Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 339
Şükrü Güllüoğlu

3 hafta önce - Pts 03 Hzr 2019, 06:53

Alıntı:
2022 den önce açılması imkansız. Tamam tbm tünelleri %63 bitmiş olabilir fakat sevgili troller bunun cpsi var , ray altı betonu var, katenarı var , ince işleri var, elektromekanik işleri var. Kaldıki ortaklık öyle bir ortaklıkki devletten hakediş gelsin şantiyeyi öyle çevireyim havasında.


Velveli,
Nereden mantar gibi bittin haberim yok ama gelip dördüncü mesajında "sevigli troller" gibi vıcık vıcık tabirler kullanma hakkını kendinde tam olarak nereden görebildiğini sorabilir miyim?
Teşekkürler


En son Şükrü Güllüoğlu tarafından Pts 03 Hzr 2019, 06:56 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Şükrü Güllüoğlu

3 hafta önce - Pts 03 Hzr 2019, 06:56

Alıntı:
Ayrı bir hattan bahsetmiyorum, sadece direk Gayretepe ve oradan Mecidiyeköy, Osmanbey ve Taksim hattına devam etsin, bu mümkün degilmi?

Mümkün değil. Ayrıca gereksiz. Varolan bir hatta, hele ki M2 gibi son derece yoğun bir hatta, başka hattan tren sokmanın mânâsı nedir?


Velveli
2 hafta önce - Prş 06 Hzr 2019, 23:55

Sevgili arkadaşlar, bir yerden türediğim falan yok ilk günden beri buradayım, hep olacağım, projeye can suyu vermezlerse duracak para bitti tükendi çünkü.[/b][/quote]



deger35
2 hafta önce - Cmt 08 Hzr 2019, 01:01

paralar suyunu çekti hala kabataş-mahmutbeyden ses seda yok

KAND
2 hafta önce - Pts 10 Hzr 2019, 00:56

Alıntı:
O troller biz oluyoruz herhalde!

Kişinin kendini bilmesi güzel birşey, günde 10 mesaj yazan,her yerdeki her proje ile ilgili fikri olan birine ne denir ki?Ayrıca devamlı alaycı ve küçümseyici bir üslupla saldırgan bir şekilde yazınca..
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak çok moda,bilgi olmayınca maalesef sadece laf kalabalığı yapılabiliyor.
Gerçekten çok değerli bilgiler veren sektörden arkadaşları okumak bir zevk, ama maalesef onlar da bu seviyeyi görünce bir yerden sonra bırakıyorlar.



Ahmet YükselS
2 hafta önce - Pts 10 Hzr 2019, 20:48

Yarası olan gocunur!
''İçerden birinden duydum, 2.5 seneden önce bitmesi imkansız'' tarzı yalan yanlış, hiç bir somut bilgi ve realiteye dayanmayan dedikodular verip insanları yanıltırsan alay konusu da olursun küçümsenirsin de..
Evet kişinin kendini bilmesi ne güzel!! Yalancıların avukatı olmak da..!!


matkap34
2 hafta önce - Pts 10 Hzr 2019, 23:03

troller elbette her forumda her gorusten oldugu gibi bu baslikta da var ama objektif olalim 2020 senesi icinde acilmasinin imkani yok en erken 2021 in ilk ceyregi



MYuksel69
2 hafta önce - Sal 11 Hzr 2019, 00:11

Alıntı:
Bir şey düşündüm, yanlışım var ise, affınıza sığınarak soruyorum, belki daha önce konu açıldı, fakat bu metro hattı, Gayretepe istasyonundan başlayan, buradan Taksime ve taa Yenikapiya direk gitmezmi? Yani bir aktarma tüneli yaolimazmi?


Ona gelene kadar ayni tupten giden hizli tren bile yenikapida duramiyor, bizdeki planlamanin seviyesini varin siz gorun


Ahmet YükselS
2 hafta önce - Sal 11 Hzr 2019, 00:48

hızlı trenin yenikapıda durması mı gerekiyordu? az ilerde (4 durak ilerisi) bakırköy durağı var, olmadı öbür tarafta, yani anadolu yakasında söğütlüçeşme durağı var, (o da sanıyorum 4 durak ilerisi oluyor) buralardan hızlı trene biniliyor, ve marmarayda topu topu 7-8 dakikalık mesafeler bunlar. ha yenikapıya da hızlı tren durağı olmaz mıydı? bence zor olurdu. çünkü yenikapı marmaray durağı yer altında, yani tünelin içinde. oysa tüm hızlı tren istasyonları yer üstünde cr3 hattı üzerine yapıldı. yer altına hızlı tren ist. yapılmaz mıydı? yapılırdı belki ama getirisi götürüsü maliyeti, ne kazandırırdı ona bakmak lazım. o kadar kolay değil. bence bu önemli bir eksiklik de değil. yenikapıya gelene kadar insanların hızlı trene binebileceği bir sürü durak var. dediğim gibi yenikapıya 7-8 dakika mesafede olan Bakırköy ve Söğütlüçeşme istayonları var. burada bir planlama hatası yok, bir tercih var. tünelin içine hızlı tren ist. koymama yolunu tercih etmiş ulaştırma bakanlığı.
en nihayetinde, istanbulun ana hızlı tren hattı marmaray olmayacak. böyle tek hatla olamaz da zaten. esas ana yht hattı 3.köprüden geçip yeni havalimanı ve halkalıya gelecek olan hat olacak. bu sene ihale yapılması planlanıyor. tabi bütçe kısıtı nedeniyle erteleme olmazsa.


mafakyanc

2 hafta önce - Sal 11 Hzr 2019, 08:18

Alıntı:
troller elbette her forumda her gorusten oldugu gibi bu baslikta da var ama objektif olalim 2020 senesi icinde acilmasinin imkani yok en erken 2021 in ilk ceyregi


Sabrediniz, bakalım: 2020'nin 31 Aralık günü bu hat İstanbul Havalimanı'na yolcu taşımaya başlarsa (bakın kelime oyunu yapmıyorum: "yolcu taşımaya başlarsa" diyorum, özellikle. Hat açıldı, test sürüşleri, denemeler, sertifika süreci beni hiiiç ilgilendirmiyor. Ben M11'e binip İstanbul Havalimanında inmeye bakarım!...) ben ve sizin gibi düşünenler/tahmin yürütenler fena halde mahcup olacağız. Ama bu dediğim olmazsa da "troll" arkadaşlar "olacaktı, taşıyacaktı, işte bütçe kısa kaldı, gecikti..." bahanelerinin arkasına da sığınmasınlar. Umulmaz, tesbit edilemez doğal afet olayları ya da büyük inşaat problemleri (Tanrı göstermesin: tünel'de göçük olmuş, tarzında) dışında hiçbir gecikme mazereti kabul değildir.

Sizin bahsettiğiniz kişilerin en önde gideni, bundan 2 yıl önce ihale şartnamesindeki tarih ve gün sayısına bakıp "bu hat 2019 Aralık ayında açılacaktır!" diye sürekli inatlaşmaktaydı. Sonra kendisine az biraz vahiy inmiş olsa gerek, bu tarihi 2020'ye çekti. Halen birtakım eksiklik ve aksaklıklarla açılan İstanbul Havalimanı'nı örnek gösterenler var: o iş başka, bu M11 projesinin bitirilebilmesi başka.

Ha, tabi bir de şu var: M11 yolcu taşımaya bir tarihte başlayacak da acaba başlangıç istasyonu (göya) Gayrettepe ya da bal gibi Zincirlikuyu olabilecek midir? Yoksa geçici bir süre (muhtemelen bir yıl kadar) seferler Kâğıthane'den mi başlatılabilecek?

Son olarak: bu hatta çalışaak setlerin ihalesi yapılıp sipariş yapıldı mı? (Bu konu, müteahhit firmaların değil bizzat TCDD AYGM'nin, yani Devlet'in ve de Hükümet'in sorumluluğundadır!...) Ben bu konuda şimdiye kadar somut bir haber duymadım. Siz(ler) duydunuz ise ltf. etrafı bilgilendiriniz... İki olasılık var: a) Yabancı bir üreticiden alım, b) "Yerli" sayılabilecek, Kore lisansıyla üretim yapan Hyundai-Rotem'den alım.

Malum; test sürüşleri başlaması öncesinde raylarda (bu hattın uzunluğunu da dikkate alırsak...) en az 4, hatta belki 6-8 setin eşzamanlı çalıştırılıp denemelerin öyle yapılması lazım.



sayfa 339
ANA SAYFA -> ULAŞIM