Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 239
erkinalp
10 ay önce - Cum 19 Oca 2018, 10:19

mahmut11 demiş ki:
. Güvenlik görevlisine yükleme makinesi nerede dedi, güvenlik görevlisi de “İskelede var” yanıtını verdi

Tramvay bu, metro değil. Her durakta yükleme makinesi olmaması olağan. Mavibahçe gibi yoğun duraklara yerleştirilebilir.


mahmut11
10 ay önce - Cmt 20 Oca 2018, 01:36

İyi de, işlerine gelince "yav şu kadar raylı sistem yaptık" demesini de, tramvayların üzerine "metro-izmir" yazısını koymayı da çok iyi biliyorlar. 1-2 yıla Mavişehir İZBAN'a kadar uzayacağı öngörülen bir sistem için dolum makinası koymak çok maliyetli ve zahmetli bir iş olmasa gerek.

Gerçi İZBAN ve METRO'daki makineler daha doğru düzgün çalışamıyor ya..Neyse..


mahmut11
1 hafta önce - Pzr 02 Arl 2018, 05:54

Karşıyaka tramvayında günlük taşınan yolcu sayısı 35.000

Kaynak, Buğra Gökçe


Evet. Gerçekten az bir rakam...
Çok yazık.



Tacettin Şenel

1 hafta önce - Pzr 02 Arl 2018, 06:21

Bence bu tramvayı ne yapıp edip bir an önce kaldırmaları lazım insanlar tramvayda rezil oluyor...

Anıl 95
1 hafta önce - Pzr 02 Arl 2018, 11:34

Çiğli etabı açıldığında 100 bini geçecektir

GkhanTR
1 hafta önce - Pzr 02 Arl 2018, 11:56

35.000 fena bi rakam değil. Kocaeli'nde benzeri dönemde açılan tramvayda sistemi günde 30.000 taşıyor diye her hafta şöyle rekor böyle rekor diye haber yapıyorlar.

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=6820017#6820017

Dendiği gibi Çiğli uzatması yapılınca asıl altın çağını yaşayacak. Ama şu anda ki yolcusu fena sayılmaz.



mahmut11
1 hafta önce - Pzr 02 Arl 2018, 15:39

Yetmez. Danimarka'da 80.000 nüfuslu kasabalarda da tramvay var, onlara göre çok çok kalabalık desek olur..

Bak asıl polyanacılık böyle olur..


offensive
1 hafta önce - Pzr 02 Arl 2018, 16:16

1,5 yıldır sabırla Çiğli uzatmasını bekliyoruz artık harekete geçilsin bir an önce yeter...

mahmut11
5 gün önce - Cmt 08 Arl 2018, 03:33

Düzeltme.
Danimarka'da değil,

Letonyada imiş
Liepaja kenti

Nüfusu da Letonya Merkezi İstatistik Bürosuna göre 69bin imiş.



Neyse ne, Tınaztepe'den Konağa giden 3 hattın toplam yolcusu bu tramvayın günlük taşıdığından daha fazla.

Başka bir şey söylemeye, kayırmacılığın boyutunu anlatmaya gerek yok herhalde. Bari bu tramvayı AVM'yi yapan şirket yapsaydı da 35 bin kişinin kullandığı şeyi bütün İzmir zamlarla ve aktarma iptalleriyle ödemeseydi.


Zafer A

4 gün önce - Cmt 08 Arl 2018, 12:04

Tramvay projelerinin ikisi de çöp. Tek faydası elektriğe geçiş. Onun da bu kadar paralar ödemeden, şehri böyle kilitlemeden, milleti aktar aktar götürmeye gerek kalmadan çözümleri vardı. Sırf tramvay yapmak moda oldu diye yapıldı. Onlar yaptı biz de yaptık, eh onların ki de hataydı sizinki de hata aferin hepinize!

Türk şehirleri uygun değil bu işe. Adam Avrupa'da Roma'dan beri 2000 yıldır ızgara planlı şehirlerde yaşadığı için bunu yapıp düzgünce kullanabiliyor. Bizde öyle değil, şehirler plansız. Bizde sıfırdan şehir boyunca gerçek anlamda tramvay ağı bir Konya'da olur. İzmir'de hazırda atıl ray olduğu için Buca'da olurdu o kadar. Belki yeni planlanan yerlere de tramvay plan içine dahil edilerek, o kadar yol bırakılarak mümkün olur, başka da olmaz. Bize metro lazım. Ya İzmir'i yıkıp baştan yapacaksın, ya da sadece metro yapacaksın.



sayfa 239
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege