Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
K.Gemici
6 yıl önce - Cmt 11 May 2013, 12:05

33KM lik metro hattının 2018 de bitmesi için inşaat çalışmalarının bugün başlaması gerekir. Gene boş hayaller.
Anlamadığım bir diğer nokata ise o bahsedilen güzergahın çoğu boş araziden geçiyor neden metro yapılıyor. Banliyö hattı tarzı bir şey yapılsa hem maliyet 4/1 oranında azalır hemde yapım süresi yarıya iner.


mstfzdmr

6 yıl önce - Cmt 11 May 2013, 12:14

Çok güzel bir düşünce. Ancak önce mevcut havaalanlarına metro yapılsa daha iyi olur. Daha sabiha gökçene giden bir tane metro yok!!

Mehmet Kasım
6 yıl önce - Cmt 11 May 2013, 12:38

Alıntı:
Planlara böyle bir hat eklemişler. 3. Havalimanını şehrin kalbine değil Olimpiyat köyü ile Küçükçekmece'ye bağlamak daha elzemmiş demek ki..


orda marmaray hattı yok mu? bağlanmış oluyor şehir merkezine işte. 3. havaalanı halkalı marmaray hattı ile neler olur neler.



emrenmert

6 yıl önce - Cmt 11 May 2013, 12:49

Şehirden bugün Atatürk Havalimanı'na ulaşmak bile saatler sürerken, 3. havalimanına gitmek için herhalde bir 5-6 saat önce çıkmak gerekecek.

M2'ye ya da M1'e ulaşabileceğin yere gel ve metroyla Yenikapı'ya git, orada Marmaray'a bin; Küçükçekmece'de in, metroya bin, havalimanında in.

Oho.... Bu ne böyle! Edirne'ye gitmek bile daha kolay.


sercan ılgaz
6 yıl önce - Cmt 11 May 2013, 13:11

Küçükçekmece hayali yazılmıştır,önemli inşa aksı burada,halkalı ile 3.havalimanındaki mevcut hattın dışındaki kısımdır,bu hat makaslarla birlikte 3.havalimanı-tekirdağ ve 3.havalimanı-halkalı-yenikapı arasında hizmet vericektir şüphesiz.



Rifat Behar
6 yıl önce - Cmt 11 May 2013, 13:57

3. Köprüden raylı sistem geçeceği söyleniyordu. 3. havalimanından geçen raylı sistem 3. Köprü üzerinden Anadolu yakasına geçecektir herhalde. Anadolu yakasındaki terminusun neresi olacağı şimdilik meçhul veya kamuoyu ile paylaşılmadı.

Bu raylı sistemi metro değil de banliyo sistemi olarak nitelemek daha doğru olacak, zira birçok yerde kilometrelece boş araziden geçecek. Ayrıca mesafelerin uzunluğunu ve boş arazilerdeki nispi maliyet düşüklüklerini de dikkate alırsak bu sistemi 4 hatlı olarak planlamak lazım:

1. hat: tüm lokal istasyonlarda duran normal hat
2. hat: sadece merkezi istasyonlarda duran ekspres hat


mertesat07
6 yıl önce - Cmt 11 May 2013, 14:04

3.Havalimanına gidecek raylı sistem 3.Köprüden geçerek Anadolu Yakasında Taşdelende metroyla entegre edilebilir



sercan ılgaz
6 yıl önce - Cmt 11 May 2013, 14:38

Halkalı-3.havalimanı-sabiha gökçen havalimanı arasında raylı sistem olacak lakin,sürat hızlı tren projesi olarak yapılacak,özellikli bir hat olduğu için maglev trenleri alınabilir,şehir içi ulaşım için bu kadar lükse gerek yok,ona görede ücretlendirmesi olur ve sürekli seferi olmaz.

Mehmet Kasım
6 yıl önce - Cmt 11 May 2013, 20:12

http://www.ray_turk.net/3-havaalani-na-gidecek-ra ...lacak.html

haritalar linktedir. havaalanına gidecek hat sazlıdereden ayrılabilir. kapıkule halkalı hattı sazlıdereden geçecek. ordan bi makas atabilirler. linkte bolca harita var. hiçbiri kesin değil tabi. hepsi etüdlerden sonra kesinleşir.


 


Cemoli D18
6 yıl önce - Cmt 11 May 2013, 23:41

Mehmet Abi'nin atmış olduğu fotoda yeşil alan bundan daha fazla küçülür mü?



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM