Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İzmir ESHOT'un 2014 Model Solaris Marka Körüklü Otobüsleri Bilgiler / Güncel Fotoğraflar
« önceki   123 ... 535455   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege
cevap yaz
sayfa 2
umut ileri
6 yıl önce - Sal 04 Şub 2014, 20:51

Alıntı:
kokpitteki boş bölüm hoş durmamış o bölgeye heralde kamera vb.donanımı yerleştirilebilir.
bu otobüslerde de yakında klima hava çıkış delikleri açılır diye düşünüyorum çünkü otobüsün içinde klimanın hava çıkışlarını göremedim. conectolar ilk geldiğinde onlarda da yoktu, zamanla delikler açılmıştı.


Ne klima hava akis deligi var, ne kamera nede LCD ekranlar. Solaris'in Avrupa'ya gonderdikleri modellerde en az 3 LCD ekran oluyor bu boyutlardaki bir otobuste.

Bir su Solaris'e bakin birde Izmir'e gelenlere ! kokpite ozellikle dikkat edin videodaki Solariste yeni model cok guzel bir kokpit var, Izmir'e gelenlerde ise 90'li yillarin tasarimi kokpiti kullanmislar!




Solarisi suclamiyorum yinede, otobuslerin neden boyle geldigi malum cunku Tam ESHOT isi olmus. donanim fakiri.


Haydar Bayraklı

6 yıl önce - Sal 04 Şub 2014, 21:20

Cimri ESHOT yine ucuza kapatmış ihaleyi...

2014 model otobüs alıyosun ama kamera yok!!
Sonradan kamera takmak, otobüsü delik deşik eder. Fabrika çıkışı kameralı olmalıydı.

2014 yılında otobüs alıyosun, 94 model otobüslerden pek farkı yok.

Neyse...

SANOS'a binmekten iyidir. Bunada şükür... Hayırlı olsun.



bozduman
6 yıl önce - Sal 04 Şub 2014, 23:53

Bilgilendirme Ekranı da takmaz bunlar. anca İzmirliyiz Yaparız falan yaparlar.
(onu diyen tokatlı)


İlker ERDEM
6 yıl önce - Çrş 05 Şub 2014, 00:21

Kamera olmaması kötü olmuş.Böyle şeylerin olmaması Eshota yakışmıyor.

erkin1
6 yıl önce - Çrş 05 Şub 2014, 15:39

Orjinal Kamera fiyatının, daha sonradan takılandan daha pahalı olması sebebiyle tercih edilmiyor. Solaristeki euro fiyatı ile, Çinden gelecek sonradan takılan dolar kurlu kamera arasında %60'a yakın fark olduğnu eshot biliyor. Solariste kamera yerleri mevcut. Ama takılı değil. Eshot 2013 yılında bütün otobüslere kamera takılması için ihaleye çıkacaktı. Sonradan bu iş yattı. Tıpkı 2000 model mersolara klima takılması gibi. SONRA MAN'lar biraz nasiplendi klimadan. Tam Adaptif Trafik Yönetim, Denetim ve Bilgilendirme Sistemi”ni Türkiye’de ilk kez İzmir’de devreye alınacağından. Kent trafiğinin, yaklaşık 700 kameranın kullanılacağı akıllı sistem ile yönetileceğini açıklayan Başkan Kocaoğlu, “Kırmızı ışık, hız ve park ihlalleri, trafik yoğunlukları, kurulan kameralar ile elektronik olarak denetlenecek. İşte 45 milyon avro'yu buraya harcayınca otobüs içine pek kıymeti kalmadı 114 adet'te kurtarma aracıda dahil.
Otobüse bindim sessizlik ve ataklığı süper. Şöförler birbirine beyaz Volvo geldi, bendeki volvoyu boyattım diye espri yapıyor. Direksiyon yumuşaklığından çok memnunlar. Turbo aynı VOLVO. Gaza basınca tepki iyi süper. Motor Kore malı değil, Hollanda ödüllü motor. BMC nisan ayında satılınca inşallah Solaris olur... Almanya %20'lik pazarı Solarisin elinde her 5 otobüsten 1'i Solaris. İzmirde de belki her 5 otobüsten 1'i Solaris olur.



Barış_AMD
6 yıl önce - Çrş 05 Şub 2014, 16:19

Motor ve şanzımanı opsiyonel olarak seçildi normalde araçlar 326 beygirlik motorla ve voith diwa 6 şanzıman ile geliyor eshot ise conecto motorundan biraz daha güçlü 362 beygir ve zf ecolife şanzımanı seçmiş.0345k daki voith faciasından sonra bulaşmak istemediler sanırım bu araçlardaki şanzıman 2012 procity ve temsalarda da kullanılmakta zf ecolife güzel bir şanzıman daf motor gerçekten kaliteli ve performanslı youtube da bir çok videosunu izledim aracın şasiside çok sağlam yeni volvo dediklerine göre epey tutulacak bu araçlar umarım BMC yi solaris satın alır.

En son Barış_AMD tarafından Çrş 05 Şub 2014, 16:36 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


erkin1
6 yıl önce - Çrş 05 Şub 2014, 16:27

Alıntı:
2012 procity ve temsalarda da kullanılmakta zf ecolife güzel bir şanzıman daf motor gerçekten kaliteli ve performanslı

Bu forumda 3 sene üst üste dünyada ödül almış bir motoru tartışacak değerli bir şahsiyeti bekliyoruz. 362 beygir gücü motor Sanosta olsada görsek... Bu arada Makedon SANOS tıpkı BMC gibi zorda. Şİrket taklaya geliyor... Kaderler 1970 model zorlama teknolojide birleşti. Solaris İzmirde BMC'yi alırsa İzmirli hemşerilerinin böbrek taşlarına çözüm sunamayacağı aşikar. SOLARİS Türkiyede otobüs üssü arıyordu. Hazır tesis yetişmiş eleman piyangoda çıkmaz. Arada Neoplan üretiyorlar, Yolcu otobüsleri de güzel. Neoplanını resimlerini çekip süsleyip püsleyip uzay aracı mübarek diye resim atanlar Pınarbaşı deposunda onlarcasını göreceklerdir...


En son erkin1 tarafından Çrş 05 Şub 2014, 16:41 tarihinde değiştirildi, toplamda 3 kere değiştirildi


Savaş KOÇAK

6 yıl önce - Çrş 05 Şub 2014, 16:30

hayırlı olsun, allah kazadan beladan korusun, çok şık araçlar...

umut ileri
6 yıl önce - Çrş 05 Şub 2014, 17:42

Alıntı:
am Adaptif Trafik Yönetim, Denetim ve Bilgilendirme Sistemi”ni Türkiye’de ilk kez İzmir’de devreye alınacağından. Kent trafiğinin, yaklaşık 700 kameranın kullanılacağı akıllı sistem ile yönetileceğini açıklayan Başkan Kocaoğlu, “Kırmızı ışık, hız ve park ihlalleri, trafik yoğunlukları, kurulan kameralar ile elektronik olarak denetlenecek. İşte 45 milyon avro'yu buraya harcayınca otobüs içine pek kıymeti kalmadı 114 adet'te kurtarma aracıda dahil.


Boyle sacma bir gerekce mi olur ama soz konusu Izmir belediyesi olunca oluyor tabii... yollara konulan kamera otobusun icini mi gorecek ne alakasi var trafik takip sistemi ile otobus ici kameranin

Hem hani nerede o takip sistemi? Neden kurulamadi halen? Bos laf salatasi baska bir icraat yok. Ucuzculuk akiyor her islerinde. Dandik olsun ucuz olsunda nasil olursa olsun. Ne kamera, ne bilgilendirme sistemi olsun.

Baska sehirlerde iphone'lara yuklenen application bile yapti belediyeler (EGO da var mesela). otobusun saat kacta hangi durakta oldugunu gorebiliyorsun.


En son umut ileri tarafından Çrş 05 Şub 2014, 18:20 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


erkin1
6 yıl önce - Çrş 05 Şub 2014, 17:55

Alıntı:
İşte 45 milyon avro'yu buraya harcayınca otobüs içine pek kıymeti kalmadı

Beynin basmıyor yine umut. Pedagojik açıdan gelişmişsindir dedim ama... Parayı buraya harcamaktan otobüslere sıra gelmiyor diyorum. Ne alaka diyorsun. Oksijeni daha verimli harca Adı üstünde böyle saçma gerekçe işte..

Alıntı:
Eshot 2013 yılında bütün otobüslere kamera takılması için ihaleye çıkacaktı. Sonradan bu iş yattı

Önce oku sonra adam gibi alıntı yap. Burada yatan işleri, salanan projeden bahsediyoruz ama dediğim gibi okumuyorsun, sınıfta çaktı diyoruz ama nasıl anlıyorsan artık. Bir şeyin dandik olması için yapılması önce yapılması lazım. Dandik mi kaliteli mi ona göre karar verilsin. Telefon olayını bir daha araştır istersen.
Daha öncede İzmir CSR vagon aldığında dandik demiştin. Ankara bu vagonlardan 324 tane alınca yorum yapmadın.



En son erkin1 tarafından Çrş 05 Şub 2014, 18:20 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


sayfa 2
« önceki   123 ... 535455   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege