Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1

Tercihiniz hangi firma ?
Kernek 13.8%  13.8%  [40]
Zafer 26.3%  26.3%  [76]
Beydağı 36.7%  36.7%  [106]
Vip Malatyalılar 7.3%  7.3%  [21]
Medine 13.1%  13.1%  [38]
Kayısı Kent 2.8%  2.8%  [8]
Toplam Oy : 289

Salih ÇELİK
5 yıl önce - Cmt 20 Nis 2013, 18:40
Malatya - Şehirlerarası otobüs firmaları, seferleri ve güncel gelişmeler..


Kernek Turizm

Servis numarası 4444644.. Yakın geçmişte kurulan ve pazardaki konumunu kaliteli firma olarak tescilleyen Kernek Turizm, otobüs filosunu sürekli yeni modellerle güncel tutuyor.. http://www.kernekturizm.com.tr

Zafer Aksoğanoğlu

Servis numarası 4442244.. Malatyanın en eski şehirlerarası otobüs firması.. Yeni otobüsler ve kaliteli hizmeti var. Belki hafızam beni yanıltabilir ama Malatya'da ilk iki katlı şehirlerarası otobüsü Zafer'de görmüştüm.. http://www.zaferturizm.com.tr

Beydağı Turizm

Servis numarası 4440544.. Kernek Turizm yokken Zafer ve Beydağı vardı.. İkiside kaliteli olarak bilinirdi ama Beydağı Zafer'in bir adım gerisindeydi hep.. Kernekten sonra yeni otobüs çalıştırma furyasına Beydağı'da katıldı.. Yeni araçla hem filosunu genişletti hemde prestij kazandı.. http://www.beydagi.com.tr

Vip Malatyalılar

Servis numarası (422)3213321.. Bu firmayla seyahat etme fırsatım hiç olmadı.. Fiyatlarının diğer firmalara göre daha uygun olduğunu biliyorum.. Yoğun dönemlerde bilet bulunmadığında Vip Malatyalılar iyi bir kurtarıcıydı.. Filosunu sürekli yeni araçlarla domine etseydi ikinci bir Kernek olabilirdi.. http://www.vipmalatyalilar.com.tr.tc

Medine Seyahat

Servis numarası (422)3219014.. Medine Seyahat ilk hizmete başladığı yıllarda onunla yolculuk yapanlar bir espri geliştirdiler; Medine, Malatyadan İstanbula 5 mola yapar, fırsat kalan zamanda yol gider Bu, işin gülümseten ama gerçek yanıydı.. Neyseki insanların tercihleri ile bugünlere kadar gelebildiler..

Kayısı Kent

Servis numarası 4444944.. İlk kurulduğu zamanlarda köhne ve sürekli arıza yapan 403 araçlarla bu işi yürütmeye çalıştılar ama olmadı.. Sonradan filolarını yeni araçlarla destekleyip araçlarda birebir müşteri bazlı hizmetlere yönelerek (gazete, internet, açık büfe vs) bu yarışta bizde varız dediler.. http://www.malatyakayisikent.com.tr

Not: Yakın bir zamanda Beydağı ile İst-Mlt-İst yaptım.. her iki araçtada internet yoktu. Servis kalitesi vasatın üstünde değildi.. Özellikle İstanbuldan Malatyaya gidişte Ankara ve Kayseri hariç, uğramadığımız şehir terminali kalmadı diyebilirim.. Beydağı gibi senelerini bu işe vermiş bir firma bunları yapıyorsa diğerlerinin hali nicedir bilemedim..

Şehirlerarası seyahatlerde yıllardır süregelen bir monotonluk ve özellikle uzun yolculuklarda ortaya çıkan bir sıkıcılık var.. Bu durumu firmalar nasıl aşar bilemiyorum ama benim birkaç önerim var..

-Uzun yolculuklarda uyku ve bel ağrısı problemleri büyük sorun.. Koltuk sayıları mutlaka azaltılmalı. Koltuk yatak konuma getirildiğinde daha kullanışlı bir açı ile yatar.

-İnternet tüm araçlarda standart hizmet, kapalı devre yayınlarda güncel ve zengin içerik olmalı..

-Bazı araçlarda tekli koltuk yapısı tercih edilmeli..

-Servis hizmetleri çeşitlendirilmeli, küçük dilim kek ve bir uyduruk çayın dışına çıkılmalı..

-Yolculuk sonrası personel performans değerlendirmesi yapılmalı.. İlgili firma bunu yolcular ve müşteri temsilcileri ile işbirliği yaparak yürütmeli.. Sürekli olmasına gerek yok, her araç için ayda 3-4 uygulama yeterli olacaktır..

Benim aklıma gelenler şimdilik bunlar.. Evet bu söylediklerimin firmalara mali bir yansıması olacaktır fakat, bu şekilde devam ederlerde kısa mesafeler dışında yolcularını uçaklara kaptıracaklar tercih kendilerinin..


Hüseyin_44

5 yıl önce - Cmt 20 Nis 2013, 18:44

yolculukta giderken Kernek Turizm gelirken Beydağı Turizm

Salih ÇELİK
5 yıl önce - Cmt 20 Nis 2013, 18:50

Alıntı:
yolculukta giderken Kernek Turizm gelirken Beydağı Turizm

Zamanin birinde bileti elimdeki Kernek beni Konyadan almadan yoluna devam etmisti.. Arac Antalyadan geliyordu ve sanirim yerimi Antalyada satmislardi.. Neyseki yarim saat sonra gelen Zafer imdadima yetisti.. Tabii bu munferit bir olaydir, surekli bu tarz sikayetler oldugun sanmiyorum ama Kernek gibi isinde ciddi ve kaliteli bir firma 3-5in hesabini yapmamaliydi.. Bu arada 6 firma cok degilmi ya



Hüseyin_44

5 yıl önce - Cmt 20 Nis 2013, 18:52

Alıntı:
Bu arada 6 firma cok degilmi ya


hiç değişmedi Kernek hariç ben kendimi bildim bileli var


semih_44
5 yıl önce - Cmt 20 Nis 2013, 20:21

zafer ve kernek turizmi tercih ediyorum ama adana da okurken hep kernek le giderdim servisi ve muavinleri daha iyiydi.

+lvnt44
5 yıl önce - Cmt 20 Nis 2013, 20:25

2007 yılından beri hep kernek firmasını tercih ettim şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım hizmetlerinden gayet memnun durumdayım...



gezengöz
5 yıl önce - Pzr 21 Nis 2013, 20:42
2+1


Arkadaşlar ilk 2+1 zafer idi kaldırdılar.Sizce 2+1 fark yaratmaz mı?
Bu arada metro merkez kalkış yapan seferleri olacaktı ne oldu?


Salih ÇELİK
5 yıl önce - Pzr 21 Nis 2013, 21:13

ozellikle uzun hatlarda 2+1 tercih sebebir olur.. metro sitesinde malatya gorunuyor, bi ara calisti ama su aralar durum nedir bilemiyorum..

malatyalı eser44

5 yıl önce - Çrş 24 Nis 2013, 14:56

çok defa medine turizm'le yolculuk yaptım kötü demem kendi halinde güzel bir firma ulusoy'la da kıyaslayacak değiliz o yüzden beğenirim...

Salih ÇELİK
5 yıl önce - Cmt 11 May 2013, 21:53

Yogun olmayan kis donemlerinde suit otobusler kullanilmali.. Bikac gun once arka arkaya zafer ve beydaginin malatya-istanbul seferini yapan otobuslerine rastladim... ikiside yari yariya bostu..



sayfa 1
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM