Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4855
Sinan Bilgin
3 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 13:30

Goztepe icin yurumede ek maliyet 1-2 dakikadir soylendigi gibi ama biraz da halki tesvik amaciyla eski bilinen binadan giris yapilarak yurunup perona gecilebilse iyi olurdu

Bu arada sogutlucesmede en bati bolgede eski hat zamani dahi islevsiz olan merdivenleri sanirim devreye aliyorlar


sefer bayraktar

3 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 14:18


(+)




ercüment soros 18
3 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 14:34

Sefer bey resim kalitesi çok kötü

LEVENT93

3 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 15:01

Atalar (anlık)


(+)


Aliurll
3 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 16:02

Ercüment Bey sizden yaşça küçük biri olarak söylüyorum,yaptığınız gerçekten saygısızlık.Bizim oranın ne durumda olduğunu görebilmemiz yeterli fotoğrafın kalitesi değil.



Marek2
3 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 16:08

Alıntı:
Bağdat caddesi kısmına gelince, istasyon-cadde yönünde eğim hafif aşağı meyilli olduğundan pek yorucu bir yol olduğunu söyleyemeceğim ancak tersi istikamet pek çekilebilir bir yol değil.

Doğru, caddeden otobüs-dolmuş gidip, geriye de marmaray kullanmak daha akıllı. Gebze tarafı için de Feneryolu durağı kullanılabilir.


ercüment soros 18
3 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 16:43

Özür dilerim Ali

eren sahin38
3 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 17:18
Yeni Ağ Haritaları



(+)


Önemsiz bir şey ama Kozyatağı ve Yenisahra aktarma duraklarını silmeyi unutmuşlar


UgurBurak Aritas

3 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 17:50

Alıntı:
Önemsiz bir şey ama Kozyatağı ve Yenisahra aktarma duraklarını silmeyi unutmuşlar


Kozyatağı M8'in,
Yenisahra ise M12'nin aktarma noktası olacak. Belki de ondan dolayı silmemişlerdir.


eren sahin38
3 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 18:43

Alıntı:

Kozyatağı M8'in,
Yenisahra ise M12'nin aktarma noktası olacak. Belki de ondan dolayı silmemişlerdir


Biliyorum ama haritada sadece aktif hatlar gözüktüğü için tuhaf durmuş ondan dedim



sayfa 4855
ANA SAYFA -> ULAŞIM