Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 241
Mehmet Kasım İyonya
3 hafta önce - Cmt 24 Ağu 2019, 08:53

Alıntı:
Yine benim teslim ettiğim dosyada onunla ilgili öneriler de vardı. Belediye başkanı çok uzatmamı istemediği için ben bunu sözlü olarak dile getiremedim.


O dosyanın fotokopisi var mı? İncelemek isterim. Karşıyaka'dan yazıyorsunuz sanırım. Nasıl bir proje vardı? Havaray mı?


erkinalp
3 hafta önce - Cmt 24 Ağu 2019, 09:15

Yok, havaray değil; Örnekköy-Karşıyaka-Körfez-Konak-Eşrefpaşa-Eski İzmir-Rasime Şeyhoğlu Sokağı-Uzundere TOKİ-Fuar İzmir metro hattı önerisi; Buca-Konak hatları tünele alınırsa, tünelden sonra izlemeleri önerilen güzergahlar; Çiğli-Bostanlı hatlarının Mavişehir tramvay'a ve Şemikler İZBAN'a kısaltılması ile artan araçlarla Egekent 2 Aktarma-Bostanlı hattı açılması önerisi vardı teslim ettiklerim arasında.

En son erkinalp tarafından Cmt 24 Ağu 2019, 13:54 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Mehmet Kasım İyonya
3 hafta önce - Cmt 24 Ağu 2019, 09:26

Alıntı:
Ancak birisi sormamış bu izban istasyonlarındaki bilgi panelleri örnek 2 dakika kaldı diyor ama oluyor sana 5 dakika hiç tuttuğunu görmedim bir ara komple kapattılar bakım diye yine aynı durumlar.
Ayrıca eshot sitesinden bahseden olmadı sitede iett sitesi gibi hatlarda tahmini tek yön yolculuk süresi, bilet ücret bilgisi göstermesini.


İZBAN değilde ESHOT'lar için genel bir şey yapılacakmış. Yeni bir bilgilendirme sistemi kurulacakmış. Duraklarda, otobüslerde olacakmış. Biri sordu, başkan cevap verdi. Toplantı çok iyi oldu, ben de İzmir'i öğrenmiş oldum



Cansın17
3 hafta önce - Cmt 24 Ağu 2019, 10:13

Alıntı:
Yine benim teslim ettiğim dosyada onunla ilgili öneriler de vardı. Belediye başkanı çok uzatmamı istemediği için ben bunu sözlü olarak dile getiremedim.

Çok uzun olduğu için mi yoksa mantıksız şeyler sunduğun için mi uzatmanı istemedi acaba?
Belki hala gülüyorlardır dosyana bu adam uçmuş diye 😂

Ya sen değil misin Girne Bulvarını 3+3 otoyol şeklinde revize edip Konağa kadar tüpgeçitle Körfezin ortasından bağlamak isteyen?

Senin kafadaki bi zihniyette 2000 li yıllarda Kordondan Otoyol geçirmek istiyodu Allahtan izin vermediler de ucube viyadükleri hala duruyor Kordonun başında


erkinalp
3 hafta önce - Cmt 24 Ağu 2019, 10:31

Cansın17 demiş ki:
Ya sen değil misin Girne Bulvarını 3+3 otoyol şeklinde revize edip Konağa kadar tüpgeçitle Körfezin ortasından bağlamak isteyen?

İlki o teslim ettiğim öneriler arasında yoktu, ikincisi de 3+3 değil, 2+2 otoyol ve bazı yerlerde buna ek olarak 1+1 yan yol şeklindeydi. 3+3 otoyol oraya sığmaz (3+3 otoyolun kesiti 28 metredir). Üçüncüsü de Konak'a değil, Üçkuyular İskelesi önünden İzmir Çevre Yoluna bağlanacaktı. ESHOT otobüslerinin son durağının Karşıyaka İskelesinden Latife Hanım Sokağına alınmasını önermemin nedenlerinden biri de bu otoyol proje taslağıydı (tabii minibüslerin kaldırılması konusundaki yoğun isteğim de var).
Bahsettiğin otoyol önerisi bu: http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=5502915#5502915



Mehmet Kasım İyonya
3 hafta önce - Cmt 24 Ağu 2019, 14:55
BORNOVA-SALHANE-ALSANCAK-KONAK TRAMVAY HATTI ÖNERİSİ


Alıntı:
Kıyıya yeni tramvay hattı çekilmesi zor, ancak tramvayların TCDD hattına girmesi ile olabilir o da Halkapınar-Naldöken arasında tren seferlerini yavaşlatır.


Mevcut tramvay hatlarına dokunmamak lazım. İşleyen bir sisteme ek inşaat yapmak, inşaat sürecinde sıkıntı doğurabilir. Onun yerine 3., 4. tramvay hatları yapmayı düşünmek lazım. Zaten düşünülüyordur. Bornova-Salhane Tramvayı için Konak'a uzatılmasını önermiştim. Alsancak bölgesinden geçerken, 1-2 km civarı tünelden geçebilir. Kordon'da otoparkları iptal edip ray döşenip ilerlenirse, vatandaş arabayı bırakıp tramvayla gider. O bölgede zaten metro projesi var, yeraltından gidecek. Ama metro pahalı yatırım olur. Bütçeyi sarsmayacak daha ucuz çözüm olan tramvay olabilir. Bazı bölümleri yeraltından gitmesi tramvay olması gerçeğini değiştirmez. Trafiği etkilememesi için yer altından ilerlemesi daha doğru olur.




Mehmet Kasım İyonya
3 hafta önce - Sal 27 Ağu 2019, 10:06

Alıntı:
Yok, havaray değil; Örnekköy-Karşıyaka-Körfez-Konak-Eşrefpaşa-Eski İzmir-Rasime Şeyhoğlu Sokağı-Uzundere TOKİ-Fuar İzmir metro hattı önerisi;


Bu ring UPİ'de farklı bir rota ile vardı sanırım ama fizıbıl çıkmadığı içni planlara alınmadı. Saatte tek yönde 35.000 üstü yolcu lazım.

Bu arada Kültürpark'taki ulaşım buluşmasında toplantı tutanakları katılımcılara gönderilecekmiş. Size geldi mi?



Mehmet Kasım İyonya
4 gün önce - Cmt 14 Eyl 2019, 14:52

Tramvayın Çiğli'ye uzatılması planlara alınmış.

https://www.gundemebakis.com/guncel/iste-izmirin- ...38161.html
Alıntı:

İşte İzmir’in 2020-2024 stratejik planı! Hangi projeler yapılacak?
İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından 2020-2024 yılları kapsayan stratejik planı hazırlandı. Planda; en dikkat çeken nokta Karşıyaka-Çiğli tramvayının 2021 yılında bitirileceği belirtildi. Yapımı devam eden Fahrettin Altay-Narlıdere metro hattının 2021’de hizmete alınacağı ifade edildi. Geçtiğimiz aylarda Ankara’dan onay alan, önümüzdeki yıl uluslararası ihalesi yapılacak Üçyol-DEÜ Tınaztepe Kampüsü-Buca Koop arasına yapılacak metro hattının bitim tarihi ise 2024.


mahmut11
2 gün önce - Pts 16 Eyl 2019, 02:15

Acilen 500 metrelik Ataşehir-Mavişehir İZBAN uzatması yapılmalı . Çiğli de olsun ama şu Mavişehir İZBAN'a bir kol uzanmalı.

erkinalp
1 gün önce - Pts 16 Eyl 2019, 18:13

Ciddi bir yıkım ve yeniden inşaat olmadan olmaz; elektriksel sonlandırma ve durak yeri yüzünden.



sayfa 241
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege