Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 721
ÖmerBey56
1 yıl önce - Pts 23 Eyl 2019, 20:37

Üsküdar-Çekmeköy Metrosu için de 90 saniyede bir tren gelecek dediler. Gerçek ise 7 dakika.

ahmetsever
1 yıl önce - Pts 23 Eyl 2019, 21:31

Alıntı:
Üsküdar-Çekmeköy Metrosu için de 90 saniyede bir tren gelecek dediler. Gerçek ise 7 dakika.

90 saniyede sefer yapılması, her 90 saniyede sefer yapılacak değil, yolcu yoğunluğuna göre 90 saniyede bir sefer yapılması teknik olarak mümkün olacaktır demektir.
Geçtiğimiz hafta Cuma günü saat 10.00 civarında Çarşı istasyonundan Üsküdar yönüne araca bindim, bırakın ayakta yolcuyu oturacak yerlerin yarısına yakını boştu, 90 saniyede bir sefer yapılsa herhalde araçta 30-40 kişi ile sefer yapardı.
O nedenle yolcu yoğunluğunda bu hatlarda sefer 7 dakikadan daha kısa sürelerde yapılabilir...


Mustafa ahmet2
1 yıl önce - Pts 23 Eyl 2019, 21:55

Alıntı:
Üsküdar-Çekmeköy Metrosu için de 90 saniyede bir tren gelecek dediler. Gerçek ise 7 dakika.


Hayaller ve hayatlar!
7 dakika iyiymiş, bunun üstüne bir de makinist alsak tam olacak.
Şair ne demiş ben senin beni sevme ihtimalini sevdim "90 saniye"


8Selcuk
1 yıl önce - Pts 23 Eyl 2019, 21:59

Sürücüsüz bir sistem, insan hatası payı minimuma indirilir ve daha sağlıklı bir yolculuk sunar. Bunları da hesaba katmak lazım.

csknfrt
1 yıl önce - Pts 23 Eyl 2019, 22:16

Beyni yok fikri var! Eleştirelim neden gözünün üstünde kaşı var!!!



benerenim
1 yıl önce - Sal 24 Eyl 2019, 09:23

Alıntı:
Hayaller ve hayatlar!
7 dakika iyiymiş, bunun üstüne bir de makinist alsak tam olacak.
Şair ne demiş ben senin beni sevme ihtimalini sevdim "90 saniye"


Hocam sistemler gelecek planlanması ile yapılır. Şu an az yolcu var o hatta fakat bundan 10 sene sonra 90 saniyede bir gitmesi gerekecek. Yeni metro hatları bağlantı metroları yapıldıkça daha çok kişi o hattı kullanacak bunun için şimdi size mantıksız gelen şey ilerdekiler için yapılıyor zaten. O hat 50 yıl boyunca rahat kullanılabilecek.


springstil

1 yıl önce - Çrş 25 Eyl 2019, 15:17
Niçin sürücüsüz sistem


İnsan Kaynaklı hataların en aza indirilmesi
Daha sık sefer aralığına sahip olunabilmesi
Teknik odalarda vardiyalı olarak makinistlerden daha fazla mühendisin çalışması ve teknikerlerin aracın içinde seyahat ederek mesai yapması
Her şeyin akıllı ve otomatik olmaya başladığı dünyamızda geleceğe yönelik sürücülü metrolarında ayakta kalması zaten zor bu geleceği görmekle ilgili, artık makinist, pilot, şoför yerine tekniker, kontrol mühendisi, gibi elemanlar yetişecek. Yani sorduğunuz soru yaşadığımız dünyada ve geleceği kurgulamada gereksiz bir soru...


Mustafa ahmet2
1 yıl önce - Çrş 25 Eyl 2019, 19:30

Arkadaşlar farkında iseniz bazı ilçelerden bir, bazisindan iki defa raylı sistem geçerken bazisindan raylı sistem hiç geçmiyor. Bir hatta yapılan ilave masraf diğer yatırımı etkiliyor.
Neticede sınırsız bir kaynak yok.
Hiç bir sistem bedava yapılmıyor. Temel itirazım işin fayda/maliyet hesabına, yoksa kim istemez son sistem teknolojiyi..

Bu konuyu bir kenara bırakırsak hiç vakit kaybetmeden bu metro hattını Halkalı ya akabinde Esenyurt a uzatmak gerekir işte o zaman 90 saniye hesabı yaparız hep beraber..


Okuris
1 yıl önce - Prş 26 Eyl 2019, 11:46

Zaten 3. Etap olarak Mahmutbey-Esenyurt olarak hizmete açılacak.[/quote]

dlna
1 yıl önce - Cum 27 Eyl 2019, 00:57
Üzücü bir haber.


Arkadaşlar gophaber'in vermiş olduğu habere göre m7'nin 1.kısmı olan mecidiyeköy-mahmutbey kısmının ocak 2020'de test sürüşleri başlayacakmış. Hal böyle olunca 6 ayda test sürüşleri sürer ise haziran 2020 gibi ancak açılır bu hat. Geçmiş olsun dahada takip etmem bu hattı gına geldi artık ha açıldı ha açılacak haberlerinden.

kaynak: http://www.gophaber.com/haber-metrolarda-yeni-aci ...17742.html



sayfa 721
ANA SAYFA -> ULAŞIM