Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
EGO'nun Mercedes-Benz Conecto G Otobüsleri - [ANK]
123 ... 100101102   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 1
İ.Hakkı Erdoğan
6 yıl önce - Cmt 29 Eyl 2012, 12:53
EGO'nun Mercedes-Benz Conecto G Otobüsleri - [ANK]


Sözleşmesi bu ay başında imzalanan otobüslerimizin üretimi başlamış.

Twitter'da bir kullanıcı, fabrikadan bir fotoğraf paylaşmış.



çağan kudal
6 yıl önce - Cmt 29 Eyl 2012, 17:52

araçları alan melih başkan nasıl anten takıyor acep

hayırlı olsun şimdiden inşallah zorlu ankara yollarında 99 model geçmişleri gibi sağlam kalırlar yıllar boyu


Ali Ank06
6 yıl önce - Cmt 29 Eyl 2012, 17:54

bu araçların tam olarak renkleri nasıl olacak



erdoğan06tr
6 yıl önce - Cmt 29 Eyl 2012, 18:02

Ön tarafa bakılacak olursa yanlardaki karaltı mavi gibi duruyor, yeni Man'lara benzer bir renklendirme olacak bence. Ama yanlarında çiçek desenleri olur mu olmaz mı bilemem ama bence desen olmadan düz mavi yaparlar gibime geliyor.

Hakan_ank89
6 yıl önce - Cmt 29 Eyl 2012, 20:17

Dış deseni Man'lar ile aynı olacaktır diye tahmin ediyorum, çünkü desen anketine çıkıldığında yeni körüklü otobüslerin deseni nasıl olsun diye soruluyordu vatandaşa. Yani Mercedes ya da Man gibi marka ayrımı yapılmamıştı. Bu sebeple yapraklı desen uygulaması devam edecektir muhtemelen.

Mercedes belki sürpriz yapıp sözleşme tarihinden önce araç teslimatına başlar, İstanbul başlıklarında Mercedes'in araç teslimatındaki hızından epey övgüyle bahsediyorlar.


Utku ARDIÇ

6 yıl önce - Cmt 29 Eyl 2012, 20:25

Hayırlı olsun sonuç tahmin ettiğim gibi oldu ve doğru olan yapıldı. EGO da filosunu bu işin iki ustası olan Mercedes ve MAN otobüslerle yeniliyor. EGO Eski Otobüs Daire Başkanı Ömer KOCA her zaman şunu demiştir: Dizel araçlarda tercihiniz Mercedes, CNG'li araçlarda ise MAN olmalıdır. Bugün EGO bu görüşü aynen uyguluyor. Ek olarak Mercedes'in körüklü modelleri Citaro G ve Conecto K'dır. Biri Almanya'da diğeri Türkiye'de üretildiği için araçların model kodlandırılması yerel dille yapılmıştır



çağan kudal
6 yıl önce - Cmt 29 Eyl 2012, 20:30

Alıntı:
Hayırlı olsun sonuç tahmin ettiğim gibi oldu ve doğru olan yapıldı. EGO da filosunu bu işin iki ustası olan Mercedes ve MAN otobüslerle yeniliyor. EGO Eski Otobüs Daire Başkanı Ömer KOCA her zaman şunu demiştir: Dizel araçlarda tercihiniz Mercedes, CNG'li araçlarda ise MAN olmalıdır. Bugün EGO bu görüşü aynen uyguluyor. Ek olarak Mercedes'in körüklü modelleri Citaro G ve Conecto K'dır. Biri Almanya'da diğeri Türkiye'de üretildiği için araçların model kodlandırılması yerel dille yapılmıştır


1.bölge şoförlerinin çoğu diesel mercedes istiyor. neden? çünkü MAN CNG ye göre daha atak,daha hızlı ve seridir(bkz.1999 EGO araçları). her yerde hareket edebilir. MAN Gibi yokuşta bayılıp düz yolda çatlamaz
bana sorarsanız en başından beri mercedes alınmalıydı. EGO 1988 den beri mercedes ile yolcu taşımış.
illa ki mazota alternatif bir yakıt aranacaksa da bu mercedes'in pek çok Avrupa ülkesinde yaptığı gibi hidrojen olmalıydı.


06yasin92
6 yıl önce - Cmt 29 Eyl 2012, 21:07

Aslında Mercedes-Man karşılaştırılmasında olay markadan ziyade yakıt farklılığı. Manların ataklık olarak zayıflıkları manın suçu değil. İkisinin de dizeli veya ikisininde cng'lisi olmalı ki adil bir karşılaştırma olsun. Açıkçası solo olanlar değil ama körüklü manlar motor gücü hariç bir mercedesten daha kötü değiller. Ama ego şunu yapabilirdi, cng işine hiç girmez (en azından körüklülerde) manın dizel olanını alabilirdi. ki dizel manların motor gücü olarak yeterli olduklarını düşünüyorum. Ayrıca şehrin sanayisinin desteklenmesi de cabası. Belediye bu alımları yapmasa şu anda Ankara'da alçak taban otobüs üretimi olmayacaktı. Hidrojen olayı ise tam bilmiyorum ama pahalıya gelebilir. Bence şu anda ki alımlar ideal. Şehrin yerşekillerine göre cng ve dizel otobüsler düzgün olarak dağıtılırlarsa güzel olarak hizmet verirler. (bölgelere göre değilde hareket noktalarına göre dağıtım yapılabilir mesela çayyolu 1. bölgede ama 1. bölgenin yokuşlu hatlarına verilmemek şartıyla çayyoluna cng otobüs verilebilir.) Sonuçta yeni alınan manlar düzlükte kötü gitmiyorlar. Son olarak bundan öncede bahsedilmiş bence de conecto yerine citaro alınsaydı daha güzel olurdu. Mesela Gökçek Mercedes'i citaro'nun Türkiye'de üretilmesi konusunda ikna etseydi. Çünkü gerçektende genel anlamda lion's city, conecto'dan daha üst seviye bir araç. Son olarak keşke zamanında solo man alınırken de classic yerine city alınsaydı. Aynı fabrikadan çıkmalarına rağmen birbirleriyle alakaları olmayan otobüsler bunlar. City alınsa bu titreme sallanma gibi sorunlar belkide hiç olmazdı ve araçlar şimdikilerden daha performanslı olurdu.

Tunç D.
6 yıl önce - Cmt 29 Eyl 2012, 21:18

Bence abilerinden(99'lardan)daha iyi olamayacaklar.Gerçekten bu araçlar MB'ye yakışmıyor.

06yasin92
6 yıl önce - Cmt 29 Eyl 2012, 21:25

Alıntı:
Bence abilerinden(99'lardan)daha iyi olamayacaklar.Gerçekten bu araçlar MB'ye yakışmıyor.


Bencede. Bu otobüslerin tek artısı motor gücünden dolayı atak olacak olmaları yoksa çok kalite bir otobüs değil. (kalitesiz bir otobüs dediğim düşünülmesin)



sayfa 1
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
123 ... 100101102   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet