Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1051
bayfatih2000
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 11:19

İBB ekipleri Veysel Karani durağında çevre düzenlemesi yapıyor. Birkaç gün evvel yeni yaptıkları orta refüjü bugün kırmakla meşguller

Dead53
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 12:09

Aynı sekil bu iki gündür Kazım karabekir durağında baya çalisan var ,ayrıca cevre icin düzenleme de başladı, Mevlana tarafında ki çıkışın işlemleri bitmis ışıkları yanıyor du dun gece.



Yasinkprmz
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 12:49

Bu metro havalandırma kısımları acaba ne zaman yapılacak etrafını taşla döşeme yaptılar lakin havalandırma kısımları taş toprak çöp dolmuş

Ankarali Onyekuru
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 12:52

Ne zaman açılacak

Mehmet Kasım ASLAN
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 13:17

28 Ekim Çarşamba günü.



samet10
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 14:07

2 3 gündür bu direkleri diktiler. Sanırım viyadüklerede sesi azaltmak için plastik levhalar çekecekler.


(+)


Mehmet Kasım ASLAN
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 15:02

Mecidiyeköy-Mahmutbey arası metroyle 26 dakika sürecek. İstasyon sayısı 15. Peronda duruş süresi 1 dakika olsa, 15 dakka durma var. Kalan 11 dakikada yolculuk süresi oluyor. İstasyonlar arası yolculuklar birer dakkanın altında gibi duruyor. Bazıları uzun mesafe olacağı için farklı olabilir.

1-Mahmutbey
2-Göztepe
3-Yüzyıl
4-Tekstilkent
5-Metris
6-Yenimahalle
7-K.Karabekir
8-Akşemsettin
9-V.Karani
10-Yeşilpınar
11-Alibeyköy
12-Nurtepe
13-Kağıthane
14-Çağlayan
15-Mecidiyeköy

Kabataş'a da 7 dakka ek süre ile gidilecek.

16-Fulya
17-Yıldız
18-Beşiktaş
19-Kabataş

Mecidiyeköy'de metrobüsün ve köprünün yoğun olduğunu gören yolcu, metroyla Beşiktaş'a gidip ordan vapurla geçer mi acaba? 2022'de?


mus7y123

1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 15:25

işte bu yuzden m5 ve m7 birleşmesi şart. Hizray yapilana kadar mevcut sistem İstanbulluyu o kadar rahatlarki

Engin Karadereli
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 15:36

Anladığım kadarıyla, M5 ile M7 hatlarının karşıya devam etmesi, hiç bir şekilde mümkün değil.

Beşiktaş ile Üsküdar arasında, V şeklinde ikili füniküler inşa edilerek bu iki metro hattı yer altından bağlanabilir mi?

Yani fünikülerin bir durağı Beşiktaş metro durağının yanında,
alt makaralar Boğaz’ın ortasında denizin 200 metre altında,
diğer durağı Üsküdar metro durağının yanında olacak şekilde.

Sanırım yolculuk süresi de dört dakika civarında (2 dk iniş, 2 dk çıkış) olacaktır.

Dört kabinle üç dakikada bir sefer yapılsa, Kabataş fünikülerinin tek seferde 375 yolcu aldığını düşünürsek, saatte tek yönde 7.500 yolcu taşınabilir.


Ahmet YükselS
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 20:17

Alıntı:
Anladığım kadarıyla, M5 ile M7 hatlarının karşıya devam etmesi, hiç bir şekilde mümkün değil.


Ucu ucuna bağlantı zaten olmaz da, belki M7 Mecidiyeköyden M5 Altunizadeye doğru, daha uzun bir ara hatla aktarmalı bir birleşme olabilir. Tabi burda da boğaz geçişi doğrusal olmaz. Eğimi öldürmek için tıpkı üç katlı tünelde olacağı gibi içeri doğru bir viraj verilebilir.
Ama böyle bir birleşmenin etkisini iyi hesaplamak lazım. Dediği gibi işe yarayabilir de çok yaramayabilir de.. Ayrıca 3 katlı tünel olursa buna gerek kalmaz zaten. Hem M7 hem m5'e bağlantı veriyor çünkü



sayfa 1051
ANA SAYFA -> ULAŞIM