Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Eskişehir - Bozüyük Banliyo Hattı
« önceki   123 ... 91011   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 2
Berktuğ
site denetçisi

5 yıl önce - Cum 22 Mar 2013, 10:50

Alıntı:
17. Köprübaşı
18. Işıklar

Eskişehir Gar ile Şeker Fabrikası arası yeraltı güzergâhı olacağından bu istasyonların yapılması çok zor.
Ancak ve ancak bu bölgeye Anadolu trenlerinin Elektriklisi tarzında bir tren üretilip karşılıklı 22 sefer Bilecik-Bozüyük-Eskişehir arasında bölgesel tren seferleri düzenlenirse daha anlamlı olur.
Bu seferlerin içinden bazıları Bozüyük'te son durak yapar bazıları Bilecik'e devam edebilir.
Aynı seferler Kütahya ve Afyon'a da yapılabilir. Malum İstanbul-Konya YHT hattından mahrum kalacaklar.


Cemoli D18
5 yıl önce - Cum 22 Mar 2013, 13:36

çok iyi bilmesem de bölgeyi güzergahı kullandığımdan az da olsa fikir sahibi olduğumu düşünüyorum, otobüsler ve midibüsler ile git gel sorunlu ve yakıt fuzuli tren ile bunu aşarsak bölgede örnek olur ve daha hızlı bir şekilde git-gel olur

Furkan ÇINAR
5 yıl önce - Cum 22 Mar 2013, 14:22

Alıntı:
Bu da benim tasarımım.
21 istasyon (4'ü Bilecik, 17'si Eskişehir il sınırı içinde), 56.9 km


Sizin tasarım da gayet başarılı ancak Berktuğ Bey'in de söylediği gibi sizin istasyonlardan ,Köprübaşı ve Işıklar istasyonlarının olduğu bölgelerde tren yerin altından gidecek .
Berktuğ Bey biraz iyimser davranarak yapılması çok zor demiş , ancak Eskişehir Büyükşehir Belediyesi yerin altında istasyon projesine kesinlikle girmez . İstenirse tabiki yapılır ancak mevcut başkan bunu yapmaz.

Ayrıca seninn yazdığın istasyonlar daha verimli olur.Ancak biz verimsizine bile razıyız diyelim. Osmangazi diye belirttiğiniz durağın arkasında oturuyorum ,yazdığınız gibi istasyonlar gerçekleşirse benim için çok daha güzel olur . Ancak ben Sazova veya Eskişehir Gar istasyonlarına gitmeye razıyım .

Ek olarak şunu da belirteyim Eskişehir'de Demiryolunun Yer Altına Alınan kısmı şu şekilde ...



(+)


Muttalip,Sakarya,Bağlar Geçitleri ile İstasyon Köprüsünden kurtulmak istendi . Yani bu bölümler arasında istasyon yapılmaz diyeyim .

Alıntı:
Raybüs gibi bir şeyi koymaları otobüs işletenlerin sonu olur. ve buna izin vermeyeceklerdir.


Mevcut durum sonsuza kadar gidemez !!! İmkansız .

Alıntı:
Böyle bir hat için pek çok istasyon belirtilmiş ama, istasyonlar ilgili ilçe - beldelere yakın mı ki? Ben pek değil diye hatırlıyorum, demiryolu yerleşim yerlerinin epeyce dışından geçiyor sanki.


Söylediklerinizin tam tersi diyebilirim. Yazdığım istasyonlar; İnönü dışındakilerin hepsi merkezlerden geçiyor .



emrenmert

5 yıl önce - Cum 22 Mar 2013, 17:07

İzmir'de de demiryolu üzerinde yeraltı istasyonları var. Köprübaşı istasyonu yeraltına yapılabilir ve Işıklar İstasyonunu da iptal edebilir. Ben de böyle düşünmüştüm.

Furkan ÇINAR
5 yıl önce - Cmt 23 Mar 2013, 19:25

Alıntı:
İzmir'de de demiryolu üzerinde yeraltı istasyonları var. Köprübaşı istasyonu yeraltına yapılabilir ve Işıklar İstasyonunu da iptal edebilir. Ben de böyle düşünmüştüm.



Böyle olabilir ...

Ama dediğim gibi ilk etapta birkaç ana istasyona bile razı olur herkes ... Şuan bu durumdayız ...


Furkan ÇINAR
4 yıl önce - Pzr 28 Tem 2013, 02:34

Bu sıralar Eskişehir'in gündemini epeyce meşgul eden İstasyon Köprüsünün yıkılma konusuyla birlikte ,Yılmaz Büyükerşen başta olmak üzere yerel basın tarafından da Eskişehir - Bozüyük arası Banliyo Hattı da tekrardan dile getirilmeye başlandı ...



Hasan Mihrican

4 yıl önce - Pzr 28 Tem 2013, 09:42

Konuyla çok alakalı görülmeyebilir ama bence Bozüyük idari olarak Eskişehir'e bağlanmalı.
Bozüyük'ün Bilecik'le coğrafi olarak bir bütünlüğü yok çünkü Bozüyük, Bilecik'in aksine Karasu Vadisinin dışına kurulmuştur. Ayrıca Bozüyük bir bakıma Eskişehir Ovasının devamında yeralmaktadır.

Bunun dışında Bozüyük'ün sosyal ilişkisi Bilecik'ten çok Eskişehir'ledir.
Bilecik'le olan en büyük ilişki devlet dairelerinde halledilmesi gereken işlerdir.

Eğer Bozüyük Eskişehir'e bağlanırsa banliyö treni projesi dahil bir çok iş daha kolay ve verimli bir şekilde halledilebilir.


Behçet Uluvar

4 yıl önce - Pzr 28 Tem 2013, 21:15

İnönü-Akpınar İstasyonları arasında 1500-2000 kadrosu olan Ford Otosan Fabrikasi İstasyonu unutulmamali.

erdeturan
3 yıl önce - Çrş 09 Tem 2014, 12:20

Keşke böyle bir proje hayata geçse. Bozüyük'ü çok iyi kalkındırabilir.

Furkan ÇINAR
2 yıl önce - Cum 11 Arl 2015, 16:14

“Eskişehir-Bozüyük arası banliyö seferi yapılacak”

Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, Eskişehir ile Çukurhisar arasında banliyö seferlerinin gerçekleştirilmesi için protokol imzaladıklarını söyledi.

Geçen hafta Devlet Demiryolları Genel Müdürlüğü yetkilileri ile bir araya geldiğini ifade eden Büyükerşen, protokolu imzaladıklarını ve bu sayede Eskişehir’deki ulaşım problemine değişik bir çözüm getirileceğini söyledi. Türkiye’nin, Eskişehir’in ve vatandaşların kazanmasını istedikleri için değişik projeler sunmaya devam edeceklerini belirten Büyükerşen şöyle konuştu: “Ulaşım ile ilgili ben çok daha köklü bir çözümün peşindeyim, o köklü çözümde Eskişehir ile Çukurhisar arasında banliyö seferi yapmak, banliyö hattı kurmak. Bunun için de Devlet Demiryolları Genel Müdürlüğü ile geçen hafta oturduk, garda VİP Salonunda protokolu imzaladık. Karşılıklı projeler sunduk, söyledim ve genel müdür yardımcısı da dahil bunun üzerinde çalışalım. Dedim ki yatırım yapmanıza gerek yok, bir lokomotif arkasında iki vagon taktınız mı Bozüyük Eskişehir arasında gitsin gelsin. Hatta dahası var, Eskişehir Organize Sanayi ile oradan bir hat yapıldıktan sonra Hava Kuvvetleri Komutanlığını geçtikten sonra organizenin içine de demir yolu hat döşeyin, banliyö orayla Bozüyük arasından devamlı çalışsın."

Bozüyük’te de sanayi var, oradan çalışan işçilerin, memurların, mühendislerin hepsi Eskişehir’de oturuyor. Mevcut gar binasını banliyö garı olarak kullansınlar ve hem para kazansınlar hem de Eskişehir istifade etsin. Çukurhisar, Bozüyük ve sanayidekiler de kazansın ve ülke ekonomisine katkı olsun, daha ucuz olacak bu şekilde.”

Bu haberin üzerinden 1 sene geçti, Çukurhisar-Eskişehir banliyosu protokole rağmen hala başlamadı!
Bu iki durak bir başlasa, Bozüyük'te hemen eklenir.

YHT ile Bozüyük-Eskişehir 19-20 dakika ama ücreti 15 TL olunca hiç kullanışlı olmuyor! Ayrıca saatler de pek uygun değil!



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 91011   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM