Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Eskişehir - Bozüyük Banliyo Hattı
« önceki   123 ... 891011   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 9
Furkan ÇINAR
10 ay önce - Pts 18 Eyl 2017, 16:38

Faydadan çok zarar getirir diyenlere gelsin bu cevap;
Alıntı:
Bu şehirdeki küçük olsun benim olsun anlayışına inanın ifrit oluyorum. Büyük düşünün birşey kaybetmezsiniz,olsun herşey olsun,ne kaybederiz şehir olarak. İsteyen istediğini kullansın...


-----
Alıntı:
Bence Bozüyük-Eskişehir arasında bir banliyö sistemi değil de en yakın Eskişehir-Kütahya-Tavşanlı örneğinde olduğu gibi (biraz daha fazlası olabilir) günün belli saatlerinde bölgesel tren işletilebilir.


Berktuğ Bey böyle bahsettiğinİz gibi bir işletme malesef hiçbir fayda sağlamaz.
Çünkü TCDD tarafından Eskişehir-Kütahya-Tavşanlı arasında yapıl(m)a(ya)n işletme ortada.

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi eliyle ciddi bir banliyö işletmesiyle, raylı sistemin ne demek olduğunu insanlar gayet düzgün bir şekilde anlayabilir.


26METİN
10 ay önce - Pts 18 Eyl 2017, 16:44

inandırıcılığınız burada gidiyor furkan bey tamam banliyöyü destekliyoruz ama neden Eskişehir - Kütahya - Tavşanlı işletimine karşısınız.

Furkan ÇINAR
10 ay önce - Pts 18 Eyl 2017, 16:53

Alıntı:
inandırıcılığınız burada gidiyor furkan bey tamam banliyöyü destekliyoruz ama neden Eskişehir - Kütahya - Tavşanlı işletimine karşısınız.


Karşı değilim, dikkatli okuyun mesajımı; "işletilmiyor" diyorum!

Raybüs hak ettiği şekilde işletilmiyor.
Seferler daha fazla olması gerekiyor ama malesef insanları zorla kara yoluna yönlendiriyor TCDD.

İşte bu yüzden Bozüyük Banliyö işletmesini de EsBB yapmak istiyor. TCDD'nin ne böyle bir işletim yapma niyeti var ne de referansları düzgün.(BKZ: Eskişehir-Tavşanlı)



26METİN
10 ay önce - Pts 18 Eyl 2017, 17:00

furkan bey peki esBB nin refansı nedir ?
eldeki 33 adet tramvayı planlı çalıştıramıyor
ek sefer koyuyor ne zaman koyacağı belirsiz
+ ek sefer 1 dk sonra geliyor ve tamamen boş oluyor.
bumu referans
kimin nreye gittiğini bilmiyorlar.
ben uluönder veya ssk dan biniş yaptım neye gittiğimi biliyormu =? TABİKİ HAYIR
BUMU REFERANS


Misafir 361

10 ay önce - Pts 18 Eyl 2017, 17:02

TCDD nin yeni çıkan Kanunuyla Eskişehir Bşehir Belediyesi demiryolu konusunda kendi şirketini kurarak hem bölgesel hem de banliyö taşımacılığı yapabilir...Yılmaz Hocaya bildirirsek çok isabetli olur...Herşeyi devletten beklemiyeceksin hatta hocaya durumu bizzat yazacam inşallah hayırlısı olur...

Furkan ÇINAR
10 ay önce - Pts 18 Eyl 2017, 17:15

Alıntı:
furkan bey peki esBB nin refansı nedir ?
eldeki 33 adet tramvayı planlı çalıştıramıyor
ek sefer koyuyor ne zaman koyacağı belirsiz
+ ek sefer 1 dk sonra geliyor ve tamamen boş oluyor.
bumu referans
kimin nreye gittiğini bilmiyorlar.
ben uluönder veya ssk dan biniş yaptım neye gittiğimi biliyormu =? TABİKİ HAYIR
BUMU REFERANS


EsBB'nin raylı sisteme bakışı ile TCDD'nin bakışı ortada.
Eskişehir, 2004 yılında beri toplu taşımada raylı sistemi kullanıyor. (Yaşadığımız ülkeyi ve diğer büyükşehirleri gözönüne alın)
Halihazırda EsTram 40 km'lik uzunluğuyla, Türkiye'deki raylı sistem uzunluklarında en ön sıralarda.

Günlük 140binleri aşan kullanım sayısıyla, yine ülkedeki en yüksek kullanım oranlarına sahip raylı sistemlerden birisi.

Eksikleri elbette var; hatlar verimli olduğu için, sefer sayıları az yani araç sayısı yetersiz kalıyor.
Ancak bu raylarda 250bin liralık araçlar çalışmıyor. Bu eksikliklerde zamanla giderilecektir.
Ulaşım omurgasında EsTram benzeri hatları olan, başka Büyükşehirlere giderseniz durumları daha iyi mukayese edebilirsiniz.



26METİN
10 ay önce - Pts 18 Eyl 2017, 17:19

Alıntı:
Günlük 140binleri aşan kullanım sayısıyla, yine ülkedeki en yüksek kullanım oranlarına sahip raylı sistemlerden birisi.

Eksikleri elbette var; hatlar verimli olduğu için, sefer sayıları az yani araç sayısı yetersiz kalıyor.
Ancak bu raylarda 250bin liralık araçlar çalışmıyor. Bu eksikliklerde zamanla giderilecektir.
Ulaşım omurgasında EsTram benzeri hatları olan, başka Büyükşehirlere giderseniz durumları daha iyi mukayese edebilirsiniz.

furkan bey araç yetersiz değil verimsiz çalışıyor eldeki 33 seti verimli planlamıyorlar
ek sefer değil 13 dk yerine 12-11-10 dk nasıl olursa artık daha sık sefer yapılmalı
ek sefer koyacak kadar set varsa 12-11 dk yada düşürülebilir
ayrıca kimde ümüt etmesin yeni setleerin mevcut hatlara faydası olmayacak.


Furkan ÇINAR
10 ay önce - Pts 18 Eyl 2017, 17:43

Alıntı:
furkan bey araç yetersiz değil verimsiz çalışıyor eldeki 33 seti verimli planlamıyorlar
ek sefer değil 13 dk yerine 12-11-10 dk nasıl olursa artık daha sık sefer yapılmalı
ek sefer koyacak kadar set varsa 12-11 dk yada düşürülebilir
ayrıca kimde ümüt etmesin yeni setleerin mevcut hatlara faydası olmayacak.


Bu çağrınızı, EsTram'a veya EsBB'ye iletmenizi tavsiye ediyorum.

Esasen 12-11-10 dk. bile yeterli değil.
Çünkü EsTram, HRS-tramvay karşımı bir raylı sistem. Yani daha kısa aralıklarla çalışması gerekiyor.


26METİN
10 ay önce - Pts 18 Eyl 2017, 17:48

furkan bey inci gibi sözler diziyorsunuz . süslü püslü laflar söylüyorsunuz ama cevap veremediğiniz yerde kaçıyorsunuz.
topu estrama atıyorsunuz.
işte referans diyorum.


Furkan ÇINAR
10 ay önce - Pts 18 Eyl 2017, 18:06

Alıntı:
işte referans diyorum.


2004 yılından bu yana kullanılan, halihazırda günlük 140bin yolcu sayılarını geçmiş, 40 km uzunluğundan bir raylı sistem.

2004 yılında Uluslararası Toplu Taşıma Birliği (UITP) tarafından; Zürih, Brüksel, Dresden ve Rotherdam'ın da içinde yer aldığı toplam 12 proje arasından yılın hafif raylı sistem ödülünü kazanan bir sistem.



sayfa 9
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 891011   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM