldı. 413 ün Aydınlıkevlere gitmediğini, ayrı bir besleme açıldığını düşünsenize. Bunalım ve depresyona girerler.



Tunç D.

3 ay önce - Cmt 29 Hzr 2019, 12:42

Alıntı:
Aydınlıkevler çile mile çekmedi. Çileyi aktarma yapmak zorunda olan diğer semtler çekti. Hem Aydınlıkevler halkı transfer kavramından uzaktır. Zehirlenme falan yapar.


Her şey Kızılay değil yalnız, bu anlayış değişeli yıllar oldu yıllar.
Artık her şey Çankaya da değil, Aydınlıkevler halkı hastanelere, üniversitelere vs. ulaşmak için gayet de aktarma yapıyorlar, üstüne trafik sıkıntısı çekiyorlar.
Sırf oldukça eski zamanlarda evinden işine tek vasıtayla gittiler diye şehrin bir bölgesine metro istememek, dışlamak düpedüz ayrımcılıktır. Metro şehrin her bölgesinin hakkıdır.


Cemal Özen v2
3 ay önce - Pzr 30 Hzr 2019, 11:22

Alıntı:
Artık her şey Çankaya da değil, Aydınlıkevler halkı hastanelere, üniversitelere vs. ulaşmak için gayet de aktarma yapıyorlar, üstüne trafik sıkıntısı çekiyorlar.


Trafik sıkıntısı çekmek istemiyorsa, Dışkapı'dan biner metroya, AKM'de koridor geçip aktarma yapar,oradan da nereye gidecekse gider.

Zira Keçiören Metrosu Kızılay'a ulaştığında, Dışkapı Metrosu ötesi her yerin EGO'ları beslemeye dönüşecektir. Dışkapı ve Meteoroloji aktarmalı olacak şekilde ayarlamalar yapılacaktır.



06 Bashkent
3 ay önce - Pzr 30 Hzr 2019, 21:39
Aydınlıkevler - Keçiören Metrosu Ring Hattı


Aydınlıkevler Muhtarı Aydınlıkevler - Keçiören Metrosu Ring Hattı açılması için Ankara Büyükşehir Belediyesi ile görüşeceğini söylemişti. Görüşüldü mü bilmiyorum.

Tunç D.

3 ay önce - Pzr 30 Hzr 2019, 22:04

Alıntı:
Zira Keçiören Metrosu Kızılay'a ulaştığında, Dışkapı Metrosu ötesi her yerin EGO'ları beslemeye dönüşecektir. Dışkapı ve Meteoroloji aktarmalı olacak şekilde ayarlamalar yapılacaktır.


Peki şunu sormak isterim, Çankırı Caddesi’nden, Ulus’tan binmek isteyenler ne yapacak ? İki durak yol için binbir yürüyüş ve metro aktarması mı yapacak ? Gökçek dönemi yaşandı ve bitti artık, yeni gelen yönetimin böylesi skandal bir karara varacağını zerre düşünmüyorum.
O dediğiniz olay ancak Gökçek yönetimi başta olsa olabilirdi, onun da amacı tamamiyle yolcuyu dolmuşa yöneltmek olurdu.
Şahsen uzun yıllardır dolmuşa adım atmıyorum, çevremi de mümkün olduğunca bindirmiyorum. Gerekirse bir sürü aktarma yapar üstüne de yürürüm, ama dolmuş denen araca kesinlikle binmem.


Cemal Özen v2
3 ay önce - Pts 01 Tem 2019, 19:06

Alıntı:
Çankırı Caddesi’nden, Ulus’tan binmek isteyenler ne yapacak ?


Tabiiki de ÖHO'ya binecek.

22 yıldır Yenimahalle ve Batıkent halkının, Hipodrom Caddesi veya GMK Bulvarına ulaşmak için yaptığı gibi.

Alıntı:
İki durak yol için binbir yürüyüş ve metro aktarması mı yapacak ?


Evet. 22 yıldır M1 semtlerinin, son 5 yıldır da M2-M3 semtlerinin yaptığı gibi.

208 yolcusu, Bankaevleri'deki trafik yoğunluğu yüzünden, 1 durak önce Bankacılık Okulu durağında inip, ara yoldan 350 metre kadar yürüyüp, üstelik alt geçit kullarak Metro'ya ulaşıyor. Üzerine de 1 TL haraç ödüyor.

Tunç Bey'in bu serzenişleri dahi Aydınlıkevler haklının transfer, aktarma, yürüme vb. işlere bünyesinin kaldırmayacağı, zehirlenme yapacağı, bunalıma sokacağının garantisi.

22 yıldır zaten yaşananlar, kendi başlarına gelme ihtimali belirince, depresyona girdiler işte.

Alıntı:
Gerekirse bir sürü aktarma yapar üstüne de yürürüm, ama dolmuş denen araca kesinlikle binmem


Bu cümleniz, ilk üyeliğim zamanında burada yazan M.K'ı hatırlattı. O da dolmuşa bindirmemek için yolu ve maliyeti en az 3'e katlardı. (üyeye laf atmış olmamak için baş harflerini yazdım)

Antares'den Beşevler'e 10-15 dakikada dolmuşla gitmek varken, 208+M1+A1 yaparak 35-40 dakika ulaşmak pek akıllıca



sayfa 34
« önceki   123 ... 333435 ... 373839   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet