Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul Sirkeci - Yedikule banliyö hattı
« önceki   123 ... 9899100   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 99
Batuhan Tülpar

2 ay önce - Çrş 13 Ksm 2019, 02:17
Sirkeci Feribot


Birkaç gün evvel CR3 başlığında erimz tarafından paylaşılan ve Sirkeci feribot iskelesindeki rayların sökümünün başladığını görmüştük. Acaba artık kullanılmayacak mı yoksa yenilenecek mi? gibi akılda kalan sorulara sebep olmuştu.
Alıntı:


(+)


TCDD nin internet sitesinde ihaleler kısmında gezerken Demiryolu II ve Demiryolu III tren feribotlarının bakım ihalesi dikkatimi çekti.



(+)


Bu ihale ile feribotlar aktif edilmek isteniyor yani Sirkeci tren feribot iskelesi yüksek ihtimalle yenilenerek kullanıma alınacaktır diyebiliriz.


Sinan Bilgin
2 ay önce - Çrş 13 Ksm 2019, 14:24

Pozitif bir havadis



İSMAİL ÇELİK

2 ay önce - Prş 14 Ksm 2019, 09:23

Alıntı:
Tramvayda olsa,mekikte olsa bu hattın faydası olur.ISPARTAKULE uzatması olduğunda yolcu sayısı bariz artar.


Bilmem neresi ile okuyanlar ve mesaj yazanlar var.Bu mesaja yanlış başlığa konulmuş diye eksi vermiş.Mevzu eksi değil ben orada nereden ve neden bahsediyorum ahmak aptal bir oku bir zahmet.K... değil gözünle oku,k..ç değil beyninle düşün tabi varsa.


İSMAİL ÇELİK

2 ay önce - Prş 14 Ksm 2019, 09:25

Alıntı:
Bir seyin yapilabilirlik mantigi vardir . Mesela bu yuzeysel hat heba edilmesin tamam, bu hakli bir istek , ama yok oradan ana omurgaya gecsin halkaliya gitsin , yok oradan manevra ile tunele girsin etsin


Aynen,Sinan Bey bazen belki bende yazıyorum böyle şeyler ama tabiki yapılabilir ise ,ama bu hat heba edilmemeli kesinlikle.

Lakin şu var,Marmaray Vagonları büyük ölçüde Sirkeci Gar sahasında park ediliyor demekki geçiş yapılabiliyor.

Birde bir arkadaşımızın verdiği yukarıdaki habere görede Sirkeci Vagon iskelesi kullanıma hazır tutulacak daima demekki geçiş yapılabiliyor.


Sinan Bilgin
2 ay önce - Prş 14 Ksm 2019, 14:27

gecis yapilabiliyor ama son nokta yedikule . ondan sonra ana omurgayla arada tek raylik bir hat var , bu tip depo servis vb isleri icin islevsel ama normal isletme icin yeterli olur mu bilemiyorum

sanirim bununla ugrasmayacak yedikule sonlu isleteceklerdir , eger ki isletilirse



Şükrü Güllüoğlu

2 ay önce - Prş 14 Ksm 2019, 16:36

Alıntı:
gecis yapilabiliyor ama son nokta yedikule . ondan sonra ana omurgayla arada tek raylik bir hat var , bu tip depo servis vb isleri icin islevsel ama normal isletme icin yeterli olur mu bilemiyorum

sanirim bununla ugrasmayacak yedikule sonlu isleteceklerdir , eger ki isletilirse

Şahsi kanaatim Yedikule-Sirkeci işletmesi ile başlayacağı yönünde.
Fakat unutmayalım ki yaklaşık 6 ay önce iptal edilen ihalede Kazlıçeşme'ye ek viyadük peron eklenmesi söz konusu idi. İhale neden iptal edildi bilmiyoruz. Açıkçası tek bir viyadük eklenmesinin de getireceği maliyet çok yüksek değil.
En iyi senaryoda hiç beklemeden Yedikule-Sirkeci işletmesine kavuşuruz. Ardından da viyadük eklenerek tamamen kendi yolundan gitmek ve Gebze-Halkalı işletmesine karışmadan Kazlıçeşme-Sirkeci işletmesi başlar.


Sinan Bilgin
2 ay önce - Prş 14 Ksm 2019, 16:47

Dogrudur ideal olan 2-3 senaryo var

Birincisi sirkeci yedikule ve yenikapida aktarma (burada eski istasyon ve yeni marmaray istasyonu yanyana sayilir)

Ikincisi kazlicesmeye bir sekilde ikinci ray ve ek peron

Son olarak da tek hattin tek hat kalmasi ve son durak ile yedikule arasi tek trenler o bolgede karsilastirilmadan isletme


Berke Karaali57
2 ay önce - Prş 28 Ksm 2019, 16:33

Ee 1 ay geçti bu hattın açılacağı söylentisinin üzerinden. Hiçbir kıpırdanma ya da duyuru yok. İnsanlara boş ümit satmaya devam edilmesin. Plan proje nedir açıklansın artık şu kısımda. Yıkılıp tarihe karışacaksa da haberimiz olsun.

Sinan Bilgin
2 ay önce - Prş 28 Ksm 2019, 16:55

Sevgili forumdas , tepkin forumdakilere mi ? Kim aciklayacak burada bu dediklerini ?

Yanlis adrese serzeniste bulunuyorsun , bildigim kadariyla ibb veya benzer kuruluslarin temsilcileri yok burada , biz de istiyoruz haber almak ..


rcelal
1 ay önce - Sal 24 Arl 2019, 12:56

şu andaki haliyle esi hattın ana omurgaya tek makasla bağlantılı olduğu aşikar. ayrıca yüzeysel hattın istasyonlarının da yeniden kullanılabilmesi için ciddi bakıma ihtiyacı var. henüz hat sadece sirkeci gar'a park etmesi için trenlerin kullanılıyor ve tren hızları oldukça düşük. her gün sabah-akşam avrasya tüneli'ni kullandığım için bazen denk geliyorum marmaray setlerine.

ne yazık ki şu anda herhangi bir çalışma yok ve kısa zamanda da olacağa benzemiyor. konuyla ilgili de tcdd'nin hiçbir açıklaması yok. hat faal hale getirilse de o bölgede yaşayan insanlar da faydalanabilse aktarma yapacak bile olsalar kamu hizmetidir.



sayfa 99
« önceki   123 ... 9899100   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM