Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4856
wowcu cenk
2 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 20:49

Pendik ve Maltepe hazır,seferlerin sıklaşması için küçükçekmece köprüsünün tamamlanması bekleniyor.Kasım ayı sonunda seferler sıklaşır.Esasında köprü işi hızlı yürüse kasım ortasıda derdim ama.

Nizamettin KARA

2 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 21:18
Cevizli



(+)




LEVENT93

2 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 21:50

Efsane geri döndü. Hoş geldiniz Nizamettin Bey, özlettiniz kendinizi.

Ayhan İmamoğlu

2 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 22:31

Alıntı:
Pendik ve Maltepe hazır,seferlerin sıklaşması için küçükçekmece köprüsünün tamamlanması bekleniyor.Kasım ayı sonunda seferler sıklaşır.Esasında köprü işi hızlı yürüse kasım ortasıda derdim ama.
bir an önce sefer sıklığını artırsalar çok güzel olacak 15 dakika çok fazla istanbul gibi bir yerde en kötü ihtimalle 10 dakika olmalı

Aliurll
2 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 22:54

Ankara ekspresi yaklaşırken.Farın parlaklığı az olsaydı daha iyi bir fotoğraf olurdu.





İSMAİL ÇELİK

2 ay önce - Çrş 13 Ksm 2019, 08:51

Alıntı:
Tüpten geçen yük trenlerinden TCDD para aldığı için herhangi bir yönlendirme olmaz.3.köprü geçişi yüksek hızlı tren hattı olacak.Haydarpaşa bitişli YHT ve konvansiyonel tren hattı olacak.



Kapasite kaldırmıyor ne kadar tren geçirebileceksinki?

3.köprü geçişi YHT olacak demişsiniz ,Allah aşkına tren köprü üstünü 200km. hızla mı geçecek?Zaten YHT iZMİT'TEN buraya 110km. ile geliyor!!!!

Standartı yüksek bir demiryolu olur haliyle ama İstanbul geçişinin 200km. ile olacağına inanıyorsanız çok safsınız.Kuzeyde şehir yokki ya olmasın,mevcut şartlarda bu imkansız yada ciddi para harcaman lazım ama köprü geçişi 200km. ile gene olmaz.

200km. taktın diyeceksin 200km. ve üstü hızlar YHT sayılır çünkü.YHT her yerde bu hızda gitmiyorki diyeceksiniz?Evet gitmiyor gidemiyor çünkü.

Bizim YHT en yüksek hızı Eskişehir-Ankara arası yapıyor 250km.
Bilecik dolaylarında bile o kadar hızlı gitmiyor defalarca gördüm.O yüzden vaad edilen 2 saat yerine 4,5 saatte geliyor.


Sinan Bilgin
2 ay önce - Çrş 13 Ksm 2019, 09:54

Dogru tesbitler

Aliurll
2 ay önce - Çrş 13 Ksm 2019, 12:02

Bu konu baya uzadı,bu hat zaten YHT için çok uygun bir hat değil.YHT’ye en az iki hat lazım.O yüzden bence tek çözüm üç hattan işletme.

tadmi
2 ay önce - Çrş 13 Ksm 2019, 13:02

[quote]konu baya uzadı,bu hat zaten YHT için çok uygun bir hat değil.YHT’ye en az iki hat lazım.


Bence de bu hatta yok Yht , yok yük treni yok Çin treni sokarak bu hattı PİÇ etmeye hiç gerek yoktu. Bu hat daima ve tek olarak Metro şeklinde yeri gelir 2 dakika yeri gelir 4 dakikada bir işletilirdi.

Yht için söyleyeceğim söz ; hat Marmaraydan bağımsız şeklinde yine 2 hat olarak Anadoludan gelir Söğütlüçeşme'de bir durak olur Avrupa yakasına geçecekler de ordan Marmarayla yine Bakırköy'e geçerlerdi ve tren eskiden olduğu gibi yine Haydarpaşa Garında sonlanırdı. Böylelikle Anadolu'ya vızır vızır işleyen trenler, ister İzmit Sakarya Eskişehir Ankara sonra da Sivas sıra sıra giderlerdi . Öyle günde 8 tren de değil belki de 80 tren seferi.

Şimdi ise devekuşu gibi. Deve misin , kuş musun? Tren misin metro musun ? Böyle kimseye yar olmuyor, kimseye de yaranamıyor.


Tevfik Metin Tanöven

2 ay önce - Çrş 13 Ksm 2019, 13:43

Arkadaşım Marmaray metro kalitesinde hizmet verecek banliyo hattı . Neden metro hattı gibi düşünüyorsunuz . TCDD taşımacılık ve TCDD bu hattın metro gibi 2 dakika aralıkla çalışacağını söylemedi bunu söyleyenler sizin gibi düşünenler . TCDD taşımacılık gerek görürse cr3 hattına konvansiyonel trenleride yük trenlerini de sokar ve işletir . Kimseden izin almasınada gerek yok . TCDD esas gelirinide yolcu trenlerinden çok yük trenleri ile yapılan taşımadan kazanıyor . TCDD hattının neden dört hat yapılmadığınıda zamanında demiryolunun dibine kadar imar izni veren belediyelere sorun .



sayfa 4856
ANA SAYFA -> ULAŞIM