Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
EGO'nun Mercedes-Benz Conecto G Otobüsleri - [ANK]
« önceki   123 ... 99100101102   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 100
ysuf2011

9 ay önce - Cum 30 Hzr 2017, 22:22

Evet 414 hattında conecto lar servis atıyor geldiği gün den beri

Furkan 06
9 ay önce - Pzr 23 Tem 2017, 13:39
ANKARA EGO 326 Hat'tı Kızılaydan Cebeci Kız Meslek Lisesi Durağına Yolculuk Part 1





2. Bölüm Gelecek


mursel kasap
8 ay önce - Sal 22 Ağu 2017, 12:01

Hosdereden geçerken. 173 hattında çalışan 12-134'ü gördüm.Normalde bu hatta körüklü verilmezdi ilk defa bu hatta körüklü gördüm.Birde 183 İlker sinan caddesi-ulus hattında arada bir körüklü gördüğüm oluyor.O daracık yerden nasıl geciyorsa artık.



ysuf2011

8 ay önce - Sal 22 Ağu 2017, 14:01

Onlar her türlü geçer iyi kötü onların geçtiği yolların benzeri 347 349 hatlarında da var o hatlar da bile körüklü çalışıyor bu 2 hatlar da çalışıyor sa sorun Suz diğerlerinde neden çalışma sın

Tunç D.
8 ay önce - Sal 22 Ağu 2017, 14:06

Hepsinden ilginci geçtiğimiz hafta içinde bir defa 171 hattının sabah servislerinden birine Conecto körüklülerden verilmişti,normalde en fazla 3-5 yolcuyla dolaşan,genelde yaşlıların kullandığı bu hatta körüklü koyulması ilginç.

muratpilot

8 ay önce - Sal 22 Ağu 2017, 14:15

Alıntı:
O daracık yerden nasıl geciyorsa artık.


Mürsel, şu an için Oran Sitesi garajına bağlı çalışan bir şoför tanıdığım var , şu an ismini vermek istemiyorum. Bana bir gün sabah, 183 de tekçi çalışan iki kafadar şoförün körüklü araçla sefere çıktığını , o şoför abinin tabiriyle yılan gibi kıvrılarak, sorunsuz geçtiğini görünce de 183 ve 187 hatlarında gün boyu fırsat buldukça körüklü çalıştırmaya başladıklarını söyledi

Ayrıca değerli forum üyeleri, bu anlattığım gerçekten şoför abinin söylediği sözdür. Kasap'ınkiler gibi kofti hikaye değildir



onurnazliaka
7 ay önce - Pzr 27 Ağu 2017, 19:33

183'te son zamanlarda sıkça körüklü otobüs çalışmaya başladı. Yollar kötü olsa da yoğunluğu kaldırmak adına isabetli bir hamle oldu. 173 açısından ise, bu hat Opera hareket noktasında bağlıyken akşamları dönüşsüz seferlerde araçları Oran Sitesi'ne, bölge garajına göndermek için körüklü otobüs verdiklerine tanık olurdum. Ancak onun dışında gün içinde körüklü araç görmezdim. Sadece bir kez, 2008 yılının Ağustos ayında şans eseri bir Mercedes Benz O345K görmüştüm o kadar. Bu hatta körüklü verilmesi de oldukça ilginç.

Cemal Özen
7 ay önce - Pzr 27 Ağu 2017, 21:56

Motoru çok gürültülüler. Hele arka romörk tarafında oturulmuyor. Hele hele en arkada hiç. Dur kalklı trafikte daha çok kafa ütülüyor.

Bence bunları 5. bölgede veya uzun ilçe hatlarında kullanmak lazım. fazla fren gaz gerektirmeyecek hatlarda.


Tunç D.
7 ay önce - Pzr 27 Ağu 2017, 22:09

Alıntı:
Bence bunları 5. bölgede veya uzun ilçe hatlarında kullanmak lazım. fazla fren gaz gerektirmeyecek hatlarda.


Hocam bu araçlar motor güçleri ve dizel olmaları itibariyle rampalı hatlarda kullanmak üzere alındı,bir dönem 5.bölge'de de çalıştılar ancak rampa çıkma yeteneği olan bu araçların en son kullanılacağı yerler ilçe hatları ile 5.bölge hatları,MAN körüklüler oraların işini gayet de güzel görüyor.

Motorlarının gürültülü olduğu doğrudur,ancak bu durum uzun ilçe hatlarında daha büyük sıkıntı yaratacaktır,aynı şekilde körüklü olduğu için de sarsılması vs. daha fazla olacaktır,uzak mesafede bana kalırsa normal araçların da çalışması yanlış,bunun için EGO'nun filosuna Otokar Kent U,Mercedes Intouro tarzı Regio diye tabir edilen araçlardan alması,aynı şekilde uzak ilçe hatlarına ayrı bir şoför kadrosu oluşturup buraya uzun yol tecrübesi olan şoförler alınabilir.
Özellikle zamanında bu sebepten dolayı ciddi kazalar yaşandı,bu konuda somut adım atılsa gerçekten iyi olur.


Cemal Özen
7 ay önce - Pts 28 Ağu 2017, 15:39

Geçen aylarda bunlardan biri ile 414 hattının Dutluk Metro-Bankaevleri yolculuğu yapmıştım. Römork tarafındaydım. Trafik de yoğun olduğundan sürekli gaz fren olayı oldu. İlk kalkış anı da daha gürültülü olduğundan o yolculuk bitmek bilmedi. O yüzden trafiği daha az dur-kalk olacak hatlar için düşündüm. Bir kalktı mı uzun süre kesintisiz dümdüz gitsin ki, motor gürültüsü daha az hissedilsin diye.

Uzak ilçe derken Kızılcahamam hattı demedim. Akyurt , Çubuk, Kazan gibi 2004 metropollerinden bahsettim.

Alıntı:
uzak mesafede bana kalırsa normal araçların da çalışması yanlış,b


2004-2014 döneminde metropoller uçsuz bucaksız hale geldi. Haliyle BŞB olan illerde, şehiriçi için tasarlanmış araçlar, teknik olarak şehirlerarası olan seferlerde kullanılmaya başlandı. Bunun çözümü Belko-Air (YTA) tarzı taşımacılıktan geçer. İstanbul'da Şile-Üsküdar hattında, Muğla'da Muttaş'da bu şekilde otobüsler var.



sayfa 100
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 99100101102   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet