Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5095
LEVENT93

1 ay önce - Pts 01 Hzr 2020, 21:30

Atalar-Başak arası


(+)


Sinan Bilgin
1 ay önce - Pts 01 Hzr 2020, 22:08

Alıntı:
Cem bey,
Siz görmemişsiniz , 5+5 set'ler çalışıyor.Bugün 18.45 civarında Ayrılıkçeşme durağından Gebze yönüne giden set'e bindim ,hatta bindiğim set'te yer beğenmeyip diğer set'e geçtim.
Dikkatimi çeken bir durum;bugün ilk defa Maltepe giriş tarafında iki tane 10 lu set muhtemelen yedek olarak bekliyordu.Galiba pik saat'lerde yolcu yoğunluğunu azaltmak için kullanılacak.


Patron seni siteye basliklara en faydali kisi olarak goruyorum. Resim katkilari kadar yorum da bekliyorum biraz daha fazla

Isletme senaryosu tercihi olarak zeytinburnu maltepeyi ne olcude dogru buluyorsun ? Daha iyisi iyileri neler olabilirdi ? 2 farkli mi 3 farkli mi isletme senaryosu faydali olur



kamilsorhan

1 ay önce - Pts 01 Hzr 2020, 22:41

Alıntı:
Patron seni siteye basliklara en faydali kisi olarak goruyorum. Resim katkilari kadar yorum da bekliyorum biraz daha fazla

Isletme senaryosu tercihi olarak zeytinburnu maltepeyi ne olcude dogru buluyorsun ? Daha iyisi iyileri neler olabilirdi ? 2 farkli mi 3 farkli mi isletme senaryosu faydali olur



Sinan bey,
Hakkımdaki düşünceleriniz için teşekkür ederim.
Background'u güçlü birisi olduğunuz, düşüncelerinizi uzun ve düzgün cümlelerle yazmanızdan belli oluyor,ve forumdaki hareketliliğin devamını sağlıyorsunuz bu konuda sizi takdir ediyor ve imreniyorum.

Sizden yaş olarak bir hayli büyük olduğumu zannediyorum.Acaba sizi kırmadan hitap şeklinizi değiştirmenizi nasıl isteyebilirim.

Aslında şimdiye kadar işletme senaryoları konusunda bir yorum yapmayı doğru bulmuyordum ki hala öyleyim.Madem sordunuz öyleyse anlatayım.
2 li veya 3 lü işletmeye çok sıcak bakmıyorum çünkü Corona virüs pandemi'sinden önce Ayrılıkçeşme istasyonundan set'lere bindiğimde ,set Söğütlü çeşme istasyonuna geldiği zaman yolcuyu indiriyor inen yolcu istasyonda beklerken bir o kadar daha yolcu çevreden istasyona gelerek onlarda beklemeye başlıyor,bir sonraki Gebze'ye gidecek olan set geldiğinde içerisinde bir grup yolcu oluyor zaten bekleyen iki grup yolcu da Gebze trenine biniyor ve çok kalabalık oluyordu.
Aynı durum Maltepe istasyonu içinde geçerli bundan dolayı 2li 3lü senaryoları doğru bulmuyorum .
Belki böyle olmasını isteyen yolcular ve forumdaşlar olabilir mutlaka kendilerine göre sebepleri vardır.
Benim fikrim bu yönde, Selamlar.


Sinan Bilgin
1 ay önce - Pts 01 Hzr 2020, 22:52

Sanirim herkesin sandiginin aksine tum hatta kisa araliklarla sefer yapmanin onundeki asil engel set sayisi degil. Ayni metrobus ornegindeki gibi (tam olarak mekanizma ayni olmamakla birlikte) sistemin tikanmamasi acisindan mecburi oldugunu dusunuyorum

Bunu kelime ile izah etmek biraz zor ama su sekilde soyleyeyim. Bu hattin gecmis duraklari korunmus olmasi ve ozellikle ayrilikcesme uskudar ve sogutlucesme ayrilikcesme araliklarinin kiyaslamasi en net ornegi oldugu sekilde durak aralarinin cok asimetrik olmasi esas problem

Su sorulabilir. Bu haliyle hat boydan boya esit zaman araliklariyla tek senaryo ile isletilemez mi ? Set sayisi uygunsa bu yapilabilir ancak bunun yaratacagi sorun, en ufak bir sorunda, parcali isletmeler bir nevi sogurucu etki sagliyor ve hattin devamlilik ve sagligini temin ediyor.

Trenler cok uzun. Yani bu hatta hele de sefer araliklari azaldikca tolerans sifira yaklasiyor. Kast ettigim su , o veya bu sebeple bir tren duraksadi, sabit kaldi. Bu durumda sistemi isler tutacak mesafe ve imkan yok. Durdurmak zorundasiniz

Mesela neden ayrilikcesmede tren duruyor diye soruluyor. Sunu sorayim size , ayrilikcesmede halkali yonune gidecek trenin peronda bekleme suresi ile gebze yonune dogru bekleme suresi ayni mi ? Degil . Sebebi durak araliklarindaki asimetri


kamilsorhan

1 ay önce - Pts 01 Hzr 2020, 23:00

Marmaray ve YHT set'lerinin gerek tüp içerisinde gerekse açık hatlar üzerinde yapacakları bir kaza sonrasında müdahale için dray ekibi görev alır . Bu müdahale sırasında özel vinç,araç ve özel ekipmanlar kullanılır bu araç ve ekipmanlar özel oldukları için pahalıdır dolayısıyla iyi korunup muhafaza edilmeleri gerekir.
Gördüğüm kadarıyla vinç ve araçlar açıkta, tabiat şartlarının tüm yıpratıcı etkileri altında bekliyorlar.
Bir aracın tavanının yer yer boyalarının dökülüp paslanmaya başladığını üzüntüyle gördüm.
Çevrede, araçlar için yer bulunabilir fakat vinç'in muhafaza edilebileceği bir yer maalesef yok,bundan dolayı vinç ve araçların bulundukları yerde en azından üstü kapalı bir yer yapılabilir.
Bu sayfadan yetkililere arz ediyorum.


(+)


(+)


(+)


(+)


(+)




Cüneyt Ersezen
1 ay önce - Sal 02 Hzr 2020, 00:13

Söğütlüçeşme kuyruk hattında da bir ara 10 lu yedek set bekliyordu.

Dokak
1 ay önce - Sal 02 Hzr 2020, 08:29

Küçükçekmece köprüsü gayet geniş olmuş manzara mükemmel tam selfielik olmuş.Orayı kullanan fotoğraf çekmeden geçmez :

bob marley cem
1 ay önce - Sal 02 Hzr 2020, 09:13

Küçükçekmece köprüsü açıldımı?

rcelal
1 ay önce - Sal 02 Hzr 2020, 17:31

Makinaların bekleyebileceği en yakın alan haydarpaşa garı ancak oraya ulaşım olmadığından açıkta bekletiyorlar makinaları sanırım.

Crazyhits 11
1 ay önce - Sal 02 Hzr 2020, 20:15

Eski hat kapanmadan önce lokomotifler ve yol makinaları Haydarpaşa'da bekliyordu,şimdi Gebze ve Ayrılıkçeşme'de bekliyorlar.



sayfa 5095
ANA SAYFA -> ULAŞIM