Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 712
Mehmet Kasım İyonya
1 ay önce - Pts 19 Ağu 2019, 11:55

Parçalı açılışlarda entegrasyon sorunları oluyor. Bunun örneklerini yaşadık. M5 parçalı açıldığı için 2. etabın açılışında bir müddet hat kapatıldı. Marmaray'da da 2. etap açılırken Ayrılıkçeşme kapatıldı. M2 kuzey istasyonları açılırken de yaşandı. Bunlar zor işler. Bu yüzden Kabataş-Mahmutbey şeklinde bütünsel açılış daha mantıklı duruyor. Zaten işlerin ilerleyişi anlamında çok fark görünmüyor gibi. Bir tek Beşiktaş pas geçilecek o kadar. O da makul bir şey.

Sinan Bilgin
1 ay önce - Pts 19 Ağu 2019, 11:58

Bu iki bolum birbirine nasil esitlendi, bilincli bir sey olsa gerek, cunku mahmutbey mecidiyekoy , mecidiyekoy kabatastan oldukca ilerdeydi diye aklimda kalmis

Mehmet Kasım İyonya
1 ay önce - Pts 19 Ağu 2019, 12:02

Sanırım Mahmutbey'deki çökme olayı belirleyici oldu. Önceleri Mecidiyeköy-Mahmutbey açılacak deniyordu sonra Tekstilkent-Mecidiyeköy lafı çıktı ortaya. Bu esnada da Kabataş tüneli bitmeye yaklaştı. Araçların gelişi de zamana yayıldı sanırım. Hepsini tek tek beklemek yerine komple açılış için 2020 dediler.



Sinan Bilgin
1 ay önce - Pts 19 Ağu 2019, 12:29

Sishane ?

Mehmet Kasım İyonya
1 ay önce - Pts 19 Ağu 2019, 12:36

Evet. Taksim-Şişhane arası da çok sorunlu olmuştu.



Sinan Bilgin
1 ay önce - Pts 19 Ağu 2019, 12:53

Yok kabatas tan sishane ye finalize edilmeyecek miydi bu hat ?

Mehmet Kasım İyonya
1 ay önce - Pts 19 Ağu 2019, 14:07

Orası etüd aşamasındaydı, ihale edilmemişti. Sanırım revizyon gündeme gelebilir. 2023 sonrası planlarındaydı. T1 Tramvay Hattı'nın kapasitesinin üzerinde çalışmasından dolayı, nasıl ki metrobüsü metroya çevirme düşünceleri varsa, T1'e paralel yeni bir metro düşüncesi de doğabilir mi? Her 2 düşünceyi harmonize ederek bir şeyler olabilir mi?

Kabataş-Sirkeci-Aksaray-Topkapı-Merter-Bakırköy aksında, tramvaydan bağımsız yeni bir metro yapıp, entegrasyonu SİRKECİ>'de düşünmek güzel bir fikir olabilir mi?



hadebe
1 ay önce - Pts 19 Ağu 2019, 18:48

Kabataşa kadar beşiktaşsız metro için fazladan beklemektense Mecidiyeköye kadar ocak 2020'yi tercih ederim.

sonmezmen
1 ay önce - Pts 19 Ağu 2019, 20:33

Arkadaslar bazen küçük gözlemler yeter, kabatastan hala moloz çıkarılıyor, oysa mecidiyekoy e kadar olan kısımda bu işler biteli aylar hatta yil oldu. Mümkün değil aynı anda açılması. Kabatas kısmında daha beton işleri metro çıkışları yapılıyor.

ahmetykaan
1 ay önce - Sal 20 Ağu 2019, 09:46

@Mustafa ahmet2

Varoşlar şehrin merkezine gelmesin diye yapmadılar diyorsun. Ben de diyorum ki T1 hattı ortada. Saydığın yerlerden daha varoş sayılan Bağcılar'ı hem tarihi yarımadanın en turistik yerlerine bağlıyor, hem de Kabataş'a. M1 de Esenler'i bağlıyor. Ayrıca tarihi yarımada dediğin öyle sosyetik bir yer değil. Kurumların derdi dediğiniz gibi elitist davranmak olsaydı, Beyazıt, Aksaray, Yenikapı ve Eminönü bu halde olmazdı.

Okmeydanı'nın Levent ve Beşiktaş ile pek ilgisi yok. Eğer konu varoşlar ise, o Okmeydanı diğerleri ile yarışır. Konu mesafeyi bilmek değil, demografiyi ve insan alışkanlıklarını bilmek olmalı. Beşiktaş'ta ikamet eden, Beşiktaş-Maslak hattında çalışan, Beşiktaş'ta sosyalleşen birinin alışkanlıklarını bilmediğiniz ortada.

Ayrıca en önemli nokta, eğer şehirde yoğunluğu dağıtmak istiyorsan dış bölgelere ulaşımı kolaylaştırmak zorundasın. Bu nedenle Mecidiyeköy sonrası ulaşım daha önemli.



sayfa 712
ANA SAYFA -> ULAŞIM