Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 470
AhmetB_44

2 ay önce - Pts 02 Ksm 2020, 13:01


(+)


mafakyanc

2 ay önce - Sal 03 Ksm 2020, 23:16

Alıntı:
Arkadaşlar 6-7 sayfa geriye gittim yine anlamadım. Şu an zkuyuda metrobüs durağının yanında kocaman bir inşaaat var bu hat ile alakalı. Yukarıdan bakınca büyük bir delik gibi. Hemen metrobüs yoluyla dip dibe, duraklarla bitişik adeta. Biz, tamamlanınca buradan girip kolayca m11 e ulaşacak mıyız yoksa gayrettepe metro istasyonuna aşağıdan yarım saat yürü yürü bitmeyen yol gibi uzak mı mesafe?


M11'in başlangıç istasyonu Zincirlikuyu meydanının tam altında. Burada iki yerde şantiye var: ilki Şetat gökdelenlerinin yanında (alıntıdaki tarif), diğeri de yolun karşı tarafında, Zorlu gökdelenlerine giden yolun yan tarafında. Bir de Nimet Abla camiinin yanında kalan bölgede, Mata binalarının orada. M11'den M2 Gayrettepe istasyonuna yer altından bir bağlantı olacak ve bu tahminimce (normal yürüyüşle) 7-8 dakikalık bir yolculuğu gerektirecek. Ancak bu güzergaha eminim ki yürüyen bantlardan da konulacaktır!



Şükrü Güllüoğlu

2 ay önce - Çrş 04 Ksm 2020, 13:23

Alıntı:
M11'den M2 Gayrettepe istasyonuna yer altından bir bağlantı olacak ve bu tahminimce (normal yürüyüşle) 7-8 dakikalık bir yolculuğu gerektirecek. Ancak bu güzergaha eminim ki yürüyen bantlardan da konulacaktır!


Eğer böyleyse korktuğumuz gibi olmayacak. Perondan perona (yürüyen bantlar olacaksa) 8-10 dakika sürecek gibi duruyor. İstasyon derinlikleri de önemli.


mafakyanc

2 ay önce - Çrş 04 Ksm 2020, 14:23

Muhtemelen, "perondan perona" olmayacaktır: bilet holünden bilet holüne olması bana göre çok daha olası. (Peron= trene inip bindiğimiz kat...)

Kots
2 ay önce - Prş 05 Ksm 2020, 18:41

Hocam çok teşekkür ederim cevap için.



JusTiME
2 ay önce - Cum 06 Ksm 2020, 15:17

Arkadaşlar ilk açılacak etapta Kağıthane açılacağı için m2nin bize faydası olmayacak Kağıthane'nin m7ye bağlantısı olacak onu kullanarak havalimanına ulaşım mümkün olacak. Gayrettepe hattı 1 yıl sonra anca açılacağı için başka çare kalmayacak. Mesafe ne kadar uzundur gerçi hiç 1 fikrim yok. İşlerim yetişirse görüp öğreneceğim. Hatırlarsanız geçen yıl hasdala kadar açılacağı düşünülürdü. Bu karardan vazgeçmeleri isabetli oldu pandemiden dolayı tarihte aralıktan nisana kaydı. Hayırlısıyla açılsında gerisi önemsiz...

Otoyolcu Raycı
2 ay önce - Cum 06 Ksm 2020, 15:41

Nisan’da açılış iddiası bana çok abartı geliyor.
Yeni ulaştırma bakanı iddialı açılış tarihleri veriyor, ama sonra hedefler sapıyor.

Mesela 16 Eylül’de, 29 Ekim’de açılış var dedi: https://www.ntv.com.tr/ekonomi/bakan-karaismailog ...GjLG313LBg

Yani 43 gün sonra dediği açılış, şimdiden en az 10 gün (yüzde 23) sarktı.

Burada da eğer geçen ay Nisan dedilerse, altı aydan bahsetmiş, en az iki ay sarkar ve Temmuz’u bulur açılış.


Ahmet YükselS
2 ay önce - Cmt 07 Ksm 2020, 16:02

İddialı açılış tarihleri genelde müteahhide gaz vermek için veriliyor. Bazı işlerde işe yarıyor, ama bazı projelerde yaramıyor. Çok da önemli bir konu değil. Şöyle bir ortamda 2 ay geç açılsa ne olur vaktinde açılsa ne olur! Sonuçta en az birkaç yıl düşük kapasite çalışacak.

Vatman vs Superman
2 ay önce - Prş 12 Ksm 2020, 21:17

Alıntı:
Alıntı:
M11'den M2 Gayrettepe istasyonuna yer altından bir bağlantı olacak ve bu tahminimce (normal yürüyüşle) 7-8 dakikalık bir yolculuğu gerektirecek. Ancak bu güzergaha eminim ki yürüyen bantlardan da konulacaktır!

Eğer böyleyse korktuğumuz gibi olmayacak. Perondan perona (yürüyen bantlar olacaksa) 8-10 dakika sürecek gibi duruyor.

Aşağıdaki istasyon konumundan anladığım kadarıyla, M2-M11 arasında yürüme bandına gerek olmayacak ve perondan perona 5-6 dakikada ulaşabilecek gibi gözüküyor.



Vatman vs Superman
2 ay önce - Prş 12 Ksm 2020, 21:20

Asıl yürüme bandı ihtiyacı, M7-M11 entegrasyonunda gerekli olacak gibi anlaşılıyor.





sayfa 470
ANA SAYFA -> ULAŞIM