Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
KEMAL888
5 yıl önce - Cmt 15 Şub 2014, 14:11

Kızılaydan Gara hava ray hattı yapılabilir.Böylece hem kısa zamanda hatta kavuşmuş oluruz. Hemde metroya göre çok daha az daha az para ile metro ile aynı işlevi olan modern hattımız olur....

emre yildiz
5 yıl önce - Cmt 15 Şub 2014, 16:26

Alıntı:
Kızılaydan Gara hava ray hattı yapılabilir.Böylece hem kısa zamanda hatta kavuşmuş oluruz. Hemde metroya göre çok daha az daha az para ile metro ile aynı işlevi olan modern hattımız olur....


Kemal Bey, Gar-Kızılay hattı Keçiören metrosunun devamı şeklinde olacak, böylelikle Keçiörenliler aktarma yapmaksızın Kızılay'a ulaşabilecek. Sizin bahsettiğiniz şekilde havaray yapılırsa, hem Keçiörenliler aktarma yapmak zorunda kalacak, hem AKM istasyonunda Törekent-Batıkent tarafından gelecekler ile çakışma ve kapasite sorunu yaşama durumu söz konusu olacak. Ayrıca, havaray metro kapasitesinde asla olamaz, bugün Ankaray keşke metro kapasitesinde olsaydı diye düşünürken, yeni hatların monoray, havaray vs. şeklinde yapılması ileride kapasite sorunlarına yol açacaktır.


kerem88_ank
5 yıl önce - Cmt 15 Şub 2014, 23:31

Kızılay'daki istasyonu nerede olacak acaba?

Kızılay'da mevcut istasyonda bu hatta peron yok. Yeni bir istasyon yapmak lazım. Kızılay'da metro istasyonu koyacak boş yer var mı?



Bahri KONUK
5 yıl önce - Cmt 15 Şub 2014, 23:36

Alıntı:
Kızılay'daki istasyonu nerede olacak acaba?

Kızılay'da mevcut istasyonda bu hatta peron yok. Yeni bir istasyon yapmak lazım. Kızılay'da metro istasyonu koyacak boş yer var mı?

Anladığım kadarıyla Gar'dan gelen hat bir makasla Kızılay istasyonuna gelmeden önce mevcut Batıkent-Kızılay hattına bağlanacak.


emre yildiz
5 yıl önce - Cmt 15 Şub 2014, 23:37

Alıntı:
Kızılay'da mevcut istasyonda bu hatta peron yok. Yeni bir istasyon yapmak lazım. Kızılay'da metro istasyonu koyacak boş yer var mı?


Güvenparkın altı veya YKM önüne yapılabilir, ama hattın ne taraftan geleceği önemli olan...



kerem88_ank
5 yıl önce - Cmt 15 Şub 2014, 23:40

Alıntı:
Güvenparkın altı veya YKM önüne yapılabilir, ama hattın ne taraftan geleceği önemli olan...


Bir tek orası var. Ancak o alana ulaşabilmek için, Ankaray hattını geçmek gerekiyor. Ankaray hattı -3. katta(Metro çarşısı/Metro/Ankaray) benim bildiğim.

Ankaray'ın altından geçebilip, YKM önüne ulaşabilmek için -4. kata inmek gerekir ki en az -20 metre demek. Kendi derinliğini de koyunca -25 metre kotunu kazman gerekir.

Bu kadar alttan metro yapmanın maliyeti???

Bu kadar derinden geçen bir metrodan inen vatandaşın çıkacağı basamak sayısı???


yigit007
5 yıl önce - Pts 17 Şub 2014, 12:13

Metro katına yeni peron yapılması mümkün mü?



metehan6195
5 yıl önce - Pts 17 Şub 2014, 12:25

güvenpark-dolmuşların ana durağı olan bölüm oraya yaparlar...

Tunç D.

5 yıl önce - Pts 17 Şub 2014, 13:01

Alıntı:
Bir tek orası var. Ancak o alana ulaşabilmek için, Ankaray hattını geçmek gerekiyor. Ankaray hattı -3. katta(Metro çarşısı/Metro/Ankaray) benim bildiğim.

Ankaray'ın altından geçebilip, YKM önüne ulaşabilmek için -4. kata inmek gerekir ki en az -20 metre demek. Kendi derinliğini de koyunca -25 metre kotunu kazman gerekir.

Bu kadar alttan metro yapmanın maliyeti???

Bu kadar derinden geçen bir metrodan inen vatandaşın çıkacağı basamak sayısı???


Direk Güvenpark'a çıkan bir asansör koyulabilir,hemen asansörün önüne de validatör koyulur,kart basıldığı zaman asansör çalışabilir,aynı Kızılay istasyonundan çarşıya çıkan asansör gibi,asansörün çevresine de bir güvenlik görevlisi koyulursa güvenlik sağlanabilir.

Ayrıca çarşıya giden bir geçit de yapılabilir,isteyen orayı,isteyen asansörü kullanabilir,bu iş yapılırken iş sadece TBM ile yürütülebilir,Kızılay istasyonu için sadece Güvenpark'ı kazmak gerekir,herhangi bir trafik düzenlemesine gerek kalmaz.
Zaten geçen sene Yüksel Proje tarafından Güvenpark'ta zemin etüt çalışması yapmışlardı,bu da onların da istasyonu Güvenpark'a yapacağını gösterir.

Güzergahı ise şöyle yapılabilir,Gar'dan sonra aşağıya doğru iner,Sıhhıye'ye gelir,orada M1 hattının altından Kızılay'a gider,oradan da Güvenpark'ta istasyon yapılabilir.Bence bu uzatmanın yapılması şart,yoksa Keçiören'de metro pek işlevsel çalışmaz.


emre yildiz
5 yıl önce - Pts 17 Şub 2014, 15:07

Gar-Kızılay hattını şuan yaya yolu olan İzmir Caddesinde bitirirlerse, Ankaray'ı kesmek zorunda kalmaz, yani hattın çok derinlerden gelmesine gerek kalmaz, hem de çok derinde olmayan bir istasyonla Keçiören ve Gar'dan gelenler Kızılay'da yüzeye ulaşmış olurlar. Ayrıca, bu istasyondan yapılacak bir ara bağlantı ile yer altından metro çarşısına da ulaşılabilir.



sayfa 3
« önceki   1234 ... 363738   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet