Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
Relax 35
3 yıl önce - Sal 21 Oca 2014, 20:00

Alıntı:

Tramvay Naldöken İzban istasyonuna devam etse aktarma olsa olur ancak askeri tersane izin vermemiş olabilir.


1. Bu işler kolay işler değil öyle bir yerin tutuşunca aklına gelip yapmaya kalkarsan tabi olmaz. Hadi ben tramvay geçircem sizin yerden bana yer verin dersen tabi avcunu yala der Topçu Tugayın orada nasıl yol için binalar, istinat duvarlarını Belediye yapıyorsa burada da oradaki binalar yıkılıp daha içeri alınabilir. Bu da yazışmalar, bürokrasi ricalar v.s türlü türlü brokratik işler demek. Bu da zaman demek öyle gönlün isteyince olmuyor bu işler ha tabi Alaybey Sahile kadar yapalım da sonra üç beş sonra tersaneden izini alırız oradan geçiririz dersen bu da işte yaptım olduculuk/ vizyonsuzluk oluyor.

2. Git iktidar ile yazış de biz bu tersaneyi şehir dışına alalım de onlarda zaten canına minnet yaparlar birşeyler

3. İşin şakası bir yana Naldöken İst. götürmek için ne tersane ile uğraşmaya gerek var ne de başka birşey KOSKOCA ALSANCAK'IN İÇİNE ETTİKLERİ MODELDEN YANİ ŞEHİR İÇİ TRAFİĞE SOKULUR!

Alaybey sahil den sonra hat cemal gürselden bir süre gider sonra Naldöken köprüsünün altından istasyona gider. Bunun anlamı Caddeyi paralel kesmeden sadece şehir içi trafiğe girerek bikaç yüz metre istasyona ulaşmadır.
Alıntı:

Ayrıca Bostanlı da oturan birisi ister vapurla karşıya geçip metroyla Bornova'ya devam eder,isterse İzban'la Halkapınar'a gider,oradan metroyla devam eder.Tek otobüsle gideceğime 5 aktarma yaparım yine de raylı sistemi değişmem.


Sizdeki kafadan bende istiyom yaa sağlam uçuyorsunuz

30 DK (Aslında daha fazla sürer) git vapurla konak'a oradan git metroya bin o da 15 dk filan sürsün in bin derken 1 saatte bornovaya gideceksin onun yerine izban + metro varken vakit bol ya işkence yap

İşte sana diyoruz ki izbanla Halkapınara gitmesi için Alaybey İst. yürümesi lazım ne gerek var yürütmeye şunu anla artık.

Ayrıca insanlar 2. otobüse ya da otobüsten metro/vapur/izban dan birine binmeyi bile istemiyor her yere tek ulaşımla gitmek istiyorken sen insanları tramvaya bin + yürü + izban + metro diyorsun. Bugün insanlar İzban istasyonu daha yakınken izbana binerek bornovaya ya da bucaya filan gitmiyor ya da çiğli hatlarından izbana binerek gitmek varken insanlar turan durağına geliyor oradan 514 veya 330 filan biniyor. Hatta insanlar Gümrük te inip biraz yürümek derdine Turan da inip 121 e biniyor. 4 milyon nüfus sen değil senini gibi belki %1 var hadi %10 de yani geri kalan %90 in bin istemiyor sen hala bir de yürü diyon.


gürkan1723
3 yıl önce - Sal 21 Oca 2014, 20:03

Alıntı:
Sizdeki kafadan bende istiyom yaa sağlam uçuyorsunuz

30 DK (Aslında daha fazla sürer) git vapurla konak'a oradan git metroya bin o da 15 dk filan sürsün in bin derken 1 saatte konak'a git izban + metro varken vakit bol ya işkence yap

Taksiyle git o zaman

Alıntı:
İşte sana diyoruz ki izbanla Halkapınara gitmesi için Alaybey İst. yürümesi lazım ne gerek var yürütmeye şunu anla artık.


Ben de yürünsün demiyorum ki zaten.Ama tramvayı o sokağa nasıl sokacaksın?Yaz da bilelim ...Naldöken e de dediğim gibi tersana izin vermemiş olabilir.Karşıya belediyesine şimdi e-mail attım,dedim arkadaşlara yürümek zor gelmiş neden dedim onların evinin önüne durak yapmadınız diye Şaka bir yana gerçekten sordum bu tramvay neden alaybey sahilde kalıyor diye?

Alıntı:
Ayrıca insanlar 2. otobüse ya da otobüsten metro/vapur/izban dan birine binmeyi bile istemiyor her yere tek ulaşımla gitmek istiyorken sen insanları tramvaya bin + yürü + izban + metro diyorsun

Aktarma olmadan biryerden biryere gitmek istiyorsan araba alırsın olur biter.İzmir de ki raylı sistemi beğenmiyorsun ama ülkenin başkentinde yıllardır raylı sistem 23 km.Havalimanından şehre gitmek eziyet.Şehir içi toplu ulaşım ağırlıklı olarak dolmuş.


En son gürkan1723 tarafından Sal 21 Oca 2014, 20:10 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Relax 35
3 yıl önce - Sal 21 Oca 2014, 20:07

Alıntı:
Taksiyle git o zaman


O kadar zengin olsam burada ötmem merak etme

Karşıyakada oturuyorum ilçemin çarşısının ve sahilini maf etmesi dışında beni ilgilendiren bir proje değil ama birşey söylemem için illa kullanmam da gerekmiyor. O 260 Milyon TL sonuçta benden de çıkıyor taksiye binenden de çıkıyor. 260 Milyon TL çıkacaksa bir halta yarasın !

Alıntı:
Ben de yürünsün demiyorum ki zaten.Ama tramvayı o sokağa nasıl sokacaksın?Yaz da bilelim ...Naldöken e de dediğim gibi tersana izin vermemiş olabilir.Karşıya belediyesine şimdi e-mail attım,dedim arkadaşlara yürümek zor gelmiş neden dedim onların evinin önüne durak yapmadınız diye Şaka bir yana gerçekten sordum bu tramvay neden alaybey sahilde kalıyor diye?


Alıntıladığınız yazımda da söyledim tekrar yazıyorum.

3. İşin şakası bir yana Naldöken İst. götürmek için ne tersane ile uğraşmaya gerek var ne de başka birşey KOSKOCA ALSANCAK'IN İÇİNE ETTİKLERİ MODELDEN YANİ ŞEHİR İÇİ TRAFİĞE SOKULUR!

Alaybey sahil den sonra hat cemal gürselden bir süre gider sonra Naldöken köprüsünün altından istasyona gider. Bunun anlamı Caddeyi paralel kesmeden sadece şehir içi trafikten birkaç 100 mt girerek istasyona ulaşmadır. Böylelikle Tersane ile uğraşmaya gerek yok. Tersane ile uğraşıp yol kenarındaki binaları yıkıp daha içeri yenisini yapma ve istinat duvarı yapma gibi şeyleri gerçekleştirirlerse de izin de verirler ama izin alması uzun sürer. Unutma Turan daki durak için Askeriyeden izin alındı. Topcu Tugayının orada yol için izin alındı.

Bisiklet bisiklet diye tutturuyorlar bunun Tersane kısımı nasıl yapacaklar. Naldökenden köprüyü yaptın cemal gürsel caddesine çıkarttın bisikletliyi peki tersane önüne gelince koluna mı alacaklar bisikletleri onun için de yol gerek yani tersaneden mutlaka izin alınmalıdır. Tersanenin içindeki o binaların yenisi Belediye daha içeri yapıp hem bisikletliler için hemde tramvay için yol yaratmalıdır ama yukarıda anlattığım gibi tramvayın o kesiminde tramvay cemal gürsel caddesine kayabilir. Koca Alsancakta kaydırılıyorsa burada da yapılabilir.

Azıcık mantıklı olun yani Belediye bilmiyor mu Askeriyeden izin almayı o şekilde bağlamayı elbette biliyor ama şunu da biliyor bu işler kolay olmuyor izin almak birkaç yıl sonrasında binaları yapmak birkaç yıl bununla uğraşacak vakit yok. İzin alayım, yenisini yapayım v.s dedin mi 3 yıl Tersanenin önünde gömülür kalırsın bekler durursun onun için kalkıp Naldöken İzban - Mavişehir İzban arası yapıcam dedin mi iş ciddiye biner. Ortada izin yok birşey yok diğer partiler bunu kullanır. Tahminime göre Alaybey'e bağlamayı düşünüyorlardı en başta ama bisiklet muhabbeti çıkınca son anda vazgeçildi. Çünkü bisiklet için orada yol lazım madem öyle dediler bunu da buradan götürüp naldökene bağlarız dediler ama izin v.s olmadığı için de Alaybey sahil de kesildi. Gör bak seçimden sonra veya birkaç yıl sonra Tersaneden izin alınacak ve bisiklet yolu ile Tramvay geçirilecek. Tramvayın Alaybey Sahili ile Naldöken arasını ayrı bir ihale olarak çıkacaklar ya da bir şekilde yapacak firmaya onu da yaptıracaklar. Bunu da siyasi malzeme olarak kullanacaklar vatandaşımız yürüyerek yorulmasın diye yapıyoruz ayağına yedirecekler. Sonuçta birkaç yıl sonra Naldökene bağlanacak ama anlatmak istediğim mevzu yıllarca yat yat yat yat yumurta kapıya dayansın ondan sonra böyle ucubelikler yap bunu kabül etmiyorum. Pek ala bundan 3 sene öncesinden filan izinler alınmaya başlanıp tersane içindeki binalar geriye çekilebilirdi. Tramvayı madem seçim malzemesi olarak kullanacaksın önceden bu işleri halledebilirlerdi ama onlar başta işin ucuzuna kaçtılar gider alaybey izbana bağlarız dediler sonra üç beş ay önce bisiklet mevzusu çıkınca bisiklet yolu için tersane önünde yol sıkıntısı çıktı sonrasında bunu da oradan götürelim madem dediler ama izin yoktu. İşte vizyonsuzluk bu yani önceden planlı programlı gitselerdi günü birlik yaşamasalardı bu sıkıntılar çıkmazdı.

Alıntı:
Aktarma olmadan biryerden biryere gitmek istiyorsan araba alırsın olur biter.İzmir de ki raylı sistemi beğenmiyorsun ama ülkenin başkentinde yıllardır raylı sistem 23 km.Havalimanından şehre gitmek eziyet.Şehir içi toplu ulaşım ağırlıklı olarak dolmuş.


Ben aktarmasız gitmek istiyorum mu dedim. İnsanlar istemiyor zorla biniyor dedim önce düzgün oku.

Ben yıllarca Bornovaya gitmek için otobüs + izban + metro + otobüs şeklinde aktarma yaparak ulaştım izmir de bana maval okuma

Ankaradan banane arkadaşım isterlerse 0 km metro yapsınlar banane yahu ben oy attığım partinin yaptığı işe bakarım. Demek ki ankaralı vatandaşlar bu şekilde yönetilmek istiyor oy atıyorlar banane ben izmire bakarım. İzmir de oy attığım partinin böyle saçma işler yapmasını istemiyorum.



aliibili
3 yıl önce - Sal 21 Oca 2014, 23:08

 

Hat alaybey istasyonundan sonra tek hatta düşer.yolun tersane kenarından, tersane duvarına bitişik şekilde naldöken istasyonuna ulaşır. ana caddeyi kesmez, herhangibir sokağı kesmez çünkü yok, tersane duvar dibi kaldırımı yayalar tarafından hiç kullanılmamakta, yani yayalara engel olmaz, yeni yapılan bisiklet yolunu kesmez veya engellemez, kurp problemi olmaz. Askeriyeden izin derdi yok.
Sadece sefer aralığı tek hattın izin vereceği süreyle sınırlanır ki hiçbirşeyi kesmediği için çok uzun olmaz.


emin ksk
3 yıl önce - Prş 27 Şub 2014, 02:19

İhale 2 tramvay içinde yapılmış yalnız bir ayrıntı dikkatimi çekti karşıyaka iskelesi alt geçit yada üst geçitle çarşıya bağlanacaktır yazılmış. Bu durum o kalabalık için yanlış olacaktır.

Konak meydanı gibi yol ve tramvay birlikte alt geçit şeklinde geçebilir hemde güzel bir geçiş yapılmış olur.


birehne
3 yıl önce - Pzr 03 Ağu 2014, 23:25

İhalesi yapıldı, sözleşme imzalandı ama bu tramvay inşaatları neden hala başlamıyor?



ugurtanugur

3 yıl önce - Pzr 03 Ağu 2014, 23:33

Ben bu hattın bir ucunun Mavişehir izban değil de Çiğli izbana kadar uzanması gerektiğini düşünüyorum.
Böyle daha amaçlı bir hale gelmiş olur.


kami suyutmaz
3 yıl önce - Pts 04 Ağu 2014, 00:21

Geçen hafta M.Kemal Paşa sahil yolunda Küçükyalı mevkiinde ölçüm çalışmaları yapılıyordu.

ahmetcan1912

Misafir 7506

3 yıl önce - Pts 04 Ağu 2014, 10:22

Bu hattı çiğli aktarma yada ata sanayiye götürmedikten sonra yapmanın hiç bir anlamı yok.Doğma büyüme Karşıyakalıyım.Burda semt için ulaşım ya tabanvayla yada taksi dolmuşla sağlanır.kimse taksidolmuşlar iki dakikada ulaşıcağı yer için on dakika tramvay beklemez.

İstasyona yürüyeceği vakitte gitmek istediği yere yürür..Mesafe biraz uzaksa bulunduğu yerden elini kaldırır istasyona gelene kadar gideceği yere varmak üzere olur taksi dolmuşla.

Ayrıca hattın alabey kısmı dışında geçtiği güzergahın ekonomik durumu gayet iyidir ve rahatına düşkündür.Yani iki liranın hesabına çok düşülmez.

Hattı çiğliden aktarma sistemini destekliycek şekilde yapsalar çok daha verimli olur kanısındayım.Ksk iskeleyide maliyeti bahane edip üst geçitle geçmeye kalkarlarsa (ki öyle yapıcaklar büyük olasılıkla) bu semte atılmış en büyük kazığı atmış olurlar.



sayfa 4
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege