Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul özel halk otobüslerinde son kalan veya kalkmış olan marka modeller
123 ... 242526   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 1
cengiz zignec

3 yıl önce - Pzr 19 Oca 2014, 10:15
İstanbul özel halk otobüslerinde son kalan veya kalkmış olan marka modeller


Arkadaslar bu baslikta son kalan marka modelli otobusleri fotograflariyla paylasarak hem gecmisi anmak hemde bilgi sahibi olmak icin paylastim umarim gerekli bir basliktir saygilarimla
Bu baslikla ilk yorumum a ve b bolgelerinde oho larda 1 adet hyundai aero city kaldi a109 kod nosu ile c bolgesindede cok az sayida kaldi tam sayiyi bilmesemde 5 adet yoktur 2002 senesinde turkiye genelinde 836 istanbulda 500 kusur hyundai aero city vardi artik nostalji


İlker ERDEM
3 yıl önce - Pzr 19 Oca 2014, 10:28

Ozaman bu başlığa bir katkıda benden olsun.

C-482

14KS'de Sultanbeyli Peronlarda...

Araç orjinal halini korumuş.Yanında Aero City çıkartmaları duruyor.Yer yer çürüme yerleri mevcut ama elde kalanlara göre orjinal bir araç.

(+)


EMRE SAĞIR
3 yıl önce - Pzr 14 Eyl 2014, 21:01

Anadolu yakasında 1ADET MAN SL222 marka araç kaldı oda C.485'tir.



Atalay Akça

3 yıl önce - Sal 16 Eyl 2014, 01:00

Mıtsubishi prensesleri balta burun bmc leri unutmamak lazım.

Hyundai ne güzel araçlardı keşke devamı olsaydı. Hyundai ve Mıtsubıshı Prensesler unutamadığım araçlar olarak tarihe karıştılar


SERDAR OZAN
3 yıl önce - Sal 16 Eyl 2014, 01:13

Ah arkadaşlar ah 1980 li yıllarda kullanılan özel halk otobüslerini bir görseydiniz. Yapma kasa kamyon bozmaları mı arasınız, nuhu nebiden kalma külüstürleri mi? Zamanın 20-30 senelik İETT otobüsleri bile onların yanında lüks görünüyorlardı. Hele şimdi tek tük kaldı dediğiniz halk otobüsleri bile onların yanında uzay aracı gibi . Otobüs teknolojisinin geldiği nokta kaliteyi her zaman ikinci plana atan özel halk otobüsü işletmecilerini bile yola getirdi sizin anlayacağınız.

Tunç D.
3 yıl önce - Sal 16 Eyl 2014, 22:16

Benim ilgincime giden şey Mitsubishi Prenses gibi şehirlerarası kullanım için tasarlanıp modifiye edilip ÖHO'ya çevrilmesi idi,bildiğim kadarıyla bu araçların bakım masrafları vs. normal şehiriçi kullanım için tasarlanan otobüslere göre daha yüksek,ayrıca yüksek kabinli oldukları için de iniş-binişler oldukça zordu,şoförler neden gidip şehiriçi konfigürasyonlu otobüs almak yerine böyle bir işe girişiyorlardı,hiç anlamadım.



Ramazan ARICI

3 yıl önce - Çrş 17 Eyl 2014, 18:52

Alıntı:
şoförler neden gidip şehiriçi konfigürasyonlu otobüs almak yerine böyle bir işe girişiyorlardı


Çünkü uzun yoldan çıkma V8 (303),Maraton ve Prensesler fiyat olarak oldukça uygun oluyordu,üstelik yolcu kapasitesi açısından da diğer şehiriçi modellerden üstün yönleri vardı.Ayrıca usta,yedek parça ve bakım giderleri açısından da çok pahalı değillerdi...


CanYarkin

3 yıl önce - Çrş 17 Eyl 2014, 19:02

Haskarlar hatırlamak bile istemeyeceğimi sandığım araçlar. Sadece C5 te var sanırım şu C5 teki Haskar sahipleri Haskarlarını değiştirseler de tamamen kurtulsak.

EMRE SAĞIR
3 yıl önce - Çrş 17 Eyl 2014, 19:06

aslında turuncu renkli mercedes 0302 ve 0302T'leride unutmamak lâzım bence çok kaliteli araçlardı. Eskiden ÖHO'lerde onlardan vardı şimdi CONECTO'lar var. CONECTO'lar bunların yeni modeli'dir.

Hüseyin Keskin

3 yıl önce - Çrş 17 Eyl 2014, 20:02

Son kalan Hyundai Aero City'ler;

A-109, C-113, C-119, C-222, C-354 (5 Araç)

Son kalan Man SL 222'ler;

A-239, B-035, B-099, B-238, C-485 (5 Araç)

Son kalan Haskar'lar;

C-313, C-339, C-340, C-356, C-360, C-363, C-368, C-421, C-451, C-461, C-478 (11 Araç)

C-159 aracını Güleryüz Cobra ile değiştireceği için listede yer almamıştır. Ayrıca İstanbul'daki tüm Haskar'lar C-5 Tuzla bölgesindedirler.



En son Hüseyin Keskin tarafından Çrş 17 Eyl 2014, 20:15 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


sayfa 1
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
123 ... 242526   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM