Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 293
erkinalp
1 ay önce - Cum 27 Oca 2023, 13:05

Yurtdışı trenler Marmaray tünelinden geçip Ankara'ya devam edebilir. Nasıl olsa sualtından karşıya geçiş var.

Şükrü Güllüoğlu

1 ay önce - Cum 27 Oca 2023, 13:16

Tasarım güzel yapıldıysa hem T6, hem de Sirkeci'ye sokulacak trenlerde sorun çıkmaz. Halkalı-Sirkeci gibi bir işletme olsaydı tek hat yetersiz kalırdı. Şimdi ise çok daha kısa mesafede çalışacak. İstasyonlarda çift hatta çıkıyor. Mutlaka çift hatta çıktığı diğer bölgeler, barınma mevkileri ve saire de olacaktır. Rahat rahat yeter. Bisiklet yolunu da küçümsemeyelim. O da belli bir yolcu yükünü çekebilir kendi başına.

AlpPll
1 ay önce - Cum 27 Oca 2023, 15:13

Bu hatta işletme kaç dakikada bir yapılacak ?

Berke Karaali57
1 ay önce - Cum 27 Oca 2023, 15:44

Alıntı:
Bu hatta işletme kaç dakikada bir yapılacak ?


Muhtemelen saatte üç veya dört tren gibi bir işletme yapılacaktır. Yani 15 veya 20 dakikada bir. Bu hatta ayriyetten sayding hatlar da olacağı için şehirlerarası ve uluslararası trenler ile banliyö treninin çok çakışmayacağını düşünüyorum. Üstüne de hastane önüne Cerrahpaşa durağı da eklendi ve iyi oldu. K.M Paşa'dan neredeyse 1 kilometre yürüyüş mesafesi vardı hastaneler bölgesine. Bu hattın yanından son yıllarda her geçtiğimde keşke 4 sene önce Marmaray'la beraber planlaması yapılarak yenilenip onun bir uzantısı olarak açılsaydı diyorum. Kayıp geçen 4 seneye yazık oldu. Ama zararın da neresinden dönülse kârdır.


Grnkoc
1 ay önce - Cum 27 Oca 2023, 17:17

Arkadaşlar kendi fikrimce tekrar ifade etmek tek hat olması önemsiz bazı yerlerde çift hat oluyor ona göre denk gelişleri ayarlarlar avrupa trenleri de girer burda ihtiyaç olan zeki insanlar bunların saatlerini yönlerini iyi ayarlicak turist ve yaşayan insanlarla,banliyo yada diğer trenlerle uygun denklemi kurmak açıkçası bu projede herşey makul görünüyor tekrar ediyorum bir samatyalı olarak bence eskisinden de dahw güzel olacak sadece bazı yerler için aktarma yapacağız



deger35
1 ay önce - Cmt 28 Oca 2023, 23:34

baharda bu hat çok iş yapar turistlik umarım nisan mayıs gibi açarlar

rcelal

1 ay önce - Sal 31 Oca 2023, 10:27

Dünyanın hiçbir şehrinin ortasından deniz geçmiyor ve üstelik 2 kıta üzerine kurulu değil.

Dolayısıyla vakti zamanında avrupanın ve anadolunun bittiği noktalara şehrin büyüleyici manzarasını (boğazı, denizi) trenden inen yolcu görebilsin diye garlar inşa edilmiş. Ancak gar illa yolun sonu olmak zorunda değil ama istanbulda bu şekilde konumlanmış.

Modern zamanda ise mevcut hatları bağlamak için yeni yol döşenip 2 kıta yerin altından bağlandı. Bu da mevcut garların işlevsiz kalmasına sebep oldu.

Sirkeci garına gelecek olan yurtdışı yönlü trenleri ve kazlıçeşmeye kadar olan güzergahta yaşayanlar için tek yol üzerinden siding hatları ile desteklenen yeni yol inşa ediliyor. Yolcu yoğunluğu 2 kıta arasında olduğundan dolayı bu bölgeye tek hat inşa etmek mantıklı kanımca. Bunu bir gerileme olarak değil modern çağa ayak uydurmak, işlevini dizayn etmek olarak değerlendirmek herkes için daha anlamlı olacaktır.


Kudret Sekerci
1 ay önce - Sal 31 Oca 2023, 10:34

Kesinlikle bire bir ben de bu fikirdeyim.bitmeden tenkit moda oldu

Ki bir de habire avrupa trenleri deniyor ama bilgime göre yunanistana bir hat varsa da yok say,faal oldu mu hiç bilmiyorum

Hepi topu bulgaristana gidecek tek rota trenden bahsediyoruz avrupa avrupa derken,yani sonra zaten vagon loko uydurup devam ediyorsun,öyle bir izahat var ki sanki roma,4 bir yandan gelen giden trenler olacak

2 peron bile yeter artar


A_halil
1 ay önce - Çrş 01 Şub 2023, 18:51
Kazlıçeşme Asansör



(+)





(+)


Ocuz
1 ay önce - Pzr 05 Şub 2023, 09:39

https://www.instagram.com/reel/CoNYQynonzA/?igshi ...g5MTU1MDY=
Samatya alt geçit ve cerahpaşa gösteren yeri son durumlari



sayfa 293
ANA SAYFA -> ULAŞIM