Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 235
mahmut11
5 ay önce - Cmt 08 Tem 2017, 23:50

Taksidolmuş'ları kaldırmak kolay ama dolmuşları kaldırmak kolay değil, adamlar İzmir'de mafyalaştığı için kaldırılamıyorlar.

erkinalp
5 ay önce - Cmt 08 Tem 2017, 23:56

Taksi-dolmuş otobüsle ve tramvayla etkileşmiyor. Onlar için de Karşıyaka merkez-Aksoy-Bostanlı Merkez-Atakent-Yalı mahallesi-Şemikler İstasyon ve Karşıyaka Sahil-Mavibahçe Ekspres güzergâhları olabilir.

offensive
4 ay önce - Pzr 16 Tem 2017, 12:39

Son durak Ataşehir açıldı mı?
Açılmadıysa ne zaman açılacak?
Bir de yeri neresiydi final dershanesinin orada mı?



Anıl 95
4 ay önce - Pzr 16 Tem 2017, 17:58

Son durak Ataşehir açılmadı mı derken?
Baştan beri Alaybey Ataşehir arası çalışıyor zaten


offensive
4 ay önce - Pzr 16 Tem 2017, 19:11

Hayır Çevre Yolu'na kadar gidip orada herkesi indiriyorlar. Karya Evleri'nin oradaki durağa kadar yani.
Son durak Ataşehir yani biraz daha ileride ama tam yerini bilmiyorum.


mahmut11
4 ay önce - Pzr 16 Tem 2017, 22:12

Zaten hiç bir zaman "Ataşehir" diye bir durağa gitmemişti ki. Hep çevreyolunda kalıp depoya devam etmişti. Sürücü duyuru yapıyor "Son istasyon aracı boşaltın" şeklinde. Belediyenin Ataşehir diye bir durak var demesi tamamen kandırmaca yani. Böyle bir durak olsa kamuya açık olmaz mıydı?



GrS_Alp
4 ay önce - Pzr 16 Tem 2017, 23:34

Az ilerde durak hazırda setler gidemiyor rayları dizemediler köprüden dolayı sanırım

offensive
4 ay önce - Pzr 16 Tem 2017, 23:46

Ataşehir adında bir durak var, son durak. Kurmaca değil. Ben sadece açıldı mı diye ve tam net yerini sormuştum.



Fedemre5
4 ay önce - Çrş 19 Tem 2017, 17:42







Konak tramvay hattı çalışmalarını hızla sürdüren ve bu yıl içerisinde Mavişehir-Karşıyaka Tramvayı’nı hizmete sokan İzmir Büyükşehir Belediyesi, vatandaşlardan gelen talep üzerine tramvayın Çiğli yönüne uzatılması için kolları sıvamıştı.
Projenin geleceği ile ilgili olarak ise önemli bir gelişme yaşandı. “Çiğli Tramvay Hattı” projesi için hazırlanan dosya İzmir Valiliği’ne sunuldu. Yapılan değerlendirmelere göre, dosya Çevresel Etki Değerlendirilmesi, yönünden uygun bulundu ve ÇED süreci başlatıldı.
Çiğli’de oturan vatandaşların ulaşımını büyük ölçüde rahatlatacak olan tramvay hattı, 14 istasyon olacak. İki etap halinde yapılacak olan tramvay hattının ilk etabının 2019, ikinci etabının ise 2021 yılında tamamlanması bekleniyor.
250 milyon TL’ye mal olması beklenen 11 kilometrelik hatta 14 istasyon olacak. Mavişehir İZBAN Deposu bitimindeki Ataşehir İstasyonu’ndan başlayacak olan tramvay, Atatürk Organize Sanayisi’ne uzayacak.
Tramvayın ilk etabı Ataşehir-Çiğli İZBAN-Çiğli Bölge Eğitim Hastanesi arası olacak. İkinci etap ise Ata Sanayi Sitesi, Katip Çelebi Üniversitesi üzerine Atatürk Organize Sanayi Sitesi’nden geçerek İstasyonaltı Mahallesi kavşağındaki hat ile birleşerek Ataşehir İstasyonu’nda son bulacak.
Proje kapsamında Mavişehir ile Ataşehir arasındaki yaya ve bisiklet erişimi ile ilgili talepler üzerine, bu bölgede bir de üst geçit yapılacak. İzmir Çevreyolu üzerinden ve Atakent Kavşağı'nın batısından geçmesi planlanan tramvay hattı ile birlikte bisiklet ve yaya yolunun da yer aldığı bir üst geçit yapılacak.
Kaynak:Egede Sonsöz


yunus2435
4 ay önce - Çrş 19 Tem 2017, 18:17

Çok yavaş, ÇOK YAVAŞ!
Yine Mavibahçe den bindim Bostanlı İskeleye kadar at arabası gibi gitti mübarek.
Faytona binsek daha hızlı ulaşırdık eminim.
Sinir bozucu bir yavaşlıkta.
İçerisi de bomboş gelen geçen hepsine bakıyorum benim bindiğim set gibi toplasan 10 kişi var.

Bostanlı İskeleden sonra ne hikmetse birden hızlandı , Karşıyaka ya kadar bu kısımda olması gereken hızda geldik ama tuhaf geldi bana.
Çünkü Mavibahçe ve Bostanlı İskele arası yol ortasında gidiyor etrafında insanlar yok, hız yapabilirken yapmadı adeta yürüme yavaşlığında tıs tıs gitti.
Bostanlı İskele den sonra hem yürüyüş hem bisiklet yolu hemen dibinde olmasına rağmen hız yaptı.

Enteresan



sayfa 235
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege