Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 9
egebabacan
7 ay önce - Pts 01 May 2017, 20:38

Çorludan ve L.Burgaz'dan geçmeyecekse yapmanın anlamı yok.
Ayrıca bu hat YHT ya da HT hattı olmak zorunda değil bence.
68 binlik makinelerin hızını 150'ye çıkarırlar arkasına TVS 2000 vagonları takarlar ayrıca bu hattan yük trenleri geçerse yapmak daha mantıklı olur.


emrenmert

7 ay önce - Pts 01 May 2017, 20:49

Evet Yük trenleri de bu hattı kullanacak. Büyükkarıştıran'da demiryolu lojistik merkezi de yapılacak bu proje kapsamında.

Nezih90
7 ay önce - Pts 01 May 2017, 20:53

Lüleburgazdan geçecek. Çorludan geçmeyecek ama Çerkezköyden geçecek. İkisinden birden geçmesi beklenemez. Ama Çerkezköy-Çorlu-Muratlı-Tekirdağ hattı kalacak. Yani istenirse Tekirdağ'dan kalkan bir raybüs ile Çerkezköyde çok rahat aktarma sağlanabilir. Veya hatta direkt ekstra bir tren bile konabilir.



emrenmert

7 ay önce - Pts 01 May 2017, 21:09

Lüleburgaz'dan sadece geçiyor, istasyon Büyükkarıştıran'a olacak ama

Nezih90
7 ay önce - Pts 01 May 2017, 22:56

ÇED raporuna göre Lüleburgaz'da da yeni bir istasyon yapılacakmış. Hatta Babaeski'de de yeni bir tane olacakmış. Mevcutlardan sadece Ispartakule, Çerkezköy, Edirne ve Kapıkule kullanılacaklarmış. Diğer üçü ve Çerkezköy yük terminali yeni yapılacaklarmış. Büyükkarıştıran, Halkalı gibi yük+yolcu karma istasyon. Diğer ikisi sırf yolcu.

Black mirror
7 ay önce - Çrş 03 May 2017, 20:01

Yapımına bu sene baslanır mı



sevakd
7 ay önce - Cum 05 May 2017, 16:33

Selamlar,
Bu forumu bayadır okuyorum ben de bir şeyler yazayım dedim.
Bir kaç sorum olacak.
1- Bu hat YHT olarak planlanmıştı şimdi bazı üyeler HT olacak diyor bununla ilgili bir referans var mı?
2- Trenin geçeceği durak listesi ÇED raporunda 9 tane. Sadece 4 duraktan geçecek diyen arkadaşın referansı ne acaba. Kaçırdığımız bir şeyler mi oldu? Her seferin her durakta durmaması ayrı bir konu.

Ayrıca bir arkadaş ısrarla YHT ısraf olur diye mesajlar yazıyor. Yaptığı yorumlar şu anki nüfus verileri üzerinden olduğu için bir nebze anlaşılabilir. Ama arkadaşın kaçırdığı çok önemli bir husus var. Trakya İstanbul'un hinterlandı dır. Yani genişleme alanı. Trakyanın içlerine hızlı ve güvenli bir ulaşım sağlandığında
İstanbuldan farklı amaçlarla da olsa bölgeye bir kayış olacaktır. Örnegin Arifiye istasyonu ile Arifiye çevresinde hareketlenme olmuştur. Trakya şu an çok atıl. YHT den sonra 10 yıl içerisinde Trakyayı özellikle durak olan bölgeleri tanıyamayacaksınız.
Şu anı değil geleceği düşünmek gerekir. YHT kendi yolcusunu ve ekonomisini yaratacaktır.
Ayrıca şu an İstanbul-Ankara arası git gel bilet alındığında 109TL tam .Ögrenci git gel 88TL.
Edirne 230 km Ankara yaklaşık 500 km. YHT'nin pahalı olacağı doğru değil. Bu kadar olumsuz düşünmek lazım bence.


Gokhan albay
7 ay önce - Sal 09 May 2017, 20:31

Adamlar daha normal tren salmıyorlar
Hızlı tren yapsalar yeter yht olmasada olur hat dümdüz yer


Black mirror
6 ay önce - Sal 06 Hzr 2017, 08:31

Var mı bi gelişme?

Black mirror
5 ay önce - Çrş 05 Tem 2017, 16:23

İhale tarihi belli mi



sayfa 9
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 891011   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM