Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul Sirkeci - Yedikule banliyö hattı
« önceki   123 ... 9596979899   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 96
Cihan3422
1 ay önce - Cmt 09 Ksm 2019, 17:56

Başlık canlanmış demekki kıpırtılar başladı...Sanırım ray yenilemesi yapacaklar...Katener ve sinyalizasyon ne olur bilemem ama Bu hattı Bölgesel,Yük ya da mekik ring sefer amacıyla kullanacakları kesin...Zaten sinyalizasyon İstasyonlar arası Blok usulü yapılmış...Bu hatta çok trafik olmayacak...Bu yüzden maliyet açısından sinyal ve katener işiyle uğraşmazlar...Bana sorarsanız iyi de yaparlar7 km lik şu güzel hattın orjinalliği ray hariç korunmuş olur...Bakalım süreç nasıl işleyecek umarım sorunsuz hızlıca hat yenilenir ki Sirkecimiz trenlere kavuşmuş olur...

Sinan Bilgin
1 ay önce - Cmt 09 Ksm 2019, 18:06

Isletme yapilirsa kazlicesme tarafindaki senaryo ne olacak o da onemli cunku peron eklenecek ise o da bir is zaman alacak



Cihat Kalkan

1 ay önce - Cmt 09 Ksm 2019, 19:44

Alıntı:
Tren ferisinin raylarının kalıcı olarak sökülmesi tamamen yanlış; ama eğer komple rayları yenilemeye kalktılar ve işe bu kısımdan başlamışlarsa güzel bir gelişme. Çünkü askeri veya kimyasal içerik taşıyan trenler bildiğim kadarıyla tüpten geçemeyecek. Bu nedenle ferilerin kalkması anlamsız. Eğer bu hattı sökerlerse Derince-Tekirdağ feribot hattı trenler için tek hat olacaktır.

TCDD nin planlarında Sirkeci-Haydarpaşa tren feribotunu marmaraydan geçemeyecek vagonlar için kullanma planı vardı.Dediğiniz gibi askeri yükler,tehlikeli madde vb için.Ben hem Sirkeci hem Haydarpaşa feribot iskelelerinin yenilenerek kullanılacağı kanatindeyim.Eğer planlar revize edilmediyse..Tekirdağ-Derince arası çalışan mevcut tren feri hattının da Tekirdağ-Bandırma olarak kullanıma devam edilmesi Trakya Ege bağlantısının kısa yoldan yapılması elzem diye düşünüyorum.


ÖmerBey56
1 ay önce - Cmt 09 Ksm 2019, 20:03

Bence en makulu Bakırköy-Sirkeci işletmesi olur. Kazlıçeşme'ye kadar gelip aktatma yapmak istemeyecektir çoğu kişi. Olabildiğince uzaktan trene binebilsin ki tren bekleme sıkıntısı fazlalaşmasın.

kami suyutmaz
1 ay önce - Cmt 09 Ksm 2019, 20:14

Benim önerim,
Şayet teknik alt yapı uyuyorsa veya uydurabiliniyorsa ;
hem Kazlıçeşmeden sonra hemTopkapı -Habibler hattına sur dibinden (!) bir bağlantı yaplır hemde Marmaraya..
Burada öncelikle idari kaos(İBB-TCDD) vede teknik alt yapı farklığı ortaya çıkacaktır muhtemelen
Sizlerce olasılık oranı nedir??



wowcu cenk
1 ay önce - Pzr 10 Ksm 2019, 00:15

Banliyö kısmı sirkeci-yenikapı arası ve yenikapı-kazlıçeşme arası durakların arası çok açık olduğu için,millet yürümek yerine otobüse biniyor,o yüzden yapılmalı ancak daha önemlisi hızlı tren haydarpaşayı günün her saati kullanabilecek deniyor ancak halkalıya geçmek için sadece tüpün müsait olduğu zamanlar.Bunun yanısıra edirneden gelen trenleri halkalıda sonlandırmak saçma bir durum.Ankaradan gelen tren niye şehir içi olan haydarpaşaya sokulsun o zaman,onuda istemeyin öyleyse.Aynı şekilde ankaradan gelip 3.köprüden geçip halkalıda sonlanması düşünülen treninde sirkecide sonlanması lazım.Garların amacı şehir içine yolcuyu taşımak.Şehir dışını gar kabul etmek,sirkecinin halktan arındırılmış planlara gideceğini gösteriyor.Keza haydarpaşada öyle;çünkü 10 peronluk alan var,gerçektede 8 peronmu ne vardı.Ancak yeni projede sanırım 2 peron düşünülüyordu.Bu da çoğu anahat treninin artık olmayacağını,konvansiyonel yolların atıl kalacağını gösteriyor.

Sinan Bilgin
1 ay önce - Pzr 10 Ksm 2019, 08:45

En mantiklisi deniz altinda 2 hatti tamamiyle sehir ici ulasima ayirip. Bu bolum disinda 3 hat olan bolgelerde ana hat ,yht veya bolgesel tren calistirarak ,bunlari da haydarpasa ve sirkeci sonlu yapmak

Elimizde bunu yapabilecek yuzeysel hat var avrupa yakasinda , anadoluda da ayrilikcesmeden haydarpasaya olan baglanti su an yenileniyor

Trenleri diger yakaya gecirmek sinyal darbogazi yaratiyor , sayisi az da olsa 2 gidis 2 gelis olmasi gereken bir yerde bizim kismen 3 ve bazi bolumlerde 2 hattimiz var

Yapilacak olan bellidir , istanbula girislerde insanlar sogutlucesme olsun bakirkoy olsun inecekler ve marmaray ile yollarina devam edecekler . Zaten sehir icerisinde sehir disi trenler marmaray suratiyle seyrediyor. Aktarmalar bir merdiven in ve cik zorlugundan fazlasi degil

Eger garlari anlamli sekilde kullanmak istiyorsak ve 2/3 ray ile isletme yapacaksak mantikli olan tek yol budur

3 ray ile isletme yapilirken bile her iki yonde sehirler arasi tren oldugunda bir barinma hatti, bekleme sekansi yasayacakken bir de buna karsi yakaya gecen tren eklentisini zorlamak anlamli gorunmuyor

Ozetle , 2 hat izole ve sadece sehir ici ulasim , 3 uncu hat kazlicesme ve ayrilikcesmeden sirkeci ve haydarpasa garlarina sehirler arasi trenler .


oguzgel
1 ay önce - Pzr 10 Ksm 2019, 15:45
Hat / Yol / Ray


Benim bildigim su:

Hat: Gebze - Halkali hatti (Bazi yerlerde 2 yol, bazi yerlerde 3 yol, hatta bulusma yerlerinde 4 yol

Yol: T1, T2, T3 ve barinma yollari

Ray: T1'in bir tarafindaki demir parcasi


ali birhan

1 ay önce - Pts 11 Ksm 2019, 08:17

Bence Kazlıçeşme ile Yenikapı ve Yenikapı ile Sirkeci arasına yerin altında olacak şekilde (bugün ki Marmaray CR3 Projesi güzergahında) entegre birer istasyon açılmalı. Eski tren yolu sadece yük geçişi için kullanılmalı. Mümkün olursa bu güzergahtaki dört tarihi istasyon da diğer tarihi istasyonlar gibi tren yollarının kenarına alınmalı.

Sinan Bilgin
1 ay önce - Pts 11 Ksm 2019, 08:39

lego mu oynuyoruz ? Bizim evin altina da yangin merdiveni ile inilecek bir peron koysalar keske

Lutfen biraz mantikli, uygulanabilir oneriler getirin



sayfa 96
« önceki   123 ... 9596979899   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM