Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
mobilposta
5 yıl önce - Cum 14 Hzr 2013, 21:09

3.6 metre uzunluğunda dolmuş mu olur hiç mi metre kullanmadınız
araba uzunluklarına bakmadınız
mini cooper bile o uzunluktadır
normal bir araba bile 4-5 metre arasındadır.

http://www.karsanj10.com/modeller/default_hat_tek ...ikler.aspx

linkde görebilirsiniz uzunluğunu


Berktuğ
site denetçisi

5 yıl önce - Cmt 15 Hzr 2013, 01:30

TURAN YUNUS demiş ki:
Şu an üretimde olan Karsan j10 bile 3,6 m. uzunluğunda.

Arkadaşım yanlış yazmış herhalde, 6,3 metre olacaktı doğrusu.
Ayrıca Sultan Maxicity ve İsuzu Novociti'ler artık 7,5 metre segmentinde üretiliyorlar.


Yasin Efesoy

5 yıl önce - Cmt 15 Hzr 2013, 09:09

TURAN YUNUS demiş ki:
yeni sistemde Tureks'le ya da yeni gelecek şirketle en başta anlaşılıp ortak elektronik kart, aktarma ve paso uygulanmalı. Yoksa Bursa gibi sorunlar kapımızı bırakmaz.

Burada bir yanlış anlaşılma var. Minibüslerin dönüşümünün gerçekleşmesi durumunda -ki bu işlemin Mart 2014'e kadar gerçekleşmesi gerekiyor- ÖHO için yeni bir ihaleye çıkılmayacak. Tureks'in de sözleşmesi 30 Mart 2014'te sona eriyor. Dolayısıyla ulaşım alanında minibüs esnafının en az 2/3'ünden oluşan bir tüzel kişilik kurulacak ve tek işletme bu olacak. Bu nedenle Bursa'daki gibi sorunların yaşanması da engellenmiş olacak.



bakaydın
5 yıl önce - Cmt 15 Hzr 2013, 11:45

minibüslerin yerine otobüs eğer gerçekleşirse gerçekten güzel bir uygulama olacak.Denizli'de trafik artık büyük sorun.ulaşım da hakeza...

gürkan raci
5 yıl önce - Cmt 15 Hzr 2013, 20:32

bu bahsettiğiniz sistem su anda manisada uygulanana sisteme benziyor sanki

TURAN YUNUS
5 yıl önce - Pzr 16 Hzr 2013, 01:01

Alıntı:
Burada bir yanlış anlaşılma var.

Evet büyük bir yanlış anlaşılma var çünkü belediyeden tatmin edici ve bilgi verici açıklama yapılmıyor. 300 otobüs gelecek diyor da nasıl gelecek?

Bunun planı yapıldı mı, dönüşüm nasıl olacak bir anda komple mi yoksa bölge bölge (durak durak) mi geçilecek?

Dönüşüm sonrası yeni araçların standart özellikleri ne olacak, en önemlisi yakıt sistemi ne olacak? Ümidim hibrit, elektrik, doğal gaz gibi alternatif yakıtlara yönelmeleridir. Klasik dizel yakıt almak alırken ucuz ancak diğer yakıt seçeneklerine göre daha çok yakıyor bunu göz ardı etmemek gerekiyor.

Eğer denildiği gibi değişimden sonra sadece minibüs esnafı toplu ulaşımda olacaksa vay halimize. Her ne kadar Tureks ve belediyeye karşı minibüslerin çıkarlarını desteklesem de onların mantığını benimseyen bir insan değilimdir. Bu yüzden onların mantığıyla Denizli trafiği çok karışır. Düşünsenize 12 m. otobüslerin şimdiki gibi İstasyon caddesinde sıralanıp yolda yolcu aldığını... Halimiz şimdikinden kötü olur.

En önemli sorulardan biri de otobüslerin boyutları. Standart bir boyut belirlenip o mu alınacak yoksa ihtiyaca göre mi? Kayseri hepsini 12 m. almıştı bu Denizli için yanlış olur. Bana kalırsa M2010 gibi minibüs tarzı araçlar dahil 6, 7, 5, 9, 12, 18 hepsinden ihtiyaca göre alınmalı.

Dönüşüm eğer sadece minibüs esnafına bırakılırsa bir başka sorunda ihtiyacı karşılayabilecek mi?
Sonuçta şu an yoğun vakitlerde minibüs+otobüs şeklinde olmasına karşın ihtiyaçları karşılayamıyor.

... Bu sorular uzar gider. Bu gecelik bu kadar yeter. Belediye tatmin edici bir açıklama yapmadığı sürece sürekli yanlış anlaşılmalar yaşanacaktır.



Yasin Efesoy

5 yıl önce - Sal 18 Hzr 2013, 20:50

Yunus, çekincelerinde haklısın elbette. Ve gayet mantıklı noktalara değinmişsin.

Konu uzun zamandır Denizli Belediye Meclisi Plan ve Bütçe Komisyonu'nda görüşülüyor. Son şekli verilerek Meclis gündemine geldi ve o şekilde kabul edildi. Elbette ilerleyen günlerde detaylı açıklamalar yapılacaktır. Şu anda minibüs esnafı ile görüşmeler yapılıyor.

Biz de önümüzdeki günlerde ayrıntılı bir şekilde irdeleriz.


mustafa zft

5 yıl önce - Prş 20 Hzr 2013, 15:39

Yani şimdi minibüsçüler girince Turex çekilecek doğru anlıyoruz demi? Şöyle bir durumda var eğer ki doğal olarak ihale yapılacaktır. Turex bu ihale'ye bene girmek istiyorum derse ne olacak? Ya da Turex'i geçtim x bir firması bu ihaleye girerse ve kazanırsa minibüsçüler ne olacak? Yani minibüsçülerin kazanma garantisi mi var? İhaleye girmek herkesin doğal hakkı olacak bu durumda. Mevcut Turex sistemi kalkacağından (?) ulaşımda sıkıntılar doğmayacak mıdır ?

TURAN YUNUS
5 yıl önce - Çrş 26 Hzr 2013, 22:06

Alıntı:
Denizli’de “Şehir içi toplu taşıma hizmetini siz yapın” denilen minibüsçülerden Turex’e verilmek üzere 18 milyon TL istendiği iddia ediliyor.

De­niz­li Be­le­di­ye Mec­li­si, ha­zi­ran ayın­da oy çok­lu­ğu ile 2 mi­ni­bü­sün bir­le­şe­rek bir özel halk oto­bü­sü ol­ma­sı yö­nün­de karar aldı. Be­le­di­ye Mec­li­si’nde, De­niz­li şe­hi­ri­çi tra­fik yo­ğun­lu­ğu­nu azalt­mak ve yol­cu­la­ra ka­li­te­li hiz­met su­nu­la­bil­me­si gibi ge­rek­çe­ler­le alı­nan ka­rar­dan ra­hat­sız olan mi­ni­büs­çü­ler, ka­ra­rın ip­ta­li için dava aç­ma­ya ha­zır­la­nı­yor.

“18 MİLYON TL’Yİ NEDEN ÖDE­YE­CEĞİZ?”
De­niz­li Be­le­di­ye­si şe­hi­ri­çi 34 adet gü­zer­gah hat­tı­nın 6 yıl­lı­ğı­na kul­la­nım hak­kı­nı alan Turex’e 18 mil­yon TL öde­ye­cek­le­ri iddia edi­len mi­ni­büs­çü­ler, bu üc­re­ti neden öde­mek zo­run­da ol­duk­la­rı­nın ce­va­bı­nı arı­yor. Turex’in zarar et­ti­ği­ni ve bu za­ra­rın ken­di­le­ri­ne fa­tu­ra edil­mek is­ten­di­ği­ni sa­vu­nan mi­ni­büs­çü­le­rin, bunu öde­mek is­te­me­dik­le­ri be­lir­ti­li­yor.


İstan­bul’daki bir hukuk da­nış­ma­nı ile gö­rüş­me­le­ri­nin devam et­ti­ği öğ­re­ni­len mi­ni­büs­çü­ler, “Mec­lis ka­ra­rı ile bize ya­pı­lan açık­la­ma­lar ara­sın­da çe­liş­ki var” di­ye­rek, ka­fa­la­rın­da olu­şan soru işa­ret­le­ri­ne yanıt arı­yor.


Bu doğruysa vay esnafın vay bizim halimize...

Kaynak: http://www.denizlihaber.com/denizli/kent-genel/tu ...yon-tl-mi/


hilmis2000
5 yıl önce - Prş 27 Hzr 2013, 10:14

Belediye'de duymadıktan sonra hiç inanmam..hele ki denizlihaber.com'dan ise 100 defa düşünürüm. açık konuşuyorum.



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege