Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İzmir Eshot'un 2013 Model Temsa Avenue Otobüsleri
« önceki   1234 ... 444546   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege
cevap yaz
sayfa 3
Onat35
7 yıl önce - Cmt 23 Şub 2013, 17:05

tutunma demirlerinin rengi sarı olsa otobüs çok güzel görünecek ama kırmızı çok kötü olmuş bu arabaya

Barış_AMD
7 yıl önce - Cmt 23 Şub 2013, 17:15

Aynı şekilde koltuklarda kırmızı ve gri ağırlıklı iç mekan içi daralır insanın



erolcoş
7 yıl önce - Cmt 23 Şub 2013, 17:25

Adana da belediye otobüsleri TEMSA Avenue ve BMC Procity kendi görüşüm temsa çok konforlu hiç yormuyor çok daha az gürültülü sarsmıyor klimalarda çok iyi. Avenue alınarak çok iyi iş yapmışlar.tek sorun bence oturacak alan az sayıda buda engelliler için alanlar bırakılmasından kaynaklı.

Eren 35
7 yıl önce - Cmt 23 Şub 2013, 23:05

Eski fotoğrafçılarımızdan ali_35 ''git şu siteye bi kaç foto yüklede Gediz Abi'nin fotoları dışında bi iki foto olsun sonuçta İzmir başlığı boş kalmasın'' dedi. Bende onun bu lafı üzerine bir iki foto yükleyeceğim bu ve diğer başlıklara.

İlk arka fotosu da Ali'den. Son anda çektiği için kalitesiz çıkmış.



Çakalburnu'na bağlı Temsa.
Filo kodu ya 13-062 ya da 13-067 idi.


godzi
7 yıl önce - Pzr 24 Şub 2013, 00:13

Birde bu resimler varmış Avenue'nun iç tasarımıda net gözüküyor. Daha burdan bakarken içim daraldı. Çok mu zordu tutunma demirlerini sarı yapmak. Birde Zemin iyice kasvetli olmuş.

Ayrıca ön konsola hiç girmiycem hani birine göstersen ön konsolu bu araba kaç modeldir sence diye sorsan kesin 2000 felan der eminim o kadar rezalet yani. Arkadaş bu araba 2013 Model biraz özen gösterin ya Otokar KENT bunun tırnağı olamaz diyenler gördüm. Yemin ediyorum onları söyleyenleri hortumla döverler. Otokar KENT'in iç tasarımı bu otobüsü 10'a bölüp 5'le çarpar. Bu saatten sonra pek yapıcak birşey yok 2.Procity ('09) vakasına hoşgeldiniz.


Peki bu kadar otobüs geldi. Garajlara bölüyorlar, ne zaman sefere başlıcak bu otobüsler.









Birde bu aracın fotosu İstanbul'da ki Avenue'dan şöförün arkası burda derli topluyken bizdeki 2013 model araçların şöför arkası nedir biri bana bunu izah etsin. Bu aracı göstersen bana neresi bunun 2013 derim. Skandal diz boyu ESHOT kendi kendini bitiriyor.



Adamlar TEMSA'ya demişki, Usta sen heryerden biraz kırp fazla masraf çıkarma. Görselliğide salla bize en ucuz maliyetli bi otobüs yap. Yani anca bu kepazelik bu kadar görselleştirilir.

Yani şu otobüsü bilen biri aynen şunu söyler karşısındakine ;

" Dışı seni içi beni yakar. "



Barış_AMD
7 yıl önce - Pzr 24 Şub 2013, 01:37

Umarım motorundan procity gibi garç gurç sesleri gelmez tasarım vasat kalite vasat elde var yine sıfır amaç yeni otobüs alıyoruz diye göz boyamak oy toplamak sonuç yolda kalan vatandaş eski araçların sefere çıkması araçların parça yüzünden aylarca garajda yatması hizmet sıfır memnuniyet sıfır beğenmiyorsunuz ama son bir kaç yıl içinde alınan en iyi otobüs conecto çıktı en azından diğerlerinden daha sağlam.

karahan1912
7 yıl önce - Pzr 24 Şub 2013, 01:45

haftaya fuar alanı temel atma töreninde görücüye çıkarlar hep şubat şubat denildi ama mart ayına kalacak gibi

GeDiZ

7 yıl önce - Pzr 24 Şub 2013, 04:30

Alıntı:
Birde bu resimler varmış Avenue'nun iç tasarımıda net gözüküyor.


godzi arkadaşım, o iki fotoğraf da benim Wow için sadece haber verme, bilgilendirme amacıyla birkaç fotoğraf koydum; ilk olarak fotoğraflarımı anlaşmamız gereğince o siteden paylaştım ve detayları oraya gelecek


Konuyu açar açmaz eleştirmek istemedim ama bu araç daha ilk izlenimde "2009 Procity ile mukayese" oluşturdu! (2009 Procity kötüdür ama 2012 Procity abisi ile kıyaslanamaz! BMC için tam "otobüs üretmeyi başardı" dedik nazar değdi, gerisi gelmedi. Bu yüzden 2009 ile kıyaslıyorum.) Size tek tek dikkatimi çeken ve rahatsız eden konuları sayayım:

1. Kapı ön ve arkalarında ne cam ne de herhangi bir ayırıcı var! Yolcu ile kapı arası; Conecto'da komple cam, MAN SL232'de üstü cam diz mesafesi tahta, Sanos'ta diz mesafesi metal, Volvo'da diz mesafesi tahta, Procity'de yerine göre diz mesafesi tahta veya metal fakat bu araçta yolcunun kapı ile arasında sadece yere paralel giden tutunma borusu var!

Örneğin ön koltuk, 2. kapı da görünüyor:


2. Şoförün arkasında tek kişi yerine iki kişilik koltuk konulması güzel ama arkasındaki iki koltuğun da ters olması saçmalık! Hem kapı çevrelerini hem de iki ters koltuğu aşağıdaki fotoğrafımdan görebilirsiniz... (Hatta 3. maddede sözü geçen olay da fark ediliyor)

Alıntı:


3. İnceleyip fotoğrafladığım otobüsün arka kısmı trajikomik, arkadaki üçlü koltuğun arkasında bulunan cama kahverengi kaplama yapmak hangi akla hizmet? Ben nereye gidersem gideyim arkadan gelen otobüsü ve dışarısını görmeyi isterim, Procity sayesinde sadece arkaya yanaşan otobüsün tabelası okunabiliyor ama motorla camlar arasında kısılı bir yerde boğucu bir etki yaratacaktır.

4. Şoför mahaline gelecek olursak; her gösterge yuvarlak yuvarlak dizilmiş, kapı tuşları hurdaya ayırdığımız 1989 model Mercedes O302 tuşlarına benziyor, klima paneli Conectovari bir şekilde şoförün üzerinde fakat dijital tabelanın paneli tabela bölmesi arkasında Belde BMC gibi yüksekte! Hatta 1.70 m'den kısa şoförler hat numarası yazarken sıkıntı yaşayacak mı göreceğiz... Şoför koltuğu güzel; 2012 Procity koltuğu şoförler arasında en sevilen koltuktu, bu da beğenilecektir! Göğüslüğün Kent gibi ileri geri hareket etmesini Eshot nasıl akıl etti bilemiyorum...

5. Aracın egzoz çıkışı saçma, kötü, iğrenç! Orkut abi ile telefonda konuştuğumuzda "egzozlar farklı farklı yönlerde" dediğinde şaşırmıştım, görünce daha da şaşırdım! Emanet gibi duran egzozlar, tutsaktı da özgürlüğüne kavuşmuş gibi fırlamış/çıkık görünüyor. Fotoğrafa bir bakın, hak vereceksiniz!



6. Camların hepsi açılırken bir tanesinin -ki o da orta sahanlıkta- açılmaması garip geldi, "bu kadar da eleştirme" denilebilir ama bana garip geldi. Ayrıca camlar gördüğüm doğru ise iki kanadı da hareket ediyor, bazen iki kanadın da açılması sorun yaratabiliyor.

7. 2012 Procity için "fazla beyaz" denilmişti, bu araç daha fazla beyaz! Hiç olmazsa 2012 Procity'de beyazın üzerine kalın bir kırmızı şerit vardı. Bu araç yıllar sonra boyaya girdiğinde üzerinde hiçbir desen kalmayacak ve bembeyaz yollarda olacak.

8. Conectolar ilk geldiğinde ön camların bağlantı yerlerine bakıp "bu profiller kazada şoförü korur mu?" diye çok tartışmıştık, bu araçta da aynı tartışmalar geçecektir...


Bu aracı Volvo ile kıyaslamayı isterdim ama hemen sesler yükselecek, MAN SL232 ile de kıyaslamayacağım; 2009 Procity otobüslerimiz "yürüyen hurda" olabilirler ama bana "detay ve Eshot'a teslim" şekillerine göre daha iyi duruyor. Neden?

1. Şoför mahali apaçık ortada! BMC'de konsolun yüksekliği ile şoförün aracın önünü görememesi sorunu var fakat göstergeler ve konsol geneline bakıldığında daha iyi duruyor. Ayrıca 1993 model Volvo'da bile şoför kabini varken, Conecto ve Procity (hatta 2013 model İsuzu) araçlarda şoför kabini varken; Temsa'nın 2008 İsuzuvari şoför arkalığını uygulaması beni şaşkına çevirdi!

2. Erkan arkadaşımızın dediği gibi "giriş seviyesinde(basamaksız) koltuk sayısı" konusunda BMC ve Mercedes ileride, Temsa'da ikinci kapıdan sonra giriş seviyesinde koltuk yok.

3. 2009 Procity araçlarımızdaki gibi yolcu ile kapı arasında mutlaka bir ayırıcı/engel olmalıydı, sadece yere paralel bir boru olur mu? Onu da koymasalardı bari!


Yukarıda sıraladığım maddeler benim görüşümdür, İstanbul ve Ankara filo yenilemesi sırasında donanımsal olarak çağ atlarken Eshot'un KAPILARINDA KAMERASI OLMAYAN, DONANIMSAL OLARAK ÇOK ZAYIF, İHALE ŞARTNAMELERİNDE "OTOBÜS OLSUN YETER" MANTIĞINI GÜTMESİNDEN UTANIYORUM! OTOKAR KENT konusunda fazla acımasız olmuşuz, bana göre beterin beteri geldi; artık Kent'e verdiğim notu baya arttırıyorum...

Saygılar


Barış_AMD
7 yıl önce - Pzr 24 Şub 2013, 09:01

Egzoz çıkışı iğrenç olmuş uyduruk bir şekilde koyulduğu yanındaki ızgaralardan belli oluyor şahinlere takılan abart egzoz gibi olmuş resimde de görüldüğü gibi yağışlı havalarda egzozdan çıkan kurum aşağıya doğru süzülerek aracın boyasını mahvedecek neden aşağıya koymamışlar sormak gerek kim nederse desin son bir kaç yıl içinde yapılan en iyi alım conectolar bence eksiklikleri bulunmasına rağmen bunlara bin basar ön konsolu görünce zaten insan notunu veriyor umarım sorun çıkarmazda yanılırım.

erden karaoglan
7 yıl önce - Pzr 24 Şub 2013, 10:05

Bence Temsa alınmakla hata yapıldı,içi çok dar ve koltuk düzeni berbat.Otokar alınsaydı daha iyi olurdu.



sayfa 3
« önceki   1234 ... 444546   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege